Miten täällä jaksetaan kirjoittaa tuosta BB:stä? Katsotteko tosiaan moista SOOPAA?!
Kommentit (15)
mutta kaikki jotenkin tietää mitä siinä tapahtuu, vahingossa kai kattovat. Mä uskallan rehellisesti myöntää katsovani ohjelmaa. Loistavaa viihdettä!
BB pyöri telkkarissa. Kuuntelen vain ja hyvät kohdat katson. Siinä se taustahälinäksi/hälinästä menee, ei sen kummempaa. Saapahan kotiäiti välillä seuraa muistakin aikuisista :D
Mua nyt vaan kiinnostaa nähdä, miten tavalliset ihmiset käyttäytyvät poikkeuksellisessa tilanteessa. Katson tv:stä myös asiaohjelmia ja dokumentteja, mutta saa viihdettäkin olla. Ja mua reality viihdyttää enemmän kuin ne iänikuiset amerikkalaiset sarjat.
En tosiaan voi ymmärtää että aikuiset ihmiset jaksaa katsoa joidenkin tyhmien julkisuudenhakuisten pissisten hölmöilyä. Get a life!
kuin esim. salkkareita tms. Eikös se niin ole että jokaisella on oma makunsa!
imiehen kanssa BB:stä; ei hävetä yhtään tunnustaa, että ohjelmassa on viihdearvoa.
Puolet näistä, jotka " ei antaisi edes vihamiehensä katsoa BB:tä" , katsoo sitä kuitenkin, mutta joku virhearvio siitä, että olisivat jotenkin moraalisesti etevämpiä, jos eivät sitä katsoisi, pistää ne valehtelemaan asiasta.
Moukkamaisinta nykyään on arvostella tosi-tv:tä jostain eettis-moraalisesta ylemmyydentunnosta.
Esim Oprah (haukkukaa vaan..). Mutta kun niin monta aloitusta oli av:lla, niin ajattelin kysäistä, että tosiaanko katsotte..
t:ap
En minäkään uskonut pitäväni tuollaisesta viihteestä, mutta muutaman jakson jälkeen olinkin koukussa.
Ja käyn täälläkin, vaikka täällä paljastetaan liikaa tapahtumia (meillä ei ole 24/7:aa).
Katsoin sitä joskus edellisellä kierroksella tasan yhden jakson verran (senkin piti väkisin pinnistellä) että tietäisin mistä puhutaan. Ja hämmästelen yhä sitä, miten ihmisiä vedätetään kuus-nolla ja puhutaan muka jostain viihdearvoista...Miten yksikään omilla aivoillaan ajatteleva aikuinen ihminen viitsii tuhlata vapaa-ajastaan sekuntiakaan moisen hölynpölyn takia, sitä minä vaan en jaksa ymmärtää. Mihin sen ohjelman viihdearvo perustuu? Mikä siitä tekee sellaisen että siihen " jää koukkuun" ?
EN TODELLAKAAN vaahtoa niistä täällä tai töissä, niinkuin nää höhlät BB fanit, hih! Katsoin BB:n silloin, kun se ekaa kertaa näytettiin Suomessa, siis se britti-versio. Se oli ihan ok, mutta en kyllä sitä toista enää jaksanut seurata, sama formaatti, eri ihmiset, sama laulu. Kerta riitti mulle.
Ei sitä tajua, jos katsoo vain välillä vähän aikaa. Pitää katsoa joka jakso, oppia tuntemaan, tykkäämään, vihaamaan asukkaita. Ja sitten siitä ei enää pääse irti;)
On kieltämättä TODELLA lapsellista jauhaa niitä täällä joka päivä. Miltäs kuulostaisi jos pistäisin kolme-neljä aloitusta kaunareista joka päivä. Ei menis kauaa kun pidettäis idiootina meikäläistä.
Vierailija:
Miltäs kuulostaisi jos pistäisin kolme-neljä aloitusta kaunareista joka päivä. Ei menis kauaa kun pidettäis idiootina meikäläistä.
Minä en soisi sellaista kauhua edes pahimmalle vihamiehelleni..