Käsi ylös kuka ei halua mennä töihin huomenna?
Kommentit (27)
O/ Olen kipeä. En kuitenkaan niin kipeä että voisin jäädä sairaslomalle.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:53"]MINÄ.
Mikä ahdistaa? -työkaveri. Entäs muilla?
[/quote]
Minä. Ei ahdista mikään mutta helteet alkaa niin hain viikoks saikkua.
Käsi ylös joilla alkaa loma huomenna. Hep!
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:16"]
Käsi ylös joilla alkaa loma huomenna. Hep!
[/quote]
Hep :)) tai alkoihan se jo toissapäivänä pe kun töistä läksin ;) Jeeeee, melkein 6vkoa lorvimista ja ilman työarkea.
Minä!
Lämpötila ahdistaa: ulkolämpötila nousee ja silloin tietää, että työpaikalla ollaan kohta yli +35 asteessa eikä ilma liiku mihinkään. Tällä hetkellä vain +25 ja siltikin tulee hiki kun touhuaa koko päivän (fyysinen työ).
Ja turha sanoa, että lakisääteiset tauot tulee kuumassa työskentelystä - ei tule, kun henkilökuntaa on niin vähän. (Pomot vaan sanoo:"Yrittäkää pitää taukoja" eikä mikään muutu. Luottamusmies ei tee mitään...)
Hep, ei huvita ja siksi päätin pitää huomenna pekkasen.
Hephep. Tuuraan lomalaisia ja työtaakka on kamala...
Siksi kun olin eilen ja tänään töissä. Tiistaina on vapaapäivä.
Hep! Mulla alkaa 14 päivän kiireputki, jotta saadaan hommat kesälomakuntoon.
Palkatta pitäis teidät pakottaa töihin. Kitisettekö työaikanannekin täällä? Palkallista somettelua, aika vitun hyvin!
Hep! Ärsyttää muuten vaan, olisin mieluummin jäänyt jo lomalle..
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:44"]
Rupeaa v*tuttaa nykyinen työaika jo niin kovasti... Klo 11-19. Olenko ainokainen? Onneksi kyseinen työ loppuu pian. Rakastan työtäni yli kaiken, mutta työaika saa naamani rullalle.
[/quote]Mä voisn vaihtaa sun kanssa, inhoan aamuherätyksiä. Mulla työaika 7-15.30
[/quote]
Itsekin vihaan aikaisia aamuherätyksiä. Jos joskus on niin aikainen aamu niin koko päivä menee ihan huurussa tai pakko nukkua päiväunet, mutta tuossa työajassa ei muuta eämää sitten arkipäivisin olekaan. Herätys 9, 10 ajamaan kohti työpaikkaa ( pitkä työmatka) illalla pääsee pois klo 19 tai huonossa lykyssä menee vielä ylitöiksi ja tunti kotiin matkaa. Kello yli 20 kun kotona. Sitten jo joutaakin nukkumaan, kun malttaa käydä.