Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alapää kutisee ja kirvelee

Vierailija
28.06.2015 |

Mulla on vähän reilun viikon ajan alapää kutissut ja kirvellyt aika paljon. Samalla myös kuukautiset ovat myöhässä melkein viikon. Jouduin hampaan poiston takia syömään samaan aikaan kaksi antibioottikuuria. 

Koska menkat on myöhässä, tein testin päivällä, joka oli negatiivinen. Aion ehkä tehdä toisen jonain aamuna.
välillä on tullut ihan vähän kellertävää valkovuotoa.

Voiko minulla olla hiivatulehdus vai mikä tässä mättää? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivatulehdus tai klamydia?

Vierailija
2/7 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vastaavia vaivoja kun pesin alapäätä sopimattomalla saippualla. Lopetin saippuan käytön ja oireet katosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti hiivatulehdus, eikö antibiootit vielä altista sille...

Vierailija
4/7 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti kyseessä on hiivatulehdus, antibioottikuuri aiheuttaa lähes jokaiselle naiselle sivussa hiivatulehduksen. Kannattaa varata aika lääkäriin, reseptillä hiivatulehduksen hoitoon käytetyt lääkkeet saa vähän halvemmalla -ja saat samalla vastauksen vaivoihisi. Menkathan saattaa muutenkin myöhässä, etenkin jos olet tästä asiasta kovasti stressannut. Mutta tähänkin lääkärillä varmasti on paremmat vastaukset.

Vierailija
5/7 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja
En usko että olisi klamydia tai mikään muukaan sukupuolitauti, koska käytämme miehen kanssa aina kondomia. Kondomit on olleet ehjiä.

Vierailija
6/7 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti hiiva

Vierailija
7/7 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja
Mikä on kun menkat ei ole vieläkään tulleet? Tein perjantai aamuna raskaustestin joka oli negatiivinen, eli kaiken järjen ja kahden raskauatestin mukaan en ole raskaana, mutta vatsa tuntuu turvonneelta ja painokin on noussut.
Alapään kutina ja kirvely loppui. Huuhtelin viileällä vedellä, varoin saippuan joutumista intiimialueelle (en käynyt lääkärissä)
Nännit tuntuvat hiukan aroilta.
Pelottaa että olenkin raskaana..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan