Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroamassa oleva mies ja suhteen vaikeus

Vierailija
28.06.2015 |

Miespuolinen kollegani, jonka kanssa en ollut mitenkään erityisen läheinen, laittoi avioeron vireille. Samoihin aikoihin me ystävystyimme paremmin ja aloimme tavata työn ulkopuolella. Pidin häntä ennen kaikkea ystävänä, mutta sitten hän kertoi tuntevansa jotain muutakin. Olin aika varuillani, koska ero vielä kesken ym. Sanoin, että haluan edetä hitaasti ja katsoa mitä tulee. Miehellä lapsiakin, mulla ei ole (olen sinkku). Nyt kun aikaa on kulunut, olen huomannut rakastuneeni ja hän todellakin on sellainen ihminen jonka kanssa haluaisin sitoutua ja olla parisuhteessa. Kun aloin ottaa asiaa puheeksi, mies vetäytyi ja muuttui todella kummalliseksi. Hän välttelee mua nyt töissä eikä enää haluakaan tavata, tai siltä se tuntuu. Aina on muita kiireitä tai syitä. Laitoin hänelle eilen viestin (hän on jo lomalla), että tekisimmekö jotain viikonloppuna, ja hän ei ole vastannut siihen mitään. Onko juttu nyt tässä? Pitäiskö mun antaa olla ja unohtaa? tuntuu tosi pahalta, että nyt hän ei sit haluakaan mitään? Vai onko tämä tyypillistä eroprosessin keskellä? Avioero ei ole vahvistettu mutta mies sanoo, ettei missään tapauksessa halua siihen liittoon palata. Vaimo haluaisi palata yhteen ja käyttäytyy aika hankalasti. Mies ei ole voinut kertoa minusta vaimolle mitään ja lapsiakaan en siksi voi tavata.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi huh...
Ensinnäkin, mies on keskellä eroprosessia. Se ei ole mikään paras aika aloittaa suhdetta. On myös mahdollista, että olet vain ollut laastarina. On myös mahdollista, että mies ei enää haluakaan erota (vaikka ei sitä nyt sulle uskaltaisi tai haluaisikaan kertoa).
Vetäydy hyvä ihminen. Pakko myös sanoa, että sehän olisi täysin älytöntä ja lapsia kohtaan aika kylmää, jos sinut olisi jo heille esitelty.

Vierailija
2/3 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei haluakaan erota tai jos eroaa hänellä onkin mahdollista tapailla muitakin naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä usko. Tuskin on edes eroamassa. Juokse!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi