Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö miehille tosiaan antaa ensin, jos haluaa tutustua?!

Vierailija
28.06.2015 |

Sinkkukesä meneillään ja olen päättänyt, että tänä kesänä teen rohkeasti itse aloitteita kiinnostavan näköisille miehille. Äijät vaan ovat heti monkumassa yhdenyönjuttuja, pitääkö tosiaan ensin antaa tuntemattomalle että pääsee lähemmin tutustumaan?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 11:53"]

Jos ei ole heti alussa kiihkoa niin mitä järkeä siinä edes olisi?

[/quote]

Onko sinulla jokin addiktio paneskella vieraita ihmisiä? Tämän tyyppisillä miehillä/naisilla yleensä on vaikeuksia parisuhteessa.

Vierailija
22/33 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ajat muuttunut, itse olin viimeksi parikymppisenä sinkku (reilu 10vuotta sitten) eikä silloin odotettu seksiä ekalla tapaamisella. Tietysti voin puhua vain omasta kaveripiiristäni.. Kyllä minua on pyydelty treffeille uudestaan ja uudestaan vaikken "ole antanut". En ole yhden illan juttu -tyyppiä
joten ajatus seksistä olisi epämukava jos en tuntisi tyyppiä ja välillä ei olisi jotain luottamuksen kaltaista. Olinko sitten tietämättäni vaikeasti tavoiteltava? Tiedä häntä, ainakin miehiä roikkui helmoissa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://elavatvedet.fi/heteroseksuaalisuus/esiaviollinen-seksi-miksi-kannattaa-odottaa/ ap ja miksei muutki,lukekaa tämä teksti,jos jopa jotain ajatuksia herättäis. tässä syyt, miksi minä en harrasta irtosuhteita. tosi rakkaus odottaa.<3

Vierailija
24/33 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä ikinä joutunut antamaan.

Vierailija
25/33 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 12:22"]

[/quote]

Onko sinulla jokin addiktio paneskella vieraita ihmisiä? Tämän tyyppisillä miehillä/naisilla yleensä on vaikeuksia parisuhteessa.

[/quote]

Höpöhöpö. Jokainen ihminen on alussa vieras. Ei tässä elämässä mitään tule, jos ei uskalla alkaa ihmisiin luottamaan. Surullista on, kun asian huomaa liian myöhään.

Vierailija
26/33 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse.
M26

Vierailija
27/33 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 12:50"]

Ei tarvitse. M26

[/quote]

Et ole sitten lakikirjaa lukenut? Siellä se on kohdassa "Mies. Nainen. Ihmissuhteet.".

Alussa: "Tässä lain mukaisessa määrityksessä _mies_ tarkoittaa...". No joo, tuollaista byrokratiaa ensin... Sitten se money shot: "Jos mies/nainen haluaa tutustua vastakkaisen sukupuolen edustajaan, niin naisen pitää antaa miehelle.". Joten joo, pitää antaa, kun se kerta lakikirjassa lukee.

Vierailija
28/33 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 12:40"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 12:22"]

[/quote]

[/quote]

Höpöhöpö. Jokainen ihminen on alussa vieras. Ei tässä elämässä mitään tule, jos ei uskalla alkaa ihmisiin luottamaan. Surullista on, kun asian huomaa liian myöhään.

[/quote]

Monet naiset voivat kertoa miten käy, kun luottaa liikaa miehiin joita kämpille raahaa.

Vierailija
29/33 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan tarvitse antaa heti.

t. kunnollinen mies 40

Vierailija
30/33 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Itse en mainitsisi sanaakaan sänkyhommista ekoilla treffeillä. Kyllä sitä ehtii myöhemminkin harrastaa. Ensin pitää tutustua muuten ja katsella millainen toinen on ihmisenä.

m41

Vierailija
31/33 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan eikä edes viidennellä kerralla.

Vierailija
32/33 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta sitten, kun molemmille passaa. Muu on painostusta.

Vierailija
33/33 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 11:58"]Ymmärtäkää jo vihdoin, että (alkuvaiheessa) miehiä ei naisessa  kiinnosta _OIKEASTI_ mikään muu kuin päästä pukille. Jos nainen on hyvä sekstaamaan, mies hakeutuu uudestaan seuraan päästäkseen taas pukille. Muutaman kerran jälkeen mies saattaa huomata että nainen on oikesti ihan mukavaa seuraa, joten pian mies voi haluta naisen seuraa muutenkin kuin seksin vuoksi.
[/quote]
Se on nimeltään pillukoukku. Mutta sillä saa yleensä miehekseen kusipään, suosittelen tutustumista jollain muulla tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä