Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EI HEL*ETTI, ETTÄ HÄVETTÄÄ :3

Vierailija
28.06.2015 |

Olen 16v ja ajoin pyörällä ohi porukasta jossa oli ihastukseni. Huomasin jo kaukaa. No jotenkin hermostuin/ säikähdin niin ilmeeni oli varmaan ihan todella hölmön näköinen, naama oli hiestä märkä ja hiukset sojotti miten sattua hölmön näköisesti, kun ajaessa kävi ilmavirta. No ajoin ohi varmaan kädet tangolla tutisten. Sitten siinä ohi ajaessa jotkut muut siintä porukasta alkoi huutaa moi ja keuli. Hermostuksissani en vastannut mitään vaan ajoin vain ohi. Eli käytökseni teki minusta vielä idiootin kaiken päälle. Ei vitt*! Nolasin itseni täydellisesti! D: Muutenkaan en olisi saanut vastatuksi, kuin jotain piipitystä. (Aina ääneni menee sellaiseksi, kun olen hermostunut) Äh en kestä! :(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa pliis etten nolannut itseäni ! :(. Ap

Vierailija
2/15 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäli kyseessä on vuosisadan rakkaustarina niin tuskinpa se tuohon kaatuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et nolannut ja tuskin kukaan huomasi! :)! oletpas sulonen

Vierailija
4/15 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää jutut kuuluu demin palstalle

Vierailija
5/15 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et nolannut,olen itse kaatunut ihastukseni ja hänen kavereidensa edessä pyörällä.. N16

Vierailija
6/15 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murkkuikäisen angstia se vaan on!

Vierailija
7/15 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:29"]Et nolannut,olen itse kaatunut ihastukseni ja hänen kavereidensa edessä pyörällä.. N16
[/quote]
T16*

Vierailija
8/15 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä idioottimaista on se jos alkaa esiintymään siinä. Eli siis keulimaan.

Vierailija
9/15 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana olet! Eivät he huomanneet häkellystäsi! Tällaiset asiat kuuluvat elämään! Nauti nuoruudestasi ja nyt ennekaikkea rauhoitu!

T. Neljän lapsen mummo., jolle on jo kerrottu ihastusjuttuja.

olen itse ollut lukemattomia kertoja ihastunut. Nyt olen ollut naimisissa jo 56 vuotta. Pysy aina noin avoimena!

Vierailija
10/15 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demi on heti tuossa kulman takana vasemmalla.

Vierailija
11/15 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:24"]

Olen 16v ja ajoin pyörällä ohi porukasta jossa oli ihastukseni. Huomasin jo kaukaa. No jotenkin hermostuin/ säikähdin niin ilmeeni oli varmaan ihan todella hölmön näköinen, naama oli hiestä märkä ja hiukset sojotti miten sattua hölmön näköisesti, kun ajaessa kävi ilmavirta. No ajoin ohi varmaan kädet tangolla tutisten. Sitten siinä ohi ajaessa jotkut muut siintä porukasta alkoi huutaa moi ja keuli. Hermostuksissani en vastannut mitään vaan ajoin vain ohi. Eli käytökseni teki minusta vielä idiootin kaiken päälle. Ei vitt*! Nolasin itseni täydellisesti! D: Muutenkaan en olisi saanut vastatuksi, kuin jotain piipitystä. (Aina ääneni menee sellaiseksi, kun olen hermostunut) Äh en kestä! :(

[/quote]10 vuoden päästä et edes muista tätä.

Vierailija
12/15 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolasit, näytit rumalta vammaiselta.

Terv. Ihastuksesi

Ps. Mulla on jo uusi ihastus, paljon nätimpi kuin sä

Vierailija
13/15 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:29"]Et nolannut,olen itse kaatunut ihastukseni ja hänen kavereidensa edessä pyörällä.. N16
[/quote]
T16*
[/quote]kumminkin naissukupuolinen vaikka ikää 16

Vierailija
14/15 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:42"]

[/quote]10 vuoden päästä et edes muista tätä.

[/quote]

Vuoden... Ja uuden ihastuksen tultua kuvioihin...

Vierailija
15/15 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Nolasit itsesi tosiaan kyllä ihan täydellisesti. Muuta Uuteen-Seelantiin.