Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hypoteesini: Stockan kemppariosaston myyjät palvelevat auliimmin, jos on viimeisen päälle puettu ja meikattu. Onko näin? Kokemuksia?

Vierailija
14.02.2022 |

Itse olin nuorena kyllä muutenkin aina hyvinkin siisti, mutta kerran olin menossa ulos ja oikein laittautunut ja hienoissa vaatteissa. Pistäydyin Hesan Stockalle. Kemppariosaston myyjä kääntyi kaksinkerroin minua palvellessaan. Kuin olisin ollut joku julkkis. Siinä oli selkeä ero siihen, miten palveltiin tavallisissa vaatteissa ja puunauksissa.

Oma kokemuksenne?

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla tulee sellainen tunne stockmannilla kuin olisin kulkukissa, jonka on jotenkin onnistunut livahtaa sisään, vaikka olisin pukeutunut kivasti ja olisi muutenkin hyvä hiuspäivä jne ja kiva kevyt meikki.

Voi kyllä johtua siitä että minua on ylenkatsottu koko pieni elämäni ja jäänyt joku jälki siitä. Yritän kulkea pää pystysssä kuitenkin  jos stockamnille joskus harvoin eksyn.

Tampereen Stockmannilla ei tuollaista tunnetta tule. Täällä Stocka on aina ollut vain yksi tavaratalo muiden joukossa. Siellä on ollut omanlaisensa valikoima, jota on rahalla voinut ostaa. Ei tosiaankaan ole tarvinnut mitenkään tälläytyä Stockalle mennäkseen ja palvelua saadakseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä