Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaisitteko buranan?

Vierailija
27.06.2015 |

Mulla on ollut korva kutiseva ja märkivä n. 2kk ajan, ja nyt kun päätän ystävien kanssa lähteä viihteelle, niin se turpoaa ja on kipeä (tulehdus?). Olen juonut puoli pulloa viiniä, 0,75l vahvaa siideriä ja muutaman vahvan lonkeron. Laukussa olisi 800mg burana, mutta kannattaisiko nyt vain kärsiä vai auttaisiko burana siihen mahdolliseen tulehdukseen? Mulle on aina sanottu ettei alkoholin kanssa saa ottaa mitään lääkkeitä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alkoholilla ole vaikutusta Buranaan. 

Vierailija
2/6 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burana + alkoholi yhdistelmänä voi olla mahalle paha, mutta jos ei ole vatsahaavaa niin ota vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisin ottaa. Ainoo vaara alkoholin kaa on juurikin noi vatsaongelmat, mut tuskinpa terveellä yks kerta mitään tekee. Sitä en osaa sanoo, kuinka hyvin auttaa tulehdukseen, mut kyllähän se kipua helpottaa. Saattaa hillitä vähän sitä tulehdusta myös.

Vierailija
4/6 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot antanut sen korvan noin pitkään kutista ja märkiä??? Oikeesti, nyt heti huomenna lääkäriin. Mitä särkylääkkeeseen tulee niin voit ottaa, mutta et enempää kuin yksi tai kaksi tablettia.

Vierailija
5/6 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäsin Buranan ottamatta. Sen sijaan joisin sen puolilleen jääneen viinipullon, ja ehkä pari kolme lonkeroa lisää.

t. lääkäri (sainpas kirjoitettua tämän humalassa oikein, vfaikka meinas tulla monta virhettä.)

Vierailija
6/6 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:26"]

Oot antanut sen korvan noin pitkään kutista ja märkiä??? Oikeesti, nyt heti huomenna lääkäriin. Mitä särkylääkkeeseen tulee niin voit ottaa, mutta et enempää kuin yksi tai kaksi tablettia.

[/quote]

Ystäväni on terkkari ja on huuhdellut korvaa muutamia kertoja (minkä siis tekisivät vastaanotollakin). Inhottava vaiva, mutta ei tähän oikein mikään auta kun olen kamala korvankaivaja. Nyt on ensimmäinen kerta on korva on _kipeä_, ja jos tää ei nyt mee ohi niin tottakai koetan maanantaina saada aikaa terveyskeskukseen.