Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitteko teinin tyttöystävän jäädä yöksi, jos välimatkaa yli 150km.

Vierailija
14.02.2022 |

Ovat ilmeisesti netissä tavanneet. Joku 5-6 kertaa nähneet oikeassa elämässä. Nyt kysytään että pääsisivätkö hiihtolomalla yökyläilemään meille. Saunassa tai suihkussa eivät tietenkään käy kahdestaan ja nukkuvat eri sängyissä, mutta muuten ei olisi ongelma meille nyt kun välimatkaakin on tuon verran.
Suostuisitteko te.

Kyse 16 vuotiaista

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa tuo suihkun, saunomisen ja yhdessä nukkumisen kieltäminen. 😀 Kyllä sitä seksiä ja muuta hellimistä tapahtuu, mielikuvitus kun pääsee valloilleen.

Antakaa nuorten olla yhdessä ja valistakaa ehkäisyasioissa.

Pyytäisin muuten tyttöystävän vanhempien puhelinnumerot ja soittaisin vanhemmille, olisi ihan hyvä että molemmat tahot kartalla missä nuori pari on.

Tämä on hyvä idea jo ihan senkin kannalta, että tietävät pitääkö tytön tuoda omat lakanat ja pyyhe vai löytyykö talon puolesta. Ja ruoka-allergiat sun muut on hyvä tietää.

Vierailija
42/58 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis miksi eivät käy saunassa kahdestaan?

No ovat vielä niin nuoria ja en haluaisi ainakaan kannustaa heitä tekemään sitä

ap

Saunomista?

No seksiä tarkoitin

Ap

Saunassa harvoin nussitaan. Ihan vaan sen kuumuudenkin takia.

Joo, mutta se antaa huonoa esimerkkiä, sekä kuvaa siitä että se mitä he tekisivät olisi jollain tavalla hyväksyttävää

ap

Ai sä ootki joku seko rolli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Saunomista?

No seksiä tarkoitin

Ap

Saunassa harvoin nussitaan. Ihan vaan sen kuumuudenkin takia.

Joo, mutta se antaa huonoa esimerkkiä, sekä kuvaa siitä että se mitä he tekisivät olisi jollain tavalla hyväksyttävää

ap

Rakasteluhan on hyväksyttävää. Taidat itse pitää koko touhua likaisena. Annat väärää kuvaa.

No ei tuon ikäisille

Ap

Vierailija
44/58 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napanuora katki än yy tee nyt ja anna poikasi nauttia nuoruuden rakkaudesta. Hienos jos haluavat olla teillä, eikä jossain epämääräisessä paikassa.

Vierailija
45/58 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla trollivanhempi Porvoosta.

Vierailija
46/58 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin antaisin ja antaisin nukkua samassa sängyssä ja saunoakin yhdessä. Toki olisin yhteydessä tytön vanhempiin ja sopisin heidän kanssaan vierailun pituuden ja sen mitä mahdollisia aktiviteetteja maksetaan sinä aikana.

Vierailija
47/58 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin. Meillä itseasiassa se tilanne, että ysiluokkalaiseni lähdössä nyt leirikouluun keväällä. Opettajalta tuli viesti, että jos vanhemmilta lupa niin huoneessa saa yöpyä tyttö/poika-parit. Oma lapseni seurustellut jo kolme vuotta. Ja tyttö ollut meillä yötä hyvin monia kertoja ja poika siellä. Viettävät siis lähes kaiken vapaa-ajan yhdessä. Yleensä ovat viikonloput jommalla kummalla ja vanhemmat tunnen hyvin.

Mun mielestä on vaan kiva, että ne teinit hengailee meillä, paljon parempi kuin metsästää yötä myöten jostain.

Vierailija
48/58 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkälaisen nuoruuden olettebitse eläneet? Kyllä minä ainakin jo 80-luvulla teininä olin yökyläilemässä poikaystävän luona, ja hän myös meillä. Naimisiinko asti nykyään pitää odottaa, vai? Vaikka toisaalta nykyään ei kai juuri enää edes naimisiin mennä, joten koska sitten on ok aloittaa seksielämä? Ennen se olis siinä iässä kun itsestä siltä tuntui. Kouluterkkarilta hain pillerit 16-vuotiaana.

Vierailija
49/58 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Saunomista?

No seksiä tarkoitin

Ap

Eiköhän nuo sitä tee ihan täysin riippumatta siitä, mitä sinä teet tai sanot.

Vierailija
50/58 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä ap päivisinkin joku kokonajan vahtimassa teinejä ettei mitään kiellettyä tapahdu? On ihan vain oman mielikuvituksesi puutetta (kertoo sinusta), jos sauna ja illalla sänky ovat ainoita paikkoja, joissa seksi ja sen harrastaminen tulee mieleen.

Vierailija
51/58 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annoin tyttiksen jäädä yöksi kun olivat jotain 16-17v. Sitä ennen eivät siis olleet edes kysyneet ja olisin antanut jäädä aikaisemminkin.

Mun mielestä oli suloista kun tiesin, että tyttö tulossa niin se teinimopojonne siivosi huonetta, vaihtoi lakanat jopa, imuroi ja pyyhki pölyt. Näitä asioita ei siis ikinä tehnyt ilman mun marmatusta. Jotain hyötyä.

Kerran meni kyllä pasmat itseltäni hetkeksi sekaisin kun poika tuli kortsuja pyytämään. Oli siis jo 17v ja tiesinhän minä mitä siellä tehdään.

No eihän meillä keski-ikäisellä pariskunnalla mitään kumeja ollut. Siinä sitten koottuani itseäni hetken, olin kyllä ylpeä pojastani, että kehtasi omalta äidiltä pyytää.

Ja siis aikaa näistä nyt joitain vuosia, en vielä ainakaan mummoksi ole tullut.

Vierailija
52/58 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ostat kondomeja pojallesi ja annat niiden puuhata ihan rauhassa. parempi, että harjoittelevat kotona selvinpäin, mitä ympäri päissään jossain bileissä.

Näin minäkin ajattelen. Meillä varsinaista yökyläilylupaa pyydettiin vasta, kun ikää oli 17. Mutta luulenpa, että tilaisuuksia kaikenlaiseen puuhasteluun oli kyllä tarjoutunut jo monta kertaa 16-vuotiaanakin. Itse ainakin olen iloinnut siitä, että nuoreni on löytänyt oikeasti mukavan ihmisen, jonka kanssa on viihtynyt jo pidempään eikä vaihda kumppania kuin sukkia. Otan myös kohteliaisuutena sen, että viihtyvät meillä kotosalla. Ei ole kaikilla teineillä sama homma. Seurustelu on rauhoittanut nuorta paljon. 

Vierailija
53/58 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa toi nukkuvat eri sängyssä.. Miksei samassa sängyssä?

Vierailija
54/58 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menisivät yhdessä viikoksi mummolaan. Siellä kun on 82v:n seurana, niin on kaikilla mukavaa aikaa.

Vierailija
55/58 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä ap päivisinkin joku kokonajan vahtimassa teinejä ettei mitään kiellettyä tapahdu? On ihan vain oman mielikuvituksesi puutetta (kertoo sinusta), jos sauna ja illalla sänky ovat ainoita paikkoja, joissa seksi ja sen harrastaminen tulee mieleen.

No he asuvat 150km päästä toisistaa, joten ei heillä nyt ihan hirveän paljon ole paikkoja jossa harrastaa seksiä. Sauna ja sänky ovat käytännössä ainoat

Ap

Vierailija
56/58 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi

Vierailija
57/58 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks antaisit heidät tulla?

Vierailija