Miten päästä eroon jännityksestä ihastuksen seurassa?
Tiedän että hänkin on ihastunut minuun. Molempia jännittää aina kun nähdään toisemme.
Haluaisin että pääsisimme eteenpäin mutta kaikki junnaa paikallaan.
Voiko tästä jännityksestä päästä ja jos voi niin miten?
Kommentit (15)
Mieti sen pierasevan tai röyhäsevän tosi sikamaisesti. Miltä se näyttää istuessaan pöntöllä p.skalla? Lähtiskö jännitys negatiivisilla mielikuvilla?
En tiedä. Painin saman ongelman kanssa. Jännitys on ehkä väärä sana, koska kyseessä on ainakin omalla kohdallani jo selkeä seksuaalinen kiihottuminen. (Onneksi olen nainen..!)
Kuvittele mies paskalle ja kaivamalla nenää ja syöden rään. Kaivamalla persettään? Hänen kikkeliään Visan ja syykin peitossa juuston kuorruttamana?
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:47"]Kuvittele mies paskalle ja kaivamalla nenää ja syöden rään. Kaivamalla persettään? Hänen kikkeliään Visan ja syykin peitossa juuston kuorruttamana?
[/quote]
Joku roti nyt...
Olen luonteeltani ujo ja minua on aina treffit ja muut sosiaaliset tapahtumat jännittäneet. Omalta kohdaltani voin sanoa että jännityksestä kertominen helpottaa.
Ihan vaan olemalla rohkea :D Tiedän, se on hankalaa.
Olet vaan oma itsesi etkä esitä muuta. Hämmennyksesi vetoaa kyllä mieheen ja samalla lievittää hänen jännittämistään.
En tiedö kun itsekin painin saman ongelman kanssa...
Meillä töissä yksi työkaveri todella hot nainen ja se hänen energia iski muhun heti. Menen hänen seurassaan ihan pöljäksi kuin teinipoika konsanaan ja olen 34v :D. Jotenkin järki ei pelaa kun nainen on liian viehättävä. Jos olisin hänen kanssaan treffeillä varmaan puhuisin siansaksaa..
Vierailija kirjoitti:
Mieti sen pierasevan tai röyhäsevän tosi sikamaisesti. Miltä se näyttää istuessaan pöntöllä p.skalla? Lähtiskö jännitys negatiivisilla mielikuvilla?
Mulla tapailumies pieraisi autossani äänekkäästi kun olin kuljettamassa häntä. Jännitti vissiin niin paljon. Ei pyytänyt edes anteeksi..
Idk.