miehet: onko mielestänne alistuva nainen seksikäs?
Kommentit (35)
On. En minä mitään femakkolehmää halua.
On, mutta en minä kyllä edes alista, vaan kohtelen hyvin siitä huolimatta.
Niin kyllä mäkin haluan hyvin kohdella, mutta alistuvuus on ehdottomasti seksikästä ja seksissä kiihottaisi eniten just joku "ragdoll"... nainen jolle voisi tehdä kaikkea ja se pitäisi siitä.
Riippuu vähäb. Liian alistuva ei ole seksikäs.
Unohdin sanoa että kun vastaatte voisitteko myös kertoa ikänne!:)
Ap
Alistuvat naiset on niitä parhaita ;)
Mitä ihmettä, mäkun luulin että suomessa miehet olis tasa-arvosia?
Itse olen alistuva nainen, olen aina luullut että se on huono juttu
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:23"]Itse olen alistuva nainen, olen aina luullut että se on huono juttu
[/quote]mäkin luulin että se on täysin turn off :D
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:22"]Mitä ihmettä, mäkun luulin että suomessa miehet olis tasa-arvosia?
[/quote]
Hyvä joukki!
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:32"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:22"]Mitä ihmettä, mäkun luulin että suomessa miehet olis tasa-arvosia?
[/quote]
Hyvä joukki!
[/quote]ei se ollu.
Kerro vähän millä tavalla alistuvuutesi tulee esille?
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:35"]Kerro vähän millä tavalla alistuvuutesi tulee esille?
[/quote]olen alistuva melkeinpä kaikessa. Totta kai minulla on omiakin mielipiteitä mutta melkeinpä aina mies sanoo sen "viimesen sanan". Ja sängyssä olen myös hyvin alistuva. En ymmärrä mistä se johtuu, koitan päästä tästä piirteestä kaikin voimin eroon..
Ap
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:41"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:35"]Kerro vähän millä tavalla alistuvuutesi tulee esille? [/quote]olen alistuva melkeinpä kaikessa. Totta kai minulla on omiakin mielipiteitä mutta melkeinpä aina mies sanoo sen "viimesen sanan". Ja sängyssä olen myös hyvin alistuva. En ymmärrä mistä se johtuu, koitan päästä tästä piirteestä kaikin voimin eroon.. Ap
[/quote]
Miksi koitat päästä siitä eroon?
Ymmärrän toki muualla elämässä, koska muuten jotkut voivat käyttää hyväkseen alistuvuuttasi, mutta sängyssä? Miksi? Eikö se muijien all-time suosikkileffakin nyt ole se fiftyshadesofgay tai jotain sinnepäin... käsittääkseni naista alistetaan siinä?
Älä ota vakavasti jotain femakkojen vouhotuksia. Te naiset tykkäätte alistua ja me miehet tykätään alistaa. Seksissä siis. Johan teillä se reikäkin on, johon jotakin laitetaan sisään. Ei reikää voi laittaa mihinkään :D
Mikään ei ole sen parempaa kuin olla miehen "heittopussina" sängyssä :D Mun mielestä se on niin seksikästä kun mies vie ja mä vikisen :D
Mun mielestä se on lähinnä epäseksikästä jos nainen valittaa, raivoo ja määräilee. Joten kyllä, alistuva nainen on seksikäs.
M23
Jos olet saanut vaikutelman, että se on turn off, kannattaa kertoa miehelle, että olet alistuva. Silloin mies tietää, että voi ottaa hiukan reippaammin. Jos vaan möllöttelet siinä niin mies, joka ei tunne sinua hyvin, saattaa luulla, että sinua ujostuttaa, tykkäät rauhallisesta tms. Miehen kun pitää valitettavasti aina mennä vähän naisen ehdoilla ja uuden kohdalla se on hiukan vaikea tietää mistä tyylistä se tykkää.
Huoh