Haluaisin yli kaiken vauvan, mutten saa miestä koska olen lyhyrkasvuinen
Lääkäri on sanonut, että olen täysin kykyinen saamaan lapsen. Miehille en kelpaa, pysyvästä suhteesta puhumattakaan. On kamala vauvakuume ja tarve hoitaa. Adoptio yksinäiselle on lähes mahdotonta. Mitä voin tehdä? Ketään en halua huijata esim. Ehkäisyn suhteen.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Kumma ettei tämä asia ole aiemmin ketjussa tullut esille.
Jos olisin mies, niin olisi kauhea turn off jos puoliso ensi sijassa haluaisi miehen, jotta voi saada lapsia.
Turn off se on toisinkin päin. En alkaisi sellaisen kanssa parisuhteeseen, jonka ensisijainen syy suhteelle on lapsien saanti.
Kuulostaa että AP:lle kelpaa kuka vaan, joka voi ryhtyä isäksi.
Ap se puhuu lapsihaaveistaan. Ei tämä kerro yhtään mitään muiden lyhytkasvuisten naisten toiveista. Kenties he haluavat FWB-suhteita ilman sitoumuksia?
onko sulla ap vaikka kik tai telegram jotta voisi jutella enemmän? pituus ei ole este, mutta jotain yhteistä olisi hyvä löytyä.
Pyydän anteeksi koko ihmiskunnan puolesta näitä kommentteja.
En olisi uskonut että Suomessa on vieläkin näin vahvoja rotuhygieenisiä ajatuksia. Nämä oman elämänsä Mengelet saisi perustaa leirin toisilleen ja keskenään jalostaa omaa rotuaan.
Vierailija kirjoitti:
Opiskeluaikoinani törmäsin baarissa lyhytkasvuiseen naisihmiseen ja sain päähäni ajatuksen, että naisesta tulisi erilaista yöseuraa. Itse olen 191cm. pitkä. Tein kyllä heti kättelyssä selväksi, mitkä ovat tarkoitukseni. Kavereillani oli hauskaa seuratessani vikittelyjäni.
Ymmärtääkseni tämä lyhytkasvuinen nainen olisi ollut valmis lähtemään mukaan samaan taksiin mutta hänen suojelevat kaverinsa vetivät hänet pois.
Ei siis voi sanoa, että kaikki miehet eivät olisi valmiita täyttämään ap.n toivetta lapsensaannista, sikäli kuin yksi yö riittää toiveen täyttymiseen.
Ai jaa, että sinä otat ja jätät kaikkia noin vain mielesi mukaan? Huvittaa tuollaiset. Et ole jatkossa. :)
Tulkaa naiset käymään täällä, teen teille vauvat sisään. Tarjous on voimassa vapun ajan eli laskutan vain aineista eli litran jukurttipurkin hinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos lyhytkasvuiset naiset ei kelpaa niin miten selitetään joidenkin miesten "keltakuume" aasialaisiin naisiin? Ei he nyt naamaltaan sen erityisempiä ole ja kropatkin on keskimäärin tasoa lankku mitä länsimaalaisiin naisiin vertaa.
No jos vertaa suomalaisiin naisiin niin jokainen mies ottaisi aasialaisen naisen heti jos voisi :)
Älä vaan kerro pituuttasi.