Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon aiot ottaa aurinkoa??

Vierailija
28.06.2015 |

Tänään otin 5 tuntia ja huomenna ainakin saman ja varmaan 7. Mä katoin säätietoja ja näyttäis siltä että vois ottaa aurinkoa ainakin seuraavat 10 päivää sen 5 tuntia päivässä. Tuntui tosi ihanalta lämpö tänään. Tää on muuten totta että mä sain syyn herätä aamulla ja 9 aikaan aion herätä ja 10 aikaan aloitan ottamaan aurinkoa. Mä en ennen klo 11 ole herännyt vähään aikaan ja sehän auringonotossa on kivaa että voi nukkua samalla jos tulee univelkaa. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:20"]

Ompa negatiivisia vastauksia ketjussa! En minäkään nyt iha ap:n luokkaa auringonottoa harrasta tai välttämättä edes ymmärrä, mutta kun kesä on ollut tähän asti todella sateinen ja kylmä, niin kyllä mustakin oli tänään aivan ihanaa vain lojua auringossa. Ruokaa kävin laittamassa & syömässä, mutta ainakin 3 tuntia otin myös aurinkoa tänään. Sitten kun kesälomani alkaa, ja on luvattu hyviä säitä, niin aion viettää useamman päivän vain rannalla lojuen!

Minulla on sellainen iho, joka talvella on näppyläinen, laikullinen ja kuiva, mutta kun saan hiukan aurinkoa, ihon väri tasoittuu ja iho muutenkin hehkuu. Olen jo lähes nelikymppinen, enkä suoraan sanottuna välitä, vaikka minulla onkin silmäkulmissa ryppyjä ja auringon otto vanhentaa ihoa. En juo enkä tupakoi ja liikun paljon, joten olen kuitenkin terve, vaikka sitten viisikymppisenä olisinkin ihan auringon kuivaama rusina! Auringon otto on vaan niin rentouttavaa ja ihanaa, että tykkään siitä enemmän kuin vaaleasta ihosta!

[/quote]

Mä en välitä ruskettumisesta. Vältän aurinkoa jos vaan on mahdollista. Kesän jälkeen ihoni on aina hyvin vähän ruskea. Ei haittaa.

8

Vierailija
22/24 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24/24 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:21"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:13"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:56"]

Haluisin ottaa aurinkoa, mutta oon liian läski ja en halua että ihmiset katsoo mua.

[/quote]

Enkä usko että katsoo. Nykyään kannustetaan ottamaan aurinkoa ja kun rusketut niin näyttää hoikemmalta ja auringonotossa palaa myös kaloreita. Voi sitä aurinkoa ottaa omalta partsilta ja teen usein niin. Älä vaan jätä nauttimatta auringosta. 

[/quote]

Partsillahan ne vasta kattookin, monta sataaa ikkunaa vastapäätä. :(

[/quote]

No kyllä jostakin joku paikka löytyy jos kerran noin paljon hävettää. Koeta miettiä ja etsiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän