Paljonko saatte pisteitä Asperger-testistä?
Laittakaa googleen asperger testi. En voi valitettavasti linkittää kun olen puhelimella. Itse sain 145. Olen 99% varma että minulla todella on asperger.
Kommentit (61)
81. ei ole, enkä mitenkään epäillytkään olevan, vaikka toki jotkin kohdat (esim. sosiaalisten tiöanteiden raskaus) osuivatkin. aika laaja kirjo näyttää olevan saaduissa vastauksissa - ihmiset on erilaisia.
92. Olen mielummin yksinäni, mutta minulle ei ole mitään vaikeuksia olla myöskään ihmisten seurassa. Yllättäen olen insinööri.
Käytit testin tekemiseen 4 minuuttia 35 sekuntia ja testipistemääräsi on 64 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.
Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 50 sekuntia ja testipistemääräsi on 128 eli sinulla on todennäköisesti Aspergerin syndrooma.
..no eikä ole, tai jos onkin, ei haittaa elämää. Olen onnellinen keski- ikäinen akka :D
Kysymykset olivat kyllä huonosti muotoiltuja: "En pelaa mielelläni joukkuepelejä kuten jalkapalloa" Kyllä vai ei? Ei, en pelaa, vai ei, en ole tuollainen?
Joskus tein. Sain korkeat pisteet. Olen aina ollut outo ja asperger-testi taisi tuoda lopultakin selityksen..
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:16"]Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 50 sekuntia ja testipistemääräsi on 128 eli sinulla on todennäköisesti Aspergerin syndrooma.
..no eikä ole, tai jos onkin, ei haittaa elämää. Olen onnellinen keski- ikäinen akka :D
Kysymykset olivat kyllä huonosti muotoiltuja: "En pelaa mielelläni joukkuepelejä kuten jalkapalloa" Kyllä vai ei? Ei, en pelaa, vai ei, en ole tuollainen?
[/quote]
Tietenkin siihen vastataan Kyllä eli Pitää paikkansa. On täällä kyllä tyhmää porukkaa.
111