Escadan Cherry in the air, mistä kohtuu halvalla?
Kadotin yhden sivun, missä sitä myytiin halvalla, enkä googlettelulla löytänyt enää.. D:
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 14:52"]
Sokoksella oli vastikään myynnissä paketti, johon kuului neljä pientä pulloa. Cherry in the air oli yksi niistä. Mukana tulee kolme muutakin tuoksua, mutta itse ostin pakkauksen lähinnä tuon Cherry-tuoksun takia.
[/quote]
Mut eikö ne ole todella pieniä ne pullot?
Älä osta sitä. Se on kuvottavan makean hajuista. Siitä tulee vain päänsärky.
Mulla olis melkein käyttämätön pullo, ei ollutkaan minun tuoksuni.
Se oli viime kesän kausituoksu, en tiedä saako sitä enää mistään.. Aivan ihana tuoksu on!
Katso sivuhistoriasta. Mutta eikö ko. tuoksu ollutkaan vain viime vuoden sesonkituote? En ole nähnyt sitä enää Sokoksella, sen sijaan olen nähnyt Turquoise summeria tms. (joka ilmeisesti on sitten tämän vuoden sesonkituoksu).
Netistä löytyu halvalla, nordicfeel.com tai parfyymi.fi
Sokoksella oli vastikään myynnissä paketti, johon kuului neljä pientä pulloa. Cherry in the air oli yksi niistä. Mukana tulee kolme muutakin tuoksua, mutta itse ostin pakkauksen lähinnä tuon Cherry-tuoksun takia.
Viime kesän kausituote? Itse ainakin olin myymässä sitä v. 2013 keväällä eli vuoden 2013 kesätuoksu. Tuskin valmistetaan enää, mutta joillain sitä on toki voinut jäädä yli.
Riihimäen emotionissa oli ainakin eilen myynnissä tuota. Muistan koska sitä haistelin :-)
Ok, kiitos :) mut ei vieläkään löytynyt sitä sivua. Puhelimella selailen, mutta voin yrittää katsoa sivuhistorian -ap
Mulla on tota, harmi että alkaa olla jo ihan lopussa.. :(
Minä näin keväällä Stockalla. Olisi pitänyt ostaa, koska on aivan ihana tuoksu! :)
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 14:52"]Netistä löytyu halvalla, nordicfeel.com tai parfyymi.fi
[/quote]
Kummassakaan ei myydä :/ -ap
Huutonetistä joskus ostin ihan avaamattoman paketin.Kato sieltä jos et mistään muualta löydä.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:52"]Huutonetistä joskus ostin ihan avaamattoman paketin.Kato sieltä jos et mistään muualta löydä.
[/quote]
Ei sielläkään ollut.. -ap
Eihän sitä mistään saa, koska moni pitää siitä ja ostajia olisi.
http://www.ebay.co.uk/itm/Escada-Cherry-In-The-Air-/271915452528?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item3f4f6c8870
http://www.ebay.co.uk/itm/Escada-Cherry-In-The-Air-50ml-EDT-Limited-Edition-Ladies-Fragrance-/151724478170?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item23537bceda
Postikulut on aika kaameet, mutta tuolta nyt ainakin saa.