Yh.na olo alkaa huomenna.t.ammattivalittaja
Kommentit (13)
Aika nopeesti hoitui sun eroprosessi.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:33"]
[/quote] Miehellä alkaa 12 tunnin työpäivät taas. ap
Miksi kutsut itseäsi yh:ksi, kun et ole. Ärsyttää.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:37"]
Loukkaus sanoa itseään yhooksi jos mies hieman pidempään pois... sä mikään yksinhuoltaja ole.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:39"]
[/quote] Siksi koska mies aina töissä, yöt vain kotona. Koen olevani yh. ap
mullapa alkaakin ihan oikeasti yyhoon elämä elokuun alusta. Tuskin maltan odottaa.
Vapaaherratarhan sä oot, kun lapsikin on koko kesän hoidossa.
Jos sinä olet yh, mikä minä mahdan olla kun olen lapsien kanssa yksin 24/7 /356? Todella idioottimaista edes verrata itseään yksinhuoltajaan kun sulla kuitenkin arjessa mies apuna ja teillä kahden ihmisen tulot. Tulepa vkoksi tänne kokeilemaan mitä on olla totaaliyh koko ajan. Ja ei, en valita mutta että joku nyt siitäkin tittelistä kade .. *huoh*
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:39"]
[/quote] Siksi koska mies aina töissä, yöt vain kotona. Koen olevani yh. ap
[/quote]no enpä ihmettele, jos mä olisin aloittajan mies olisin yötkin pois
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:41"]Jos sinä olet yh, mikä minä mahdan olla kun olen lapsien kanssa yksin 24/7 /356? Todella idioottimaista edes verrata itseään yksinhuoltajaan kun sulla kuitenkin arjessa mies apuna ja teillä kahden ihmisen tulot. Tulepa vkoksi tänne kokeilemaan mitä on olla totaaliyh koko ajan. Ja ei, en valita mutta että joku nyt siitäkin tittelistä kade .. *huoh*
[/quote]Noilla mitään kahden ihmisen tuloja ole... Persaukinen tuo ap on.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:33"]
[/quote]En oikein ymmärrä sun näkökulmaa kun sähän olet itsekin kesätyössä etkä kotona päivisin. Mitä se mieskään kotona tekisi?
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:41"]Jos sinä olet yh, mikä minä mahdan olla kun olen lapsien kanssa yksin 24/7 /356? Todella idioottimaista edes verrata itseään yksinhuoltajaan kun sulla kuitenkin arjessa mies apuna ja teillä kahden ihmisen tulot. Tulepa vkoksi tänne kokeilemaan mitä on olla totaaliyh koko ajan. Ja ei, en valita mutta että joku nyt siitäkin tittelistä kade .. *huoh*
[/quote]Noilla mitään kahden ihmisen tuloja ole... Persaukinen tuo ap on.[/quote]
Onneksi mies ei ole persaukinen.ap
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:37"]
[/quote]