av-mamma tulee kylään. mitä tarjoan?
Kommentit (31)
Sinänsä ihan sama, pieleen menee kutenki...
Älä ainakaan käpykakkua jos sen mieskin tulee..
Rahkaa ja Smoothieta. Gojimarjoja ja illalla Aktiivisuusmittarin tarkkailua.
Tähän kohtaamiseen on syytä varustautua huolella. Ostat kaupasta valmiin kreemikääretortun ja nappaat keksihyllystä paketin Marie-keksejä. Tavallinen suodatinkahvi on parasta ja kraanavesi. Jos haluaa hienostella, niin vaihtoehton voi olla Liptonin peruspussiteetä.
Emäntä itse pukeutuu Munsalan kansallispukuun ja pitää nyrpeän ilmeen naamallaan koko vierailun ajan. Vieraan lähdettyä kotiin, emäntä muistaa asiaankuuluvasti päivitellä vieraan rumaa kesämekkoa ja siihen sopimattomia leggingssejä puolisolleen, joka on ollut koko ajan toisessa huoneessa pelaamassa konsolipeliä ja juomassa kaljaa. Mielensäpahoittaminen saa valtavat mittasuhteet, kun emäntä huomaa, että joutuu itse siivoamaan kahvittelusta aiheutuneen sotkun, eikä vieras edes tarjoutunut auttamaan. Tästä närkästyneenä emäntä kipaisee koneelle ja napsauttaa aihe vapaa -palstan auki tilittääkseen kokemaansa vääryyttä.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 23:25"]Pistoolia ohimolle
[/quote]
Olin tulossa sanomaan ihan samaa
Olen huomannut, että av mamma käy Lidlissä ja saa sieltä viisihenkiselle perheelleen ruuat 200 eurolla kuukaudessa. Joten käy siellä ja varaa 20 €. Laita oikein pöytä koreaksi
Saattaa olla laihaläski av mamma. Silloin tarjolle lasi haaleaa vettä. Mahdolisesti porkkanatikkuja tai jos halutaan oikein makealla herkutella niin maissia. Täällä se on lapsen lauantaiherkku
Ei ainakaan mitään hienoa, tai se tulee kateelliseks.
no.... katkarapukimara, raikas vihersalaatti, macapyörykät ja spirulinamuussi ja jälkkäriksi
chiavanukas.
Alapeukkua vaan roimasti niin suuttuu ja lähtee. Ilmoita kans asiattomaksi.
Älä unohda töhnäkakkuja eli raakakakkuja! Ne on pahoja mutta ilmaiset olevasi ajan hermolla jos tarjoat jäistä raakakakkua.
Tramboliinilla hyppelyä seurustelun lomassa.
up