Nyt rysähti laihdutusmotivaatio päälle, kun näin nämä kuvat:
Muhun ei yleensä vaikuta ne photoshopatut fitnesskuvat, vaan tällaiset jossa joku onnistuu näyttämään järjettömän hyvältä ihan tavallisissa vaatteissa. Millaiset kuvat sua motivoi?
Kommentit (37)
173/67 täällä! Tavoitteena myös noin 58-60 kiloa, eli ne mitat, joissa olin viimeksi lukiossa :D Olin silloin juuri sopivan hoikka.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 10:36"]Onko Megan käynyt jossain kasvoleikkauksissa?
[/quote]
:D onhan se käynyt varmaan kymmenessä.
Moi kaikki 170-senttiset ja yli! Mitäs sanottais, jos pidettäisiin tätä ketjua välillä ylhäällä ja raportoitaisiin kuulumia painonpudotuksen suhteen :) Itse voisin ainakin kaivata vertaistukea (noiden motivaatiokuvien lisäksi) :D ap
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 12:43"]
Moi kaikki 170-senttiset ja yli! Mitäs sanottais, jos pidettäisiin tätä ketjua välillä ylhäällä ja raportoitaisiin kuulumia painonpudotuksen suhteen :) Itse voisin ainakin kaivata vertaistukea (noiden motivaatiokuvien lisäksi) :D ap
[/quote]
Itse olen mukana. Nyt mitat 170/75..tähtään 60kg
Mullamitat 175/76. Keväästä paino noussut 4kg ja parikymmpisestä liki20kg. Huoh.
Mukana! 172 /55 ja pari-kolme kiloa haluisin pois.
Hienoa! Muutama "Megan Fox" jo kehissä ja lisää saa tulla :D Kyselen välillä teidän kuulumisia ja kerron, miten oma projektini sujuu :) ap
Tää on kans mukana! Pituutta 171cm ja painoa 66kg, tähtään 56-58kg.
Tässä kuva mun unelmakropasta:
http://38.media.tumblr.com/0e89ffb2f8a02429311d7062d2dffd89/tumblr_n0e00ubj6J1rnfejco1_250.jpg
172 ja 59 kg. Jos laihdun enemmän niin rinnat lähtee. Lihasta on. Luulen että tää on mulle sopiva paino. Tosi hoikkana pidetään.
Hei, täällä pari kiloa hoikistunut ap. Olen urheillut paljon (lihaskuntoa + aerobista). Tavoitteena on saada kroppa ihan eri näköiseksi tämän kuun loppuun mennessä. Mites teillä muilla menee?
Kiitos sulle, joka vinkkasit noista vaatteista - käyn katselemassa. Tosin eka täytyy varmaan vähän laihtua, ennenkuin uskallan ostaa mitään :) ap
Vieläkö mahtuu mukaan? 173/69, eka tavoite 65, lopullinen 60-62
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 08:41"]
Vieläkö mahtuu mukaan? 173/69, eka tavoite 65, lopullinen 60-62
[/quote]
Tänne vaan! Millä metodilla laihduttelet ja missä ajassa aiot päästä tavoitteeseen? :) ap
Hei kanssaeläjät 170+ senttiset kaunottaret!
Pakko kertoa oma tarina laihduttamisesta kun se vedetään äärimmilleen. Olkoon tämä varotuksena ja jarruna toisille, että muut tekisivät asiat oikein.
Alotin viime syksynä laihduttamaan. Lähtöpaino oli 76kiloa. Aluksi söin hyvin, terveellistä ruokaa, kävelin 10kilometrin lenkkejä päivittäin. Sain tällä painon tippumaan 60kiloon. Tänä kesänä homma karkasi lapasesta (huhti-toukokuu). Söin entistä vähemmän ja juoksin hulluja lenkkejä. Nyt vaaka näyttää enää 52kiloa. Tulin sokeaksi koko touhulle, halusin joka päivä painaa vaan vähemmän. Oli päiviä kun en syönyt laisinkaan. Tuuperruin pihalla ja jouduin sairaalaan. Sain sydänkohtauksen. Luut paistaa joka suunnasta ja voin henkisesti todella huonosti. Antaisin mitä vaan, että olisin yhtä onnellinen ja elämäniloa täynnä kun 76kiloisena olin. Virheistä opitaan, nyt on syömishäiriö ja sydänvika. Rakastakaa itseänne jokaisesta lisäkilosta huolimatta, laihduttakaa turvallisesti ja olkaa iloisia pienistäkin onnistumisista.
Terveisin 170/52 N24
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 08:59"]
Hei kanssaeläjät 170+ senttiset kaunottaret! Pakko kertoa oma tarina laihduttamisesta kun se vedetään äärimmilleen. Olkoon tämä varotuksena ja jarruna toisille, että muut tekisivät asiat oikein. Alotin viime syksynä laihduttamaan. Lähtöpaino oli 76kiloa. Aluksi söin hyvin, terveellistä ruokaa, kävelin 10kilometrin lenkkejä päivittäin. Sain tällä painon tippumaan 60kiloon. Tänä kesänä homma karkasi lapasesta (huhti-toukokuu). Söin entistä vähemmän ja juoksin hulluja lenkkejä. Nyt vaaka näyttää enää 52kiloa. Tulin sokeaksi koko touhulle, halusin joka päivä painaa vaan vähemmän. Oli päiviä kun en syönyt laisinkaan. Tuuperruin pihalla ja jouduin sairaalaan. Sain sydänkohtauksen. Luut paistaa joka suunnasta ja voin henkisesti todella huonosti. Antaisin mitä vaan, että olisin yhtä onnellinen ja elämäniloa täynnä kun 76kiloisena olin. Virheistä opitaan, nyt on syömishäiriö ja sydänvika. Rakastakaa itseänne jokaisesta lisäkilosta huolimatta, laihduttakaa turvallisesti ja olkaa iloisia pienistäkin onnistumisista. Terveisin 170/52 N24
[/quote]
Kiitos tärkeästä muistutuksesta ja kiva, kun jaoit tarinasi. Täytyy tosiaan yrittää pitää joku järki tässä touhussa. ap
Minkä takia te yli 170-senttiset ihailette Megan Foxia, joka on ehkä 165 jos sitäkään, ettekä jotain oman kokoistanne?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 09:03"]
Minkä takia te yli 170-senttiset ihailette Megan Foxia, joka on ehkä 165 jos sitäkään, ettekä jotain oman kokoistanne?
[/quote]
Hih, kyllä minä ainakin ihailen kaikkia naisia, joilla on kaunis vartalo :) Ei tarvitse olla itseni klooni, jotta pystyn saamaan laihdutusmotivaation. Meganissa on vaan jotain. ap
Liityn mukaan...meitä 171-senttisiä on tässä enemmänkin. Näytän pullealta vaikka olisin rajusti alipainoinen, vaikka nyt löytyykin vatsalihaksia, niin esim.allit ja REIDET on aivan järkyttävässä kuosissa. Pelkkää seöluliittimöhnää.
171/49