Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinua luultu toiseksi ja saanut toisen mokista kuulla?

Vierailija
15.02.2022 |

Oletko jonkun henkilön kaksoisolento, ja olet kohdannut ihmisiä, jotka luulivat sinua toiseksi?
Millaisia kohtaamisia on ollut?
Oletko saanut huutoa vai mitä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nainen luuli minua hänen seksikumppanikseen ja tuli siitä saarnaamaan.

Piti väittää hänen kanssaan tovi, ettei me olla ikinä pantu...

Vierailija
2/16 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei vaan iskenyt morkkis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma, mutta siinä on saanut vaimolta kieroja katseita, kun joku vieras akka on tullut tilittämään, että olisin pannut ja dumpannut hänet.

Vierailija
4/16 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on käynyt samoin, mutta olen nainen ja tuntematon mies väitti kivenkovaan sekstailleensa koko yön kanssani mökissä eräällä leirintäalueella. En ollut koskaan edes käynyt ko. paikassa. Ei uskonut. Nainen jonka hän oli tavannut, oli jättänyt häneen lähtemättömän vaikutuksen.

Vierailija
5/16 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tapahtunut, monta kertaa. Siihen olen vain vastannut, että en tiedä mistä hitosta hän puhuu (ja poistunut paikalta).

Noloa ja ärsyttävää.

-Z-

Vierailija
6/16 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, sellaista se on kun on niin tavallisen näköinen.

Vierailija
7/16 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama homma, mutta siinä on saanut vaimolta kieroja katseita, kun joku vieras akka on tullut tilittämään, että olisin pannut ja dumpannut hänet.

Kuitenkin kävit vieraissa. ;)

Vierailija
8/16 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua jatkuvasti luullaan jonkun narsisti exäksi, vaikka en ole ikinä seurustellut tai nussinut ketään.

Vierailija
9/16 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua jatkuvasti luullaan jonkun narsisti exäksi, vaikka en ole ikinä seurustellut tai nussinut ketään.

Sen sanon, että et jää mistään paitsi.

Vierailija
10/16 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmeksi eri henkilökisi ulkonäön mukaan. 1.Ravintola mailma aikoinan. Nuoremmat naiset tuli Hei Raija,Vasta ääni erotti minut kyseisetä henkilöstä. Siskoni Taina metrossa,meni istuu vastapäätä naista Luuli minuksi.Ihmeteli miksi en tervehtinnyt ja kysyi naiselta,jolloin selvisi äänestä:En minä!Myös vanha juttu,ennen metroa. Ystäväni Ritva sama työpaikka kanssani. Hänen puoliso väitti kuljen joka aamu Vuosaaren linja-autolla sörkkään asti ja jään ales sörkässä.En tervehdi häntä ja mihin kummaan menen pohti aamut?Viimeinen oli joitain kukausia sitten: Itis kauppakeskus tuntematon nainen vilkutaa ,hymyilee minulle ja lähestyy .Tietysti olen ?Sanoo hei Inkeri ! Olin anteeksi nyt erehdyitte henkilö.Hän oli ? Sanoi olen kuin kopio ulkoisesti hänen ystävästään jota odotti tapaamiseensa..Eli vuosikymmeniä , eri vuosina tai ajan jaksoina itä-Helsinki minua on luultu 3 eri naiseksi!Kai kaikilla kaksoisolentoja sitten yksi tai useampi?

Vierailija
11/16 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin töihin erääseen firmaan toisen samannimisen kanssa samaan aikaan. Tää toinen oli sellainen draamaa rakastava hölöttäjä ja osa työkavereista luuli nimen takia, että olen tämä toinen henkilö. Vasta koeajan loputtua tää toinen sai lähteä yrityksestä juuri tuosta syystä... sain työkavereita vasta silloin ja ihmettelin alkuun miksi kukaan ei jutellut kanssani.

Vierailija
12/16 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tyypin isä luuli minua joskus häneksi. Isä ei tullut mitään tilittämään, vaan ainoastaan moikkaamaan, mutta kun kuulin (pari vuotta myöhemmin) tältä tyypiltä, että kyseessä oli ollut hänen isänsä, hän haukkui isäänsä aika lailla samalla kertaa.

Vierailija
13/16 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmeksi eri henkilökisi ulkonäön mukaan. 1.Ravintola mailma aikoinan. Nuoremmat naiset tuli Hei Raija,Vasta ääni erotti minut kyseisetä henkilöstä. Siskoni Taina metrossa,meni istuu vastapäätä naista Luuli minuksi.Ihmeteli miksi en tervehtinnyt ja kysyi naiselta,jolloin selvisi äänestä:En minä!Myös vanha juttu,ennen metroa. Ystäväni Ritva sama työpaikka kanssani. Hänen puoliso väitti kuljen joka aamu Vuosaaren linja-autolla sörkkään asti ja jään ales sörkässä.En tervehdi häntä ja mihin kummaan menen pohti aamut?Viimeinen oli joitain kukausia sitten: Itis kauppakeskus tuntematon nainen vilkutaa ,hymyilee minulle ja lähestyy .Tietysti olen ?Sanoo hei Inkeri ! Olin anteeksi nyt erehdyitte henkilö.Hän oli ? Sanoi olen kuin kopio ulkoisesti hänen ystävästään jota odotti tapaamiseensa..Eli vuosikymmeniä , eri vuosina tai ajan jaksoina itä-Helsinki minua on luultu 3 eri naiseksi!Kai kaikilla kaksoisolentoja sitten yksi tai useampi?

Sinä voisit oikeasti jättää kirjoittelut väliin. Teksteistäsi ei saa mitään selvää.

Vierailija
14/16 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena naisena minua lähestyi mies, joka loukkaantui ilmiselvästi kun en tuntenut häntä. Paikkakunnalla oli selkeästi näköiseni kaksoisolento, joka opiskeli aivan eri alaa (ja jolla oli tyystin erilainen miesmaku). Hän väitti kivenkovaan, että me tunnemme ja antoi ymmärtää, että "hyvin tunnemme.." ja kyseli ovelana, että enkös olekin siellä koulussa opiskelemassa. Kyse oli hoitoalasta ja kaikki Suomen sairaat, olkaa iloisia etten minä ole koskaan edes ajatellut opiskelevani kyseistä hoiva-alaa ;D

Vierailija
15/16 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nainen luuli minua hänen ons -heilaksi, vaikka en ole ikinä tavannut kyseistä henkilöä, saati ole ikinä nussinut ketään!

Vierailija
16/16 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luultu toiseksi henkilöksi entisessä työpaikassa. Asiakas luuli minua joksikin toiseksi, kävi usein ja aluksi vain tuijotti ilkeästi ja yritin olla reagoimatta, mutta kun erään työpäivän jälkeen odotti ja seurasi minua hetken niin tein ilmoituksen kyseisestä asiakkaasta. Tilanne päättyi siihen kun eräänä päivän hän avasi suunsa ja tuli syyttelee että olisin hänelle jotain tehny ja kun vastasin en tunne sua en oo tehny mitään nii tää haukkui huoraksi ja lähti menee. Oli ahdistava kohtaaminen. Itse kun en ole ikinä kellekään mitään pahaa tehnyt ja olen herkkä ihminen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme