Mun pitää joka ilta saada edes joku kiva pieni iltaherkku
Kommentit (15)
Otan ruokalusikallisen mansikkahilloa..*punastuu*
Mä otan vaan vähän, mut säännöllisesti kuitenkin :) (paitsi viikonloppuna ehkä enemmänkin) No, kaikenlaisia pieniä iloja sitä on hyvä olla olemassa.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:25"]
[/quote]
*vetää turpaan*
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:25"]
[/quote]
*vetää turpaan*
[/quote]
Mikä sua vaivaa vammanen? :3
Joo, mulla sama. Nyt olen opetellut syömään proteiinipatukan (mansikka/valkosuklaa), joka ei ole tietenkään yhtä hyvä kuin joku oikee karkki/suklaa, mutta riittävä mulle ja kalorit 110, joka ok.
Tosin olen nyt koukussa tähän protskupatukkaa.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:25"]
[/quote]
*vetää turpaan*
[/quote]
Mikä sua vaivaa vammanen? :3
[/quote]
Noku on niin lapsellista punastella jonkin mansikkahillon syönnin takia.
"Pienet iltaherkut" kerääntyvät vyötärölle. Kuppi teetä ilman mitään lisukkeita korvaa iltaherkun eikä lihota, päinvastoin.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:48"]"Pienet iltaherkut" kerääntyvät vyötärölle. Kuppi teetä ilman mitään lisukkeita korvaa iltaherkun eikä lihota, päinvastoin.
[/quote]Sano nyt vielä että sellerinvarsi on ihan yhtä hyvää kuin Fazerin Sininen.
Sama juttu, ei tätä kotiäitiarkea muuten jaksa. Eikä keräänny vyötärölle, kun välillä ei ehdi itse syödä ollenkaan. Lopetan tämän päivittäisen herkuttelun, kun palaan töihin.
Munkin pitää saada joka päivä, oon varmaan sokerikoukussa...
Ja ei, en ole vielä tähänkään mennessä lihonut siitä, niille ketkä ovat niin huolissaan ylempänä..
Mä haluaisin oikeesti jonkun viereen illalla, mutta kun ei ole ketään, pistän jotain suuhun lohduksi.
Mun pitää saada kerran päivässä, ei illalla. Tosin joka päivä en silti herkuttele, vaikka se onkin hankala vastustaa kiusausta. :D Olkoon se sitten joku juoma, karkkipussi, sipsipussi, keksejä kahvin kanssa, pakastepizza jne.