Miksi jotkut sanoo "jaksamista" lähtiessä?
Vaikka hyvissä merkeissä vaihdeltu kuulumisia, eikä mitään erityistä jaksamiseen vaikuttavaa ole tapahtunut. Mielestäni vähän passiivis-agressiivista toivottelua vai onko?
Kommentit (34)
Hei beibi anna mulle piiskaaaa...
Itse olen masentunut ja en nauti elämästäni olleenkaan (en ole kuitenkaan avautunut kenellekkään olotilastani), siksi saattaisin hyvin sanoa "jaksamisia", koska itselleni tämä elämä on yhtä jaksamista ja jotenkin ajattelen, ettäbon se varmaan monelle muullekin.
Mitä passiivis-agressiivista siinä nyt on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sanon aina "tsemppiä".
Se vasta aggressiivista on!
Se tulee kai ruotsin taistelemista tarkoittavasta sanasta "kämpa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sä vitsailet?
En. Tsemppaaminen tarkoittaa, ettet usko toiseen; hän tarvitsee kannustustasi, psyykkistä tukea.
Jos iloitset hänen puolestaan, silloin sanoisit jotain, mikä ei sisällä niin paljon "kunpa pärjäisit" -asennetta.
Nauti PÄRJÄÄMISESTÄ, sinä pieni ihmispolo
Suomessa firmatkin ovat pelkkiä YRITYKSIÄ... 😁😅
Mitä muualla maailmassa sanotaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sä vitsailet?
En. Tsemppaaminen tarkoittaa, ettet usko toiseen; hän tarvitsee kannustustasi, psyykkistä tukea.
Jos iloitset hänen puolestaan, silloin sanoisit jotain, mikä ei sisällä niin paljon "kunpa pärjäisit" -asennetta.
Mä taas tulkitsen sen tossa tilanteessa semmoisena "toivon että sulla menee koulu/työ/elämä hyvin jatkossa/jatkossakin" harvalla se arki mitään ruusuilla tanssimista koko ajan on.
Vähän sama kuin sanoisi jaksuhali. Eikö?
Kai sä vitsailet?