Ihailen kotirouvia jotka hoitavat kotia ja perhettä
kun mies käy viikot töissä,hän tekee maukasta kotiruokaa päivittäin ja leipoo herkkuja .Talvella tekee lumityöt ja tarvittaessa hiekottaa hyvin pihan ,hän huolehtii että lapset pääsevät turvallisesti kouluun ja harrastuksiin. ja ennen kaikkea pitää miehensä kaikin puolin tyytyväisenä.
Kommentit (45)
Mä teen kaikki edellä mainitut ja käyn 3 vuorotyössä.
Olen kotirouva enkä tee mitään noista.
Kotirouvuus sopii mulle jos mies alkaa maksaa vapaaehtoista eläkettä kaikista kotirouvavuosista :) En halua hävitä rahallisesti mikäli päätään jäädä kotiin ja "pitää miehen tyytyväisenä"
Mies, oletko valmis rahoittamaan kotirouvan elämän? Maksamaan eläkettä, kauneushoidot (täytyyhän itsensä pitää kauniina), kustantamaan tarpeeksi korkean elintason ja kompensoimaan naisen jälkeenjäävän urakehityksen? Ei mitään rusinat pullasta- miehiä minulle ainakaan, kiitos.
En ikinä alkaisi ilmaiseksi kotirouvaksi eli siis niin, että mies käy töissä ja kerryttää itselleen varallisuutta kun taas nainen pienistä rahoista makselee lasten elämisen eikä saa edes kunnon eläkettä ja urakehitys on mennyttä...
voi voi pikku vaimot,ettekö saa tarpeeks eläkettä
Minä ihailen perheestään huolehtivia miehiä, jotka osallistuvat myös noihin mainittuihin hommiin.
Vierailija kirjoitti:
Mies, oletko valmis rahoittamaan kotirouvan elämän? Maksamaan eläkettä, kauneushoidot (täytyyhän itsensä pitää kauniina), kustantamaan tarpeeksi korkean elintason ja kompensoimaan naisen jälkeenjäävän urakehityksen? Ei mitään rusinat pullasta- miehiä minulle ainakaan, kiitos.
En ikinä alkaisi ilmaiseksi kotirouvaksi eli siis niin, että mies käy töissä ja kerryttää itselleen varallisuutta kun taas nainen pienistä rahoista makselee lasten elämisen eikä saa edes kunnon eläkettä ja urakehitys on mennyttä...
Puhumattakaan siitä, jos mies alkaa sikailemaan (olemaan törkeä, alkoholisoitumaan, pettämään tms.) ja nainen olisi täysin miehen armoilla taloudellisesti. Ei ole paljo työkokemus karttunut kotivuosina. Mutta tämähän se joidenkin miesten unelma nimen omaan on, että nainen on miehestä riippuvainen, ja mies voi tehdä mitä vaan. Aika harvalla miehellä Suomessa vaan on varaa edes keskiluokkaisesti elättää perhe, jos vaimolla ei ole tuloja. Verotuskin tekee siitä hankalaa, kun ei ole perheverotus vaan yksilö ja kova progressio.
Vierailija kirjoitti:
Kotirouvuus sopii mulle jos mies alkaa maksaa vapaaehtoista eläkettä kaikista kotirouvavuosista :) En halua hävitä rahallisesti mikäli päätään jäädä kotiin ja "pitää miehen tyytyväisenä"
Raha raha raha, minä minä minä, nykynainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menikö tunteisiin, kun et saanutkaan ketään naista kotirouvaksesi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha raha raha, minä minä minä, kyllä a k a n kuuluu kakarat ja koti ilmaiseksi hoitaa!
¨t. miehet kautta historian
Kyllä sen pitää naisen olla se, joka kotityöt tekee ja lapset hoitaa ja kasvattaa yksin. Niin ja tärkeimpänä kaikesta palvelee miestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahan takia sitä nykynainen töissä käy. Yllätyitkö?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen pitää naisen olla se, joka kotityöt tekee ja lapset hoitaa ja kasvattaa yksin. Niin ja tärkeimpänä kaikesta palvelee miestään.
0/5 keksi nyt vähän parempi provo :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhumattakaan siitä, jos mies alkaa sikailemaan (olemaan törkeä, alkoholisoitumaan, pettämään tms.) ja nainen olisi täysin miehen armoilla taloudellisesti. Ei ole paljo työkokemus karttunut kotivuosina. Mutta tämähän se joidenkin miesten unelma nimen omaan on, että nainen on miehestä riippuvainen, ja mies voi tehdä mitä vaan. Aika harvalla miehellä Suomessa vaan on varaa edes keskiluokkaisesti elättää perhe, jos vaimolla ei ole tuloja. Verotuskin tekee siitä hankalaa, kun ei ole perheverotus vaan yksilö ja kova progressio.
Hetkinen seis, tässähän on ajatusta. Työnantaja voisi ottaa myös vaimon palkkalistalleen ja maksaa optimaalisesti veroprogression mukaista palkkaa pelkästä miehen työsuoritteesta molemmille.
Pitääpäs ehdottaa pomolle. Saisi vaimo jäädä hoitelemaan kotihommelit, tai voisin minäkin jäädä, riippuu kumpi tienaa paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kenenkään naisen pitäisi olla joku ilmainen piika miehelle? Joka ilmaiseksi synnyttää ja hoitaa miehen lapset ja antaa pil lua aina silloin kun mies haluaa...Joo ei kiitos
Tämä 3xraha ... Viestin kirjoitin minä, älkää möksähtäkö, se oli tarkoituksellinen koukku. Hymy valtasi nähdessäni vastauksia, aika tosikkoja ootte.
Isäni oli yrittäjä ja tienasi hyvin, sai hyvin eläkkeen. Äiti kotona meidän lasten kanssa, meni taikaisin siivoustöihin vasta kun menin kouluun. Nyt molemmat eläkkeellä ja isä on käytännössä aina määrännyt meidän perheessä. Äidillä ei ole paljoa sananvaltaa ollut eikä voi erota, kun eläke on niin pieni ettei tulisi sillä kunnolla toimeen...
Varoittava esimerkki, naisille
Vierailija kirjoitti:
Tämä 3xraha ... Viestin kirjoitin minä, älkää möksähtäkö, se oli tarkoituksellinen koukku. Hymy valtasi nähdessäni vastauksia, aika tosikkoja ootte.
Miesten taloudellinen valta ja taloudellisen vallan käyttö yhteiskunnassa ja parisuhteessa ei ole naurun asia, näin naiselle...Yleensä se on kotiäiti joka rahallisesti häviää ja pahimmillaan urakehitys katkeaa kotiäitivuosiin, miehille ei yleensä niin käy
Vierailija kirjoitti:
Isäni oli yrittäjä ja tienasi hyvin, sai hyvin eläkkeen. Äiti kotona meidän lasten kanssa, meni taikaisin siivoustöihin vasta kun menin kouluun. Nyt molemmat eläkkeellä ja isä on käytännössä aina määrännyt meidän perheessä. Äidillä ei ole paljoa sananvaltaa ollut eikä voi erota, kun eläke on niin pieni ettei tulisi sillä kunnolla toimeen...
Varoittava esimerkki, naisille
No tulisihan. Äitini tulee ihan minimieläkkeellä yksin mainiosti toimeen. Taitaa äitisi olla vaan tossukka ja tottunut siivettäjä.
Hyvä