Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö miehille tosiaan antaa ensin, jos haluaa tutustua?!

Vierailija
28.06.2015 |

Sinkkukesä meneillään ja olen päättänyt, että tänä kesänä teen rohkeasti itse aloitteita kiinnostavan näköisille miehille. Äijät vaan ovat heti monkumassa yhdenyönjuttuja, pitääkö tosiaan ensin antaa tuntemattomalle että pääsee lähemmin tutustumaan?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei helvetissä tarvi

Vierailija
2/33 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en haluaisi edes tutustua mieheen, jolle "pitäisi". He voivat piipahtaa vaikka maksullisissa, jos ei ilmaikseksi tunnu löytyvän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se olisi suotavaa.

Vierailija
4/33 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt etsii ja olettaa saavansa aina seksiä naisilta ilman edes tutustumista. Jos on tarpeeksi kaunis miehet jaksaa odottaa kun taasen tavisnaisena deittailu on aika toivotonta.

Vierailija
5/33 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis itse teet aloitteen miehelle, niin kaipa he ajattelevat, että haluat maata heidän kanssaan. Sanovatko todella suoraan, että en halua muuta kuin yhdenyönjutun sinusta??

Vierailija
6/33 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 11:36"]Jos siis itse teet aloitteen miehelle, niin kaipa he ajattelevat, että haluat maata heidän kanssaan. Sanovatko todella suoraan, että en halua muuta kuin yhdenyönjutun sinusta??
[/quote]

No kun jos itse ei tee aloitteita, niin ei saa niitä haluamiaan miehiä. :( Vain epäkiinnostavat lähestyvät. Kyllä pariin otteeseen on jo lähes heti ehdoteltu asunnolle lähtöä! Ja en ole lunttumainen tai mitään, normaalisti menen juttelemaan.

Ap

Vierailija
7/33 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottimiehille, joo. Miksi haluat idioottien seuraa näin kipeästi?

Vierailija
8/33 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 11:43"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 11:36"]Jos siis itse teet aloitteen miehelle, niin kaipa he ajattelevat, että haluat maata heidän kanssaan. Sanovatko todella suoraan, että en halua muuta kuin yhdenyönjutun sinusta?? [/quote] No kun jos itse ei tee aloitteita, niin ei saa niitä haluamiaan miehiä. :( Vain epäkiinnostavat lähestyvät. Kyllä pariin otteeseen on jo lähes heti ehdoteltu asunnolle lähtöä! Ja en ole lunttumainen tai mitään, normaalisti menen juttelemaan. Ap

[/quote]

Naisena ei saa jäädä odottamaan miesten lähestymisiä. Silloin joutuu aina tyytymään just noihin epäkiinnostaviin miehiin. Ehdotan baarien sijaan muita tutustumispaikkoja.

Vierailija
9/33 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 11:44"]

Idioottimiehille, joo. Miksi haluat idioottien seuraa näin kipeästi?

[/quote]

Mä en ole näiden vuosien aikana vielä tutustunut mieheen joka ei haluaisi seksiä yhden illan juttuna. Sen jälkeen miehet alkaa vasta miettiä jaksaako naiseen tutustua vai ei. Että en sanoisi olevan idioottimiesten vaan miesten yleinen toimintatapa. Ei ap.

Vierailija
10/33 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole heti alussa kiihkoa niin mitä järkeä siinä edes olisi?

Vierailija
11/33 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 11:53"]Jos ei ole heti alussa kiihkoa niin mitä järkeä siinä edes olisi?
[/quote]

No tarviiko sitä kiihkoa lähteä testaamaan kymmenen minuutin sisään tapaamisesta? En edes pysty jalkoja avaamaan ihan vieraalle.

Ap

Vierailija
12/33 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olettaa heti saavansa niin silloin se pili on käynyt aika monessa kukkarossa jo ennen minua. Ei kiinnosta se mies.

Vierailija
13/33 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se asia toimii.

Vierailija
14/33 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikki miehet, joille olen antanut heti, jääneet koukkuun. Haluavat parisuhdetta. Jos ei anna, niin ei niistä enää kuulu. Ongelma on siinä, että liian nopea eteneminen kylmettää minut ja alkaa ahdistaa.

Vierailija
15/33 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäkää jo vihdoin, että (alkuvaiheessa) miehiä ei naisessa  kiinnosta _OIKEASTI_ mikään muu kuin päästä pukille. Jos nainen on hyvä sekstaamaan, mies hakeutuu uudestaan seuraan päästäkseen taas pukille. Muutaman kerran jälkeen mies saattaa huomata että nainen on oikesti ihan mukavaa seuraa, joten pian mies voi haluta naisen seuraa muutenkin kuin seksin vuoksi.

Vierailija
16/33 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 11:57"]

Mulla on kaikki miehet, joille olen antanut heti, jääneet koukkuun. Haluavat parisuhdetta. Jos ei anna, niin ei niistä enää kuulu. Ongelma on siinä, että liian nopea eteneminen kylmettää minut ja alkaa ahdistaa.

[/quote]

Täällä päinvastoin :D Tosin olenkin ruma ja paska seksissäkin kuulemma joten ei ihme.

Vierailija
17/33 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan se ja sama, koska sitä seksiä harrastaa. Joko sitä kiinnostuu tai ei, se tapailu/suhde/tms. jatkuu tai ei, mutta oliko se sänkyynmeno nyt ekoilla tai viidensillätoista treffeillä niin oman empiirisen kokemuksen mukaan ei ole juurikaan merkitystä. Se riippuu niin paljon niistä henkilöistä ja kemiasta yms. Jos tuntuu hankalalta niin voi koittaa vähän löysätä vannetta pään ympäriltä ja jatkaa avoimin seikkailumielin eteenpäin ;)

Vierailija
18/33 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse ja jos et hae yhdenyön tuttavuutta sano se heti. Jos mies häipyy tämän jälkeen, hän ei ollut tutustumisen arvoinen tyyppi. 

Vierailija
19/33 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä ei nyt ihan 10 minuutin tuntemisen jälkeen, mutta kyllä mies kannattaa testata nopeasti että onko siitä mihinkään. Niin monet miehet ovat surkeita sängyssä, turha tuhlata aikaa sellaiseen mieheen jonka kanssa ei kemiat pelaa petipuuhissa. Ja ihan vaan vinkiksi, on täysin paskapuhetta sellainen, että mies ei kiinnostu naisesta joka antaa helposti. Sekä miehillä että naisilla kiinnostus johonkin ihmiseen joko on tai sitten ei ole. Kyllä sen yleensä ihan jo ensitapaamisessa ja keskustelussa huomaa että kiinnostaako joku ihan todella vai ihan vaan sen verran että korkeintaan voisi yhdenillan jutun hoitaa.

Vierailija
20/33 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Parempi olisi tavata ensin muualla, esimerkiksi syömässä ravintolassa. Kun siellä juteltiin kolmisen tuntia, tuntui luonnolliselta lähteä meille "yömyssylle". Ja toisena iltana kannattaa antaa, jos haluaa miehen koukkuun. Olen nyt ollut koukussa kaksi vuotta. M29

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan