Laiha mies
Olen itse pyöreä nainen ja olen nyt tapaillut miestä joka on todella laiha. Jopa kuiva. :) Harrastaa paljon urheilua mutta ei sellaista josta tulisi lihaksia. Hän on hyvin miehekäs muuten mutta nyt hänen laihuutensa on alkanut häiritä varsinkin kun itse olen pyöreä. Hän kertoo pitävänsä minua kauniina ja naisellisena ja sen kyllä huomaa kaikesta. Onko laiha mies teille muille turn off? Olen tästä vain yleisesti kiinnostunut. :) En ole päättämässä tapailua tms. hänen laihuutensa vuoksi.
Kommentit (20)
Ei ole turn off, ellei oo sitten joku oikeesti tosi tosi hintelä kaveri.
No sehän riippuu ihan ihmisestä. Jotkut tykkää, jotkut ei. Miksi annat tämän häiritä jos ei se oikeasti haittaa? Eikö itsetuntosi kestä, häpeätkö miestä kuitenkin?
En häpeä miestä mutta tämän oman pyöreyteni takia haluaisin että mies olisi hieman jämäkämpi. Enkä sitten tiedä kuinka sopusuhtaiselta parilta näytämme...
Ap:lla taitaa vaan hävettää oma pyöreytensä miehen rinnalla
Mä olen ylipainoinen ja olen ollut todella hoikan miehen kanssa. Mua ei haitannut. :)
Ei ole turn off. Itsekin olen pyöreämmän puoleinen ja silti isken silmäni pitkiin ja laihoihin miehiin joilla ei oikeestaan ole mitään lihaksia :)
Läski akka ja laiha mies on koominen näky. :D Tunnen erään sellaisen pariskunnan, kaikki nauraa heille.
Tykkään pitkistä ja laihoista miehistä, mutta olen kyllä itsekin pitkä ja laiha.
En häpeä pyöreyttäni koska se jotenkin pukee minua. Ja tosiaan jännä miten minua jollain tavalla kiehtoo tuollaiset todella hoikat miehet. Mutta näitä kommentteja on kiva lukea. :)
Ap
En osaa sanoa. Oma mies 175 cm ja 57 kg. Itse 165 cm ja 61 kg eli läski. Näytämme varmasti huvittavalta yhdessä. Joku taisi luulla miestäni pojakseni kerran.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:35"]
En osaa sanoa. Oma mies 175 cm ja 57 kg. Itse 165 cm ja 61 kg eli läski. Näytämme varmasti huvittavalta yhdessä. Joku taisi luulla miestäni pojakseni kerran.
[/quote]noloo! :D
Eiköhän jokainen laiha mies tiedä olevansa turn-off naisille. Juuri sen vuoksi miehet menevät kuntosalille kasvattamaan lihasmassaa ja naiset kiinteytymään. Osa kuntoilua välttävistä miehistä pitää itseään tietoisesti hieman ylipainoisena, koska tietävät toisen vaihtoehdon eli lihaksettoman normaalipainon tipauttavan heidät laihan kategoriaan.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:53"]
Eiköhän jokainen laiha mies tiedä olevansa turn-off naisille. Juuri sen vuoksi miehet menevät kuntosalille kasvattamaan lihasmassaa ja naiset kiinteytymään. Osa kuntoilua välttävistä miehistä pitää itseään tietoisesti hieman ylipainoisena, koska tietävät toisen vaihtoehdon eli lihaksettoman normaalipainon tipauttavan heidät laihan kategoriaan.
[/quote]
Älä viitsi. Mä pidän hoikista miehistä.
Mä oon 200cm/45kg ja vedän kaikkia turpiin!
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:35"]
[/quote]
Oletko hullu vai provo?
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:55"]
Mitkä miehen mitat? ::)
[/quote]
Niinpä :) Kun on jalkovälissä kokoa, ei se laihuus haittaa mitään. Ja yleensä laihoilla on isot munat.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:06"]
Niinpä :) Kun on jalkovälissä kokoa, ei se laihuus haittaa mitään. Ja yleensä laihoilla on isot munat.
[/quote]
Penis vain näkyyparemmin, kun ei ole rasvaa juuren ympärillä. Lisäksi kyse on muun kropan koosta suhteessa siihen penikseen: 20-senttinen kaksimetrisellä miehellä näyttää pienemmältä kuin sama 20-senttinen 160-senttisellä miehellä. Näin siis jos ei ole mittanauhaa tai mitä tahansa muuta, johon verrata.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:14"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:06"]
[/quote]
Penis vain näkyyparemmin, kun ei ole rasvaa juuren ympärillä. Lisäksi kyse on muun kropan koosta suhteessa siihen penikseen: 20-senttinen kaksimetrisellä miehellä näyttää pienemmältä kuin sama 20-senttinen 160-senttisellä miehellä. Näin siis jos ei ole mittanauhaa tai mitä tahansa muuta, johon verrata.
[/quote]
Höpö höpö. Kyllä läskeillä on pienemmät munat, koska rasva vähentää testosteronin tuotantoa mikä puolestaan vaikuttaa munan kasvuun teini-iässä.
Vastatkaa ihmeessä, minua miehenäkin kiinnostaa. Olin ~21-23 vuotiaana noin 188cm / 61-62kg. Pidin itseäni ällöttävän laihana enkä ollut urheilullinen. Eikä naisetkaan tainnut kiinnostua...