Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sykkeen noustessa toistuvasti kova kipu ja paine päässä

Vierailija
27.06.2015 |

Vasemmalla puolella päätä, aina samassa kohdassa. Mistä voi johtua? On nyt joitakin päiviä ollut tällainen oire.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko mitannut paineita? Kannattaa mennä lääkätiin

Vierailija
2/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 22:59"]Ootko mitannut paineita? Kannattaa mennä lääkätiin
[/quote]

En ole mitannut, en omista verenpainemittaria. Olen muuten nuori ja perusterve nainen. Menen varmaan kyllä lääkäriin, mutta ajattelin alustavasti kysellä täältä ensin.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollainen ominaisuus, ollut aina. Kun syke nousee riittävän korkealle, saan räjähtävän päänsäryn, oksettaa ja pyörryttää. Tuntuu kuin toisen ohimon takana räjähtäisi pieni pommi. Se menee jossain vaiheessa ohi, mutta jomottava päänsärky jatkuu seuraavan päivän ja vielä sitä seuraavankin. Se on suorastaan pelottava kokemus, se kipu on niin kova.

En siis harrasta liikuntaa jossa syke nousee korkealle, vaan käyn salilla ja teen liikkeet niin että syke on aina alle 120. 130 ja siitä yli on mulle jo päänsärkysyke.

Vierailija
4/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sinuna nyt nostaisi sykettä ja menisin pikaisesti lääkäriin.

Vierailija
5/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita päivystykseen ja kysy pitäisikö tulla näytille

Vierailija
6/15 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään noista mainituista. Soitin tänään terveyskeskukseen, mutta eivät ota ollenkaan vastaan.

Vierailija
7/15 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä idiootti täältä kysele. Mikä mun päässä nykii onx se joku tauti.

Vierailija
8/15 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tuollainen kipu johtuu niskan ja kaulan lihasten ongelmista. Voi olla myös kaulavaltimoiden ahtaudesta johtuvaa. Kannattaa tutkituttaa asia ja käydä vaikka aluksi hierojalla. Jos ei helpota niin lääkäriin.

Vierailija
9/15 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 13:24"]Älä idiootti täältä kysele. Mikä mun päässä nykii onx se joku tauti.
[/quote]

Olisit lukenut edellisen viestin. Eivät ota vastaan terveyskeskuksessa. Yksityiselle ei ole rahaa mennä. Mistäpä sitä sitten lähtisi kyselemään?

Vierailija
10/15 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään tutullasi/sukulaisella verenpainemittaria? Tarkistaisit verenpaineet. Apteekeissakin on joskus niitä mittauspäiviä.

Vierailija
11/15 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 13:14"]

Ei mitään noista mainituista. Soitin tänään terveyskeskukseen, mutta eivät ota ollenkaan vastaan.

[/quote]

Joo, eivät ota koska tuollainen oire ainoana oireena ei viittaa mihinkään vakavaan hoitoa tai lisätutkimuksia vaativaan. Itselläni ollut tuo taipumus aina välillä, jotenkin ajattelen että on yhteydessä tukirankaan, koska oireita on enemmän jos olen ollut paljon koneella, silti vaikkei varsinaisesti ole selkä- tai niskakipuja ollenkaan.

Vierailija
12/15 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, soitan huomenna varmuuden vuoksi terveyskeskukseen. Kipu on tosiaan sellaista, ettei senkaltaista ole aikaisemmin ollut. Ikään kuin jokin olisi siinä tietyssä kohtaa jumissa, paineen tunne ja sattuu.

Vierailija
13/15 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärissä kävisin minäkin. Voi olla ihan tensiopäänsärkyäkin, ovatko niskat jumissa?

Vierailija
14/15 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 23:43"]Lääkärissä kävisin minäkin. Voi olla ihan tensiopäänsärkyäkin, ovatko niskat jumissa?
[/quote]

Ei tietääkseni...

Vierailija
15/15 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat lääkäriin ja kuvailet oireet, korkeat verenpaineet? Huimausta ollut tai nenäverenvuotoa? Tukehtumisen tunnetta hengästyessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän