Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako lyhyempää miestä pitempi nainen?

Vierailija
14.02.2022 |

Mielipiteitä miehiltä tai naisilta joilla jotain kokemusta asiasta

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkä nainen ja joo, joitakin miehiä haittaa.

Vierailija
2/15 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useammin taitaa naisia haitata lyhyempi mies. Näin omasta kokemuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella lyhyellä miehellä on hyvä itsetunto ja saattavat yrittää iskeä pitkää naista.

4/15 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta, mutta olen käytännössä varma, että ei haittaisi. Ja olen ihan normaalipituinen, en mitenkään erityisen lyhyt.

Vierailija
5/15 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, jos se ei ole naiselle ongelma.

Vierailija
6/15 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa miehen pitää olla päätä pitempi ainakin.Naisen siro kaunis ,mies atleetti ,hyväkroppainen.Kukkakepit saa painuu vit..n.Naisen pitää olla hoikka nätti tietty.Kauneus,komeus jok.oma mielipide mistä tykkää.

Vierailija
7/15 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole itseäni miehenä haitannut.

Vierailija
8/15 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailin noin sentin itseäni lyhyempää miestä ja häntä haittasi, vaikka ei tietenkään sitä suoraan sanonut. Rivien välistä kyllä tuli. Vielä enemmän häntä taisi haitata painoni, joka oli lähelle hänen painoaan (hoikka mies).

Vierailija
9/15 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittailin noin sentin itseäni lyhyempää miestä ja häntä haittasi, vaikka ei tietenkään sitä suoraan sanonut. Rivien välistä kyllä tuli. Vielä enemmän häntä taisi haitata painoni, joka oli lähelle hänen painoaan (hoikka mies).

...Mutta toisaalta moni treffaamani lyhyempi mies tykästyi minuun heti (minä en valitettavasti heihin). Minua on myös irl pyydelleet treffeille selvästi itseäni lyhyemmät miehet, ja heitä tuskin on pituusero haitannut. Olen siis itse keskipituinen nainen, joten minua yrittäneet miehet ovat olleet miehiksi oikeasti lyhyitä.

Vierailija
10/15 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa mutta toki tiedostan sen, että edelleen parinvalinnnassa ulkoiset toiveet ja haaveet siitä mitä minun miehenä toivottaisiiin ja haluttaisiin olevan eivät ole paljoa muuttuneet pariin viime tuhanteen vuoteen. En muista tai tiedä ajanjaksoa ajanlaskumme jälkeen, jolloin naisten unelmien kumppanina olisi pidetty yleisesti merkittävästi heitä lyhyempää ja fyysisesti heikompaa miestä (/miehiä).

Hyvällä supliikilla ja vakaalla taloudellsiella asemalla voi paikata jotain mutta jos ja kun olet lyhytkasvuinen, normaalituloinen ja ulkosiesti melko mitään sanomattoman -oloinen mies, niin on hetkiä jolloin toivosi olevansa vähän pidempi. 

Eikä asiaa tee yhtään helpommaksi kun saat lukea treffipalstalla naisen toiveita ihanne kumppanistaan, jossa nainen saattaa kirjoittaa, että olethan mua pidempi, että voin käyttää korkkareita. - Tai sitten vain en ole itse ymmärtänyt, että miehenä minulle kuuluisi myös oikeus vaikuttaa naisen kenkävalintoihin.

En minä tästä tilanteesta, että kohtaa ja näkee enempi pareja tai parioletettuja, joissa mies on naista pidempi (/kookkampi) naisia syytä tai arvostelu. - Ihan yhtä hyvin se voi olla monen miehenkin toive, että haluavat itseään lyhyemmän kumppanin.

Vierailija
11/15 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana miehenä jos naisen tisut on naaman kohdalla.

Vierailija
12/15 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa mutta kaikki itseäni (olen keskipituinen) pitemmät naiset, joiden kanssa olen seurustellut, ovat itse tehneet aloitteen. Silloin kun olen itse tehnyt aloitteen itseäni pidemmälle naiselle, ei tämä ole kiinnostunut.

Vierailija
13/15 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat paljon lyhyempiä keskimäärin, että laskee siitä. Mua ei kiinnosta pidemmät eikä liian lyhyet naiset suhteessa itseeni, kun eivät tunnu sopivilta, vaikka muuten olisivat. Naisia samaten yleensä kiinnostaa pidemmät miehet, ja jostain syystä joitain miehiä kiinnostaa itsellensä liian lyhyet naiset.

Vierailija
14/15 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat paljon lyhyempiä keskimäärin, että laskee siitä. Mua ei kiinnosta pidemmät eikä liian lyhyet naiset suhteessa itseeni, kun eivät tunnu sopivilta, vaikka muuten olisivat. Naisia samaten yleensä kiinnostaa pidemmät miehet, ja jostain syystä joitain miehiä kiinnostaa itsellensä liian lyhyet naiset.

Liian lyhyet? - Siis onko parisuhdekumppanin valinnassa olemassa, jokin pituusraja; e. jos olet tietyn mittainen niin sinulla on vain tietty pituusarvot, joiden rajoissa saat valita itsellesi kumppanin. - Tämä seliitäisi ehkä myös sen, kun osa halusi alapeukuttaa toisessa keskustelussa, jossa joku kysyi, että miski lyjytkasvuinen nainen haluaisi itselleen lyjytkasvuisen kumppanin. Voi olla, että haluaakin mutta voi olla, että joku säikähti, ettp perhana. tuo lyhytkasvuinen tulee ja nappaa pitkän miehen mun edestä ja mä joudun tyytymään lyhyempään. Tai piti epäsopivana sitä paria, joiden pituuseroksi kerrottiin noin 35cm. - Sentään niin, että tuolloinkin mies oli naista pidempi, eikä toisinpäin.

Vierailija
15/15 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin haittaa. Naiset eivät kelpuuta minua lyhyyteni takia, niin kostan naisille olla kelpuuttamatta heitä, jos ovat minua pidempiä. #TasaArvo Minä olen feministi, enkä näe syytä puolustaa vanhanaikaisia kaksoisstandardeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme