Menen torstaina taas kampaajalle
Tässä lista mitä tehdään:
-pidennysten pois otto
-värjäys + raidat
-uusien pidennysten takaisin laitto
-kulmien värjäys
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Ap mahtaa olla näky.
Voin paljastaa että et edes huomaisi että minulla on pidennykset. Näin nyt vaan on hyvin monella naisella, pidennyksillä saa kauniit luonnolliset hiukset pienellä vaivalla. Itse käyn laittamassa uudet 3kk välein joten pysyvät hyvän näköisinä. Siinä välissä käyn värjäämäsä tyveä 1-2krt. ap
Vierailija kirjoitti:
Otatko ahtëriin?
Otan jos mieheni sitä haluaa. Ei kyllä ole halunnut vuosiin, ei sitä kiinnosta paskareikä. ap
Todella kuluttavaa päänahalle yms.
Jossain välissä kyllä huomaa...
Vierailija kirjoitti:
Pituus ja paino?
Tällä hetkellä mitat 158/70, 10kg pitäisi saada pois.
Millä värillä värjäät hiukset ? ja kuinka pitkät on ne pidennykset? ja mitä tarkoitetaan kulmien värjäyksellä? kulmakarvojen?
Vierailija kirjoitti:
Todella kuluttavaa päänahalle yms.
Jossain välissä kyllä huomaa...
Ei muuten ole kunhan huoltaa riittävän usein ja hoitaa hyvin. Oma hius ja päänähka kuluu sopimattomasta pidennystekniikasta sekä siitä että antaa huoltovälin mennä liian pitkäksi. Itselläni ollut pidennykset 16 vuotiaasta lähtien, toki ollut vuosienkin taukoja välillä mutta puolet elämästä ollut pidennykset käytännössä oikeastaan koko ajan. Ikää nyt 38v.
Vierailija kirjoitti:
Millä värillä värjäät hiukset ? ja kuinka pitkät on ne pidennykset? ja mitä tarkoitetaan kulmien värjäyksellä? kulmakarvojen?
Elumen väriä vain käytän koska se hellävarainen, kampaaja värjää. 30 tai 40cm käytän, saman pituisia kuin omat hiukset ovat, käytännössä voisi puhua ennemmin tuuhennuksesta. Kulmakarvat juu ja muotoilu, sitä tarkoitan kulmilla. Ripsipidennykset käyn myös laittamassa ensi viikolla, nyt olen taas ollut ilman kohta 6kk koska puolisoni ei oikein pidä ripsipidennyksistä mutta minusta ne ovat helpot ja kivat, siksi pidän niitä. ap
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi elää noin...
Mikä vika? Mitä siellä kampaajalla sitten on soveliasta tehdä omille hiuksille? ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elumen väriä vain käytän koska se hellävarainen, kampaaja värjää. 30 tai 40cm käytän, saman pituisia kuin omat hiukset ovat, käytännössä voisi puhua ennemmin tuuhennuksesta. Kulmakarvat juu ja muotoilu, sitä tarkoitan kulmilla. Ripsipidennykset käyn myös laittamassa ensi viikolla, nyt olen taas ollut ilman kohta 6kk koska puolisoni ei oikein pidä ripsipidennyksistä mutta minusta ne ovat helpot ja kivat, siksi pidän niitä. ap
mä törmäsin tohon elumen juttuu jollain palstalla? mistä se elumen nimitys tulee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituus ja paino?
Tällä hetkellä mitat 158/70, 10kg pitäisi saada pois.
Tuon nyt arvasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika? Mitä siellä kampaajalla sitten on soveliasta tehdä omille hiuksille? ap
"Omille"? Hahhah.
"Omille"? Hahhah.[/quote]
Niinpä; Vaikka kuinka väittäisi, tuollainen ON kuluttavaa.
Mutta omapahan on päänsä...