Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pukeutumisapua - vanha nainen lähdössä Hgin yöhön

Vierailija
27.06.2015 |

Lähden heinäkuussa isolla tyttöporukalla Hgin yöhön - kaikki naiset ovat minua 10 v nuorempia.

Mitä hittoa laitan päälle? Täällä on lytätty lyhyeksi kynityt hiukset, räväkät rillit ja caprit -> vanhan naisen merkkejä.

Mitä siis päälle???

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kiva mekko ja korkkarit.

Vierailija
2/12 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä säillä hyvin istuvat farkut, joku kiva toppi ja kengiksi jotkut mukavat ja tyylikkäät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä piittaa mitä täällä tai muualla sanotaan.
Puet semmosta missä itse viihdyt ja olet oma ihana ittes, niin tulee kiva ja rento fiilis joka välittyy muillekin

Vierailija
4/12 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 22:24"]

Älä piittaa mitä täällä tai muualla sanotaan. Puet semmosta missä itse viihdyt ja olet oma ihana ittes, niin tulee kiva ja rento fiilis joka välittyy muillekin

[/quote]

Kiitos. Kauniisti sanottu.

ap

Vierailija
5/12 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita omalle kropallesi sopiva polvipituinen pikkumusta. Ihonväriset (ei kiiltävät) sukkikset ja korkokengät, joilla jaksat kävellä. Pieni siisti laukku. Myös kynähame ja paitapusero ok, jos oot virallisempi tyyppi.

Jos oot enemmän housuihmisiä, niin sitten ne jonkun ehdottamat farkut - tummansiniset tai mustat (kuluttamattomat) ja näiden kanssa vaikka musta silkkitoppi.

Vierailija
6/12 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaat vaatteet, vähän pakkelia ja vähän koruja. Ei mitään rihkamakilluttimia tai halpislaukkua ja kenkiä. Siistit pillifarkut, mustat tai ihan tummansiniset. Laadukas silkkinen toppi tai paitis. Ei siis mitään tiukkaa vaan vaikka Marc'O Pololta joku yksivärinen. Sitten oman tyylin mukaan ballerinat tai korkkarit.

Vierailija
8/12 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 22:38"]

Laadukkaat vaatteet, vähän pakkelia ja vähän koruja. Ei mitään rihkamakilluttimia tai halpislaukkua ja kenkiä. Siistit pillifarkut, mustat tai ihan tummansiniset. Laadukas silkkinen toppi tai paitis. Ei siis mitään tiukkaa vaan vaikka Marc'O Pololta joku yksivärinen. Sitten oman tyylin mukaan ballerinat tai korkkarit.

[/quote]

Luulen että jtn tällaista. Oletan, että muut mimmit ovat farkuissa.  Korkeissa kengissä varmaan, koska olen lyhyt ja lyhytjalkainen. Malliltani x-vartalo, mutta pari kiloa ylmiääräistä (reisissä :(

Vierailija
9/12 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tavoitteena saada miestä? mummotunneliinko menossa vai mihin?

Vierailija
10/12 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 22:30"]Laita omalle kropallesi sopiva polvipituinen pikkumusta. Ihonväriset (ei kiiltävät) sukkikset ja korkokengät, joilla jaksat kävellä. Pieni siisti laukku. Myös kynähame ja paitapusero ok, jos oot virallisempi tyyppi.

Jos oot enemmän housuihmisiä, niin sitten ne jonkun ehdottamat farkut - tummansiniset tai mustat (kuluttamattomat) ja näiden kanssa vaikka musta silkkitoppi.
[/quote]

Mä olen asteen eri mieltä. Ap on lähdössä heinäkuun lopulla baariin. Pikkumusta tai kynähame sopivat uhan muulloin paitsi heinäkuun helteillä.

Mä lähtisin joko sillä kesämekolla tai sitten hyvin istuvilla pellavahousuilla ja vaikka silkkitopilla.

Tummansiniset farkut tai pikkumusta ovat erikoisia ja silmäänpistäviä valintoja heinäkuussa vaikkei olisi huippuheöteitäkääb.

Vierailija
11/12 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 23:02"]

onko tavoitteena saada miestä? mummotunneliinko menossa vai mihin?

[/quote]

Polttarit - eli ei ole tarkoitus saada miestä :D Mutta siis polttarit tyyliin: sauna, syöminen ja tanssia. Juhlakalu tykkää tanssia jossain ihan muualla kuin mummelissa :)

Vierailija
12/12 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 23:06"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 22:30"]Laita omalle kropallesi sopiva polvipituinen pikkumusta. Ihonväriset (ei kiiltävät) sukkikset ja korkokengät, joilla jaksat kävellä. Pieni siisti laukku. Myös kynähame ja paitapusero ok, jos oot virallisempi tyyppi. Jos oot enemmän housuihmisiä, niin sitten ne jonkun ehdottamat farkut - tummansiniset tai mustat (kuluttamattomat) ja näiden kanssa vaikka musta silkkitoppi. [/quote] Mä olen asteen eri mieltä. Ap on lähdössä heinäkuun lopulla baariin. Pikkumusta tai kynähame sopivat uhan muulloin paitsi heinäkuun helteillä. Mä lähtisin joko sillä kesämekolla tai sitten hyvin istuvilla pellavahousuilla ja vaikka silkkitopilla. Tummansiniset farkut tai pikkumusta ovat erikoisia ja silmäänpistäviä valintoja heinäkuussa vaikkei olisi huippuheöteitäkääb.

[/quote]

No saas nähdä tällä menolla tuleeko niitä helteitä laisinkaan :)