Paljonko saatte pisteitä Asperger-testistä?
Laittakaa googleen asperger testi. En voi valitettavasti linkittää kun olen puhelimella. Itse sain 145. Olen 99% varma että minulla todella on asperger.
Kommentit (61)
Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 2 sekuntia ja testipistemääräsi on 102 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:25"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:16"]Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 50 sekuntia ja testipistemääräsi on 128 eli sinulla on todennäköisesti Aspergerin syndrooma. ..no eikä ole, tai jos onkin, ei haittaa elämää. Olen onnellinen keski- ikäinen akka :D Kysymykset olivat kyllä huonosti muotoiltuja: "En pelaa mielelläni joukkuepelejä kuten jalkapalloa" Kyllä vai ei? Ei, en pelaa, vai ei, en ole tuollainen? [/quote] Tietenkin siihen vastataan Kyllä eli Pitää paikkansa. On täällä kyllä tyhmää porukkaa.
[/quote]
Ei täällä ole mitenkään tyhmää porukkaa, vaikka tuohon vastaaminen ei ihan suoraviivaista olekaan. On yleisesti tunnettu tosiasia, että väittämäkysymyksissä ei saa olla kielteisiä väittämiä, koska niiden vastaukset eivät ole yksiselitteisiä. Tyhmää on se, että ne, jotka tekevät kyselyjä työkseen, eivät ota tätä huomioon vaan laittavat kielteisessä muodossa olevia väitteitä kysymyspatteristoon. Vika ei ole vastajissa vaan kyselyn tekijöissä, jotka eivät suoriudu tehtävästään kovin hyvin.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:25"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:16"]Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 50 sekuntia ja testipistemääräsi on 128 eli sinulla on todennäköisesti Aspergerin syndrooma. ..no eikä ole, tai jos onkin, ei haittaa elämää. Olen onnellinen keski- ikäinen akka :D Kysymykset olivat kyllä huonosti muotoiltuja: "En pelaa mielelläni joukkuepelejä kuten jalkapalloa" Kyllä vai ei? Ei, en pelaa, vai ei, en ole tuollainen? [/quote] Tietenkin siihen vastataan Kyllä eli Pitää paikkansa. On täällä kyllä tyhmää porukkaa.
[/quote]
Ei täällä ole mitenkään tyhmää porukkaa, vaikka tuohon vastaaminen ei ihan suoraviivaista olekaan. On yleisesti tunnettu tosiasia, että väittämäkysymyksissä ei saa olla kielteisiä väittämiä, koska niiden vastaukset eivät ole yksiselitteisiä. Tyhmää on se, että ne, jotka tekevät kyselyjä työkseen, eivät ota tätä huomioon vaan laittavat kielteisessä muodossa olevia väitteitä kysymyspatteristoon. Vika ei ole vastajissa vaan kyselyn tekijöissä, jotka eivät suoriudu tehtävästään kovin hyvin.
[/quote]
Puhut paskaa. Totta helvetissä väittämäkysymyksissä voi olla myös kielteisessä muodossa olevia lauseita. Kaikilla nyt ei vaan valitettavasti äly riitä.
76, en ole asperger vaan introvertti.
46 nauttii siitä, että saa vähätellä muita. Onko Asperger-tapaus vai jotain ikävämpää kuten narsismi/aggressio-ongelmia.
3 minuuttia meni ja 60 pistettä. Olen Aspergerin vastakohta, asiat pitää tehdä nopeasti, eikä jumittaa jossain yksityiskohdissa, kivointa on puuhata porukassa ja pelata just vaikka pelejä.
Mä olin ainakin hitaampi kuin useimmat se raportoineet täällä. Käytin yli viisi minuuttia, koska pohdin joitain kohtia.
109 oli ja ei siis syndroomaa. En sitä koskaan ole epäillytkään. Olen huumorintajuinen ja seurallinen, mutta varmasti omituisen maineessa monin osin.
80 ja pitänee paikkansa, ettei ole aspergeria, en ole koskaan sitä epäillytkään.
Pisteitä nostaa nähdäkseni myös muusta kuin aspergerista johtuva sosiaalinen ahdistus ja huono itsetunto.
88, enkä edes tiedä mikä on asperger :D Täytyy vissiin googlata sekin. En ole koskaan kuullutkaan että kenelläkään olisi/ olisi epäilty tai testattu moista. Ja 35v olen.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:45"]
46 nauttii siitä, että saa vähätellä muita. Onko Asperger-tapaus vai jotain ikävämpää kuten narsismi/aggressio-ongelmia.
[/quote]
Viesti 46 on siis minun eli AP:n kirjoittama. En halua vähätellä ketään, en vain pidä siitä, että ihmiset väittävät asioita jotka eivät pidä paikkaansa. Väärässä saa olla, mutta asiasta pitää ottaa selvää ja sen jälkeen myöntää olleensa väärässä.
137 enkä jaksa enää