Minkä maalaiset ihmiset tunnistat helposti ulkonäöltä?
Saksalaiset jotenkin erottuu aina joukosta. Ne on pitkiä, niillä on lyhyehkö otsa, jämäkät kasvonpiirteet ja peittävät maskuliiniset vaatteet.
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 00:09"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 23:59"]
Kiinalaiset
[/quote]
Pyh. Lyön vetoa, että jos sulle laitettaisiin riviin 5 kiinalaista, 5 korealaista, 5 japanilaista ja sanotaan vaikka sitten 5 malesialaista (tai jonkin muun kansallisuuden edustajaa niiltä suunnilta) et osaisi nimetä näitä oikein. Kas kun kiinalaisia, japanilaisia, korealaisia jne. jne. on kovin, kovin erilaisia.
Olen asunut Kiinassa nyt 5 vuotta ja minulla on mm. hyviä korealaisia ystäviä, naisia ja miehiä. Kiinalaiset itsekin luulevat heitä kiinalaisiksi ja puhuvat heille automaattisesti kiinaa. En näiden vuosienkaan jälkeen tosiaankaan pysty erottamaan ihan yhtäkkiä kiinalaista vaikkapa korealaisesta, en edes japanilaisesta "helposti". Kas, kun he eroavat ulkonäöllä toisistaan ihan samalla tavalla kuin me suomalaisetkaan emme näytä kaikki samalta.
[/quote]Pyh itsellesi. Miksi et reagoi yhtä voimakkaasti esim hollantilaisiin tai suomalaisiin? Haluatko vain tuoda esille että asut Kiinassa ja sinulla on hyviä ystäviä korealasissa?
Ei se lainattu, huvitti vain tuohtumuksesi.
Naurulaiset ja Saint Vincent & Grenadalaiset.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 23:53"]
Mitenkähän nuo kansalliset ulkonäköjutut menee kun mulla on ystävä joka on saksalaissuomalainen ja sitä luullaan usein ranskalaiseksi/italialaiseksi/tsekiksi..
Ei taida istua kumapaankaan kuvaukseen, ei suomalaisten eikä saksalaisten. Pukeutuu mekkoihin ja on hyvin naisellinen ja viehkeä.
[/quote]Minulla on aikalalailla juuri noin. Ehdotetaan tiettyjä maita (kansallisuuksia) mutta ei ikinä niitä kahta joita oikeasti olen :)
Mistäköhän syystä olen todella etevä ulkonäön perusteella tunnistamaan tamperelaiset. En toki kaikkia tunnista, mutta jotkut vaan ovat niiin tamperelaisen näköisiä ja veikkaus osuu aina oikeaan.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 02:39"]
Naurulaiset ja Saint Vincent & Grenadalaiset.
[/quote]Hitsit sä ehdit ensin :( Olin just aikeissa ehdottaa näitä. Monacolaiset tunnistan myös sekä Liechtensteinilaiset samaten.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 02:42"]
Mistäköhän syystä olen todella etevä ulkonäön perusteella tunnistamaan tamperelaiset. En toki kaikkia tunnista, mutta jotkut vaan ovat niiin tamperelaisen näköisiä ja veikkaus osuu aina oikeaan.
[/quote]Miltä ne näyttää?
Venalaisen naisen amerikkalaisessa ruokakaupassa. Kaikilla muilla farkut ja joku paita, sneakersit ja karry taynna tavaraa. Venalaisrouva tulee kop,kop, neljan tuuman korkkareissa ja niin tiukassa, lyhyessa hameessa etta ihmetyttaa miten se saa jalan toisen eteen. Koko komeuden kruunaa turkisjakku ja tupeerattu tukka. Sipsuttelee maitohyllylle ja valitsee puolen gallonan purkin ja kopsuttelee kaupan lapi kassalle. Me muut havetaan epaeleganttia olemustamme :D.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 02:36"]Suomalaiset kaukaa!
Venäläiset jenkit tanskalaiset ruotsalaiset
[/quote]
Luettelossa tulee pilkku sanojen väliin.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 02:48"]
Vatikaanilaiset.
[/quote]Nyt minkäin myönnän että vaatetus paljastaa :D
Suomalaiset kaukaa!
Venäläiset jenkit tanskalaiset ruotsalaiset