Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko yli 180cm nainen olla kaunis tai naisellinen??

Vierailija
14.02.2022 |

Tuntuu olo niin maskuliiniselta. Ei naisen kuulu olla 180cm pitkä mutta minkäs tälle pituudelle voi.. Jalkakin kokoa 42.. Joo, hirvitys..

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missit ja mallit on hoikkia ja pitkiä. Ja näyttävät upeilta. Sellainen voi hyvin olla itseään vaikka 15 cm lyhyemmän miehen kanssa. 

Vierailija
22/25 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen. Vaikuttaa olevan ongelma lyhyille lyllerömiehille, mutta ei mulle. On kiva katsella ihmisiä ylhäältäpäin eikä tarvitse väkijoukossa kurkotella.

Ihan hyvä että lärvi korkealla pitkän kirahvikaulan päässä. Pitkien hollojen naisten lärvit usein ällöjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huaomannut että naiset katsoo mua enemmän ihaillein. Ei se haittaa kun naiset on ihan kivoja. T. N183

Vierailija
24/25 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin yli 180cm kuin ali. En edes osaa suhtautua lyhyisiin naisiin potentiaalisina kumppaneina vaikka olisi kuinka siro ja kaunis.

M 194cm

Vierailija
25/25 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä. Yksi kaverini on 183cm ja sen mies varmaan 187cm? Kyllä tuo kaveri kaunis on, mutta aika vahva persoona ja myös fyysisesti vahva, sixpack näkyvissä vaikka on lauma lapsia.

Ehkä vähän enempi testosteronia kuin naisilla keskimäärin, mutta sehän on ihan makuasia tykkääkö semmosesta vai ei. Itse olisin mieluummin tuollainen, kuin sellainen ultrafeminiininen haavanlehti jolla ei ole ollenkaan voimaa kehossa eikä jaksa edes juosta tai nostaa mitään, ei uskalla vaatia kunnollista palkkaa eikä sanoa oikeassa tilanteessa vastaan, puuttua vääryyksiin yms. 

Tosin en tiedä liittyykö mitenkään pituuteen, just muistin että olihan nyt keväällä samoissa bileissä myös ehkä 182cm pitkä nainen ja hän taas oli sellainen mallimaisen heikon oloinen, eikä varmaankaan testoa sen enempää kuin muillakaan naisilla. Hänellä miesystävä oli huomattavasti lyhyempi, ehkä 165cm. Hyvännäköinen pari kyllä olivat, olen aiemminkin ihastellut pareja joissa kaunis selvästi miestä pidempi nainen ja komea lyhyempi mies. Ei mikään tylsä peruspari olemukseltaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan