Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten täällä jaksetaan kirjoittaa tuosta BB:stä? Katsotteko tosiaan moista SOOPAA?!

Vierailija
25.09.2006 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en soisi sellaista kauhua edes pahimmalle vihamiehelleni..

Vierailija
2/15 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaikki jotenkin tietää mitä siinä tapahtuu, vahingossa kai kattovat. Mä uskallan rehellisesti myöntää katsovani ohjelmaa. Loistavaa viihdettä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB pyöri telkkarissa. Kuuntelen vain ja hyvät kohdat katson. Siinä se taustahälinäksi/hälinästä menee, ei sen kummempaa. Saapahan kotiäiti välillä seuraa muistakin aikuisista :D

Vierailija
4/15 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nyt vaan kiinnostaa nähdä, miten tavalliset ihmiset käyttäytyvät poikkeuksellisessa tilanteessa. Katson tv:stä myös asiaohjelmia ja dokumentteja, mutta saa viihdettäkin olla. Ja mua reality viihdyttää enemmän kuin ne iänikuiset amerikkalaiset sarjat.

Vierailija
5/15 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan voi ymmärtää että aikuiset ihmiset jaksaa katsoa joidenkin tyhmien julkisuudenhakuisten pissisten hölmöilyä. Get a life!

Vierailija
6/15 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin esim. salkkareita tms. Eikös se niin ole että jokaisella on oma makunsa!

Vierailija
7/15 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

imiehen kanssa BB:stä; ei hävetä yhtään tunnustaa, että ohjelmassa on viihdearvoa.

Puolet näistä, jotka " ei antaisi edes vihamiehensä katsoa BB:tä" , katsoo sitä kuitenkin, mutta joku virhearvio siitä, että olisivat jotenkin moraalisesti etevämpiä, jos eivät sitä katsoisi, pistää ne valehtelemaan asiasta.

Moukkamaisinta nykyään on arvostella tosi-tv:tä jostain eettis-moraalisesta ylemmyydentunnosta.

Vierailija
8/15 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim Oprah (haukkukaa vaan..). Mutta kun niin monta aloitusta oli av:lla, niin ajattelin kysäistä, että tosiaanko katsotte..

t:ap

Vierailija
9/15 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään uskonut pitäväni tuollaisesta viihteestä, mutta muutaman jakson jälkeen olinkin koukussa.

Ja käyn täälläkin, vaikka täällä paljastetaan liikaa tapahtumia (meillä ei ole 24/7:aa).

Vierailija
10/15 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin sitä joskus edellisellä kierroksella tasan yhden jakson verran (senkin piti väkisin pinnistellä) että tietäisin mistä puhutaan. Ja hämmästelen yhä sitä, miten ihmisiä vedätetään kuus-nolla ja puhutaan muka jostain viihdearvoista...Miten yksikään omilla aivoillaan ajatteleva aikuinen ihminen viitsii tuhlata vapaa-ajastaan sekuntiakaan moisen hölynpölyn takia, sitä minä vaan en jaksa ymmärtää. Mihin sen ohjelman viihdearvo perustuu? Mikä siitä tekee sellaisen että siihen " jää koukkuun" ?

Vierailija
11/15 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä on?

Vierailija
12/15 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN TODELLAKAAN vaahtoa niistä täällä tai töissä, niinkuin nää höhlät BB fanit, hih! Katsoin BB:n silloin, kun se ekaa kertaa näytettiin Suomessa, siis se britti-versio. Se oli ihan ok, mutta en kyllä sitä toista enää jaksanut seurata, sama formaatti, eri ihmiset, sama laulu. Kerta riitti mulle.

Vierailija
13/15 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tajua, jos katsoo vain välillä vähän aikaa. Pitää katsoa joka jakso, oppia tuntemaan, tykkäämään, vihaamaan asukkaita. Ja sitten siitä ei enää pääse irti;)

Vierailija
14/15 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kieltämättä TODELLA lapsellista jauhaa niitä täällä joka päivä. Miltäs kuulostaisi jos pistäisin kolme-neljä aloitusta kaunareista joka päivä. Ei menis kauaa kun pidettäis idiootina meikäläistä.

Vierailija
15/15 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miltäs kuulostaisi jos pistäisin kolme-neljä aloitusta kaunareista joka päivä. Ei menis kauaa kun pidettäis idiootina meikäläistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme