Nyt rysähti laihdutusmotivaatio päälle, kun näin nämä kuvat:
Muhun ei yleensä vaikuta ne photoshopatut fitnesskuvat, vaan tällaiset jossa joku onnistuu näyttämään järjettömän hyvältä ihan tavallisissa vaatteissa. Millaiset kuvat sua motivoi?
Kommentit (37)
On se naisilla niin helppoa kun pelkkä kroppa on jo niin suuri osa elämää. Varmaan puolet elämänsä sisällöstä on ainakin pelkkää tissiä, persettä ja laihdutusta.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:55"]
On se naisilla niin helppoa kun pelkkä kroppa on jo niin suuri osa elämää. Varmaan puolet elämänsä sisällöstä on ainakin pelkkää tissiä, persettä ja laihdutusta.
[/quote]
Ja loput on ruuan laittoa,syömistä ja seksiä.
Joissain kuvissa prinsessa beatricella on helvetin leveä perse. Kun taas yhdessä kuvassa se oli timmi. Miten teki swn?
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 10:33"]
Aloitanpa nyt ainakin hankkimalla nuo vaatteet.. eli harmaa toppi, vaaleanharmaat kulutetut pillifarkut ja nuo bootsit - mistähän löytyisi samanlaiset? :D t. pakkomielteinen ap
[/quote]
Jos haluat panostaa niin Acnelta löytyy tai J.Lindenbergiltä löytyy näiden tyyppisiä vaatteita. Tykkään lookista tosi paljon itsekin, harmaat pillifarkut ja sininen/vihreä toppi on mielestäni kiva yhdistelmä. Em vaatteita löytyy esim Sokokselta ja Stockmannilta ainakin Helsingistä ja varmaan verkkokaupasta, muiden kaupunkien liikkeistä en osaa sanoa. Edullisempi versio vaatteista löytyy esim Vero Modasta.
Minä tulen mukaan motivoimaan itseäni =)
Mitat 173/ 70
Tiputettavaa ja ennen kaikkea KIINTEYTETTÄVÄÄ on!
Megan Fox on maailman kaunein nainen. Mäkin haluaisin näyttää häneltä. Myös kasvot on tosi kauniit. Siltä ei vaan ole tullut yhtään hyvä leffaa. Onko ns. kokovartalonäyttelijä? T. Nainen
Joo on tosi kivan näköinen kasvoista. Toivottavasti ei leikkele kasvojaan. Nätti vartalo myös.
Ihana pukeutumistyyli. En kyllä voisi ikinä olla noin laiha. Mun luut on tosi kaukana toisistaan eikä lähene vaikka olisin rasvaton. Lantio yli 100 cm vaikka painoindeksi ollut välillä 16.
Aloitanpa nyt ainakin hankkimalla nuo vaatteet.. eli harmaa toppi, vaaleanharmaat kulutetut pillifarkut ja nuo bootsit - mistähän löytyisi samanlaiset? :D t. pakkomielteinen ap
Onko Megan käynyt jossain kasvoleikkauksissa?
En tajua. Musta näyttää ihan tavalliselta, ei mitenkään erityisen tavoiteltavalta.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 10:37"]
En tajua. Musta näyttää ihan tavalliselta, ei mitenkään erityisen tavoiteltavalta.
[/quote]
Minusta ihanalta :) Tykkään just tuosta yhdistelmästä, että on kroppa ihan viimeisen päälle ja sitten tavalliset vaatteet. ap
Aloita tankotanssi (olen tosissani)! Harjoituksissa edistyneemmilla harrastajilla on melkein poikkeuksetta tuollainen kroppa :) aloin itse laihtumaan ja kiinteytymaan kun aloitin lajin, lihakset kehittyvat juuri nappiinsa. Vaikka olen viela aavistuksen pulleampi kuin nayttamasi kuvat, tuo kropan malli on hyvin lahella. Mista mitoista aloittelet, ap? :)
Aika paklattu ja outo tissivako?
En tiedä mistä johtuu ettei megan ole ikinä oikein sytyttänyt?
T.mies
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 10:41"]
Aloita tankotanssi (olen tosissani)! Harjoituksissa edistyneemmilla harrastajilla on melkein poikkeuksetta tuollainen kroppa :) aloin itse laihtumaan ja kiinteytymaan kun aloitin lajin, lihakset kehittyvat juuri nappiinsa. Vaikka olen viela aavistuksen pulleampi kuin nayttamasi kuvat, tuo kropan malli on hyvin lahella. Mista mitoista aloittelet, ap? :)
[/quote]
Hih, kuulostaapa hauskalta ja olenkin miettinyt uutta harrastusta :) Asun pk-seudulla.. täytyy googlettaa, missä sitä voi täällä harrastaa. Mitat tällä hetkellä 171cm/65kg eli matkaa todellakin on. ap
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 10:41"]
[/quote]
Hih, kuulostaapa hauskalta ja olenkin miettinyt uutta harrastusta :) Asun pk-seudulla.. täytyy googlettaa, missä sitä voi täällä harrastaa. Mitat tällä hetkellä 171cm/65kg eli matkaa todellakin on. ap
[/quote]
What, paljonko meinaat laihduttaa? Itse oon kanssa 171cm ja painan 64kg, on mulle juuri sopiva paino, usein kehutaan hoikaksi :)
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 11:05"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 10:41"] Aloita tankotanssi (olen tosissani)! Harjoituksissa edistyneemmilla harrastajilla on melkein poikkeuksetta tuollainen kroppa :) aloin itse laihtumaan ja kiinteytymaan kun aloitin lajin, lihakset kehittyvat juuri nappiinsa. Vaikka olen viela aavistuksen pulleampi kuin nayttamasi kuvat, tuo kropan malli on hyvin lahella. Mista mitoista aloittelet, ap? :) [/quote] Hih, kuulostaapa hauskalta ja olenkin miettinyt uutta harrastusta :) Asun pk-seudulla.. täytyy googlettaa, missä sitä voi täällä harrastaa. Mitat tällä hetkellä 171cm/65kg eli matkaa todellakin on. ap [/quote] What, paljonko meinaat laihduttaa? Itse oon kanssa 171cm ja painan 64kg, on mulle juuri sopiva paino, usein kehutaan hoikaksi :)
[/quote]
Haaveissa olis 58-60kg. Mutta ei se paino niin tärkeää, vaan kropan muoto. Että pääsis pömppömahasta eroon jne. ap
Olen kade! Itse en voi saavuttaa noin täydellistä kroppaa leveiden hartoiden ja lantion vuoksi, mutta taidanpa minäkin vähän tiputtaa kiloja ja treenata lisää.
171/69
Megan fox on upea ja aina inspiroinut minua parantamaan kroppaani :3