Menen torstaina taas kampaajalle
Tässä lista mitä tehdään:
-pidennysten pois otto
-värjäys + raidat
-uusien pidennysten takaisin laitto
-kulmien värjäys
Kommentit (34)
Ilmeisesti ap akat on näin kateellisia kun joku laittautuu kauniiksi vielä pitkän yhdessä olon jälkeen omalle miehelleen. :) Todennäköisesti kaikki alapeukuttajat jotain mätisäkkejä joilla sivusiili ja punainen rasvainen letti. Ennemmin ap kuin joku av-mätinki.
On mahtanut mennä rahaa.
On se kun jotkut ihmiset mieluummin laittavat rahaa kynsiin, tekohiuksiin, kumitisseihin ja kumihuuliin, yms loputtomiin vaatteisiin, kuin johonkin järkevään.[/quote]
Saa sitä mielestäni laittaa itseensäkin, jos sitä rahaa on.
Mutta sitten on näitä, jotka ottavat tuollaiseen velkaa tms. niin menee jo ongelman puolelle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella kuluttavaa päänahalle yms.
Jossain välissä kyllä huomaa...Ei muuten ole kunhan huoltaa riittävän usein ja hoitaa hyvin. Oma hius ja päänähka kuluu sopimattomasta pidennystekniikasta sekä siitä että antaa huoltovälin mennä liian pitkäksi. Itselläni ollut pidennykset 16 vuotiaasta lähtien, toki ollut vuosienkin taukoja välillä mutta puolet elämästä ollut pidennykset käytännössä oikeastaan koko ajan. Ikää nyt 38v.
On mahtanut mennä rahaa.
On se kun jotkut ihmiset mieluummin laittavat rahaa kynsiin, tekohiuksiin, kumitisseihin ja kumihuuliin, yms loputtomiin vaatteisiin, kuin johonkin järkevään.
No minä näen tärkeänä sen että pitää itsestään huolta. Minulle se tarkoittaa säännöllisiä kampaajalla käyntejä. Hiukset kuitenkin kertoo ihmisestä aika paljon. Kumitissejä, kumihuulia eikä mitään botoxia tms ole, ainakaan vielä. Ei tarvetta. Kynsiä olen kyllä laittanut mutta ne on töissä vähän hankalat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä värillä värjäät hiukset ? ja kuinka pitkät on ne pidennykset? ja mitä tarkoitetaan kulmien värjäyksellä? kulmakarvojen?
Elumen väriä vain käytän koska se hellävarainen, kampaaja värjää. 30 tai 40cm käytän, saman pituisia kuin omat hiukset ovat, käytännössä voisi puhua ennemmin tuuhennuksesta. Kulmakarvat juu ja muotoilu, sitä tarkoitan kulmilla. Ripsipidennykset käyn myös laittamassa ensi viikolla, nyt olen taas ollut ilman kohta 6kk koska puolisoni ei oikein pidä ripsipidennyksistä mutta minusta ne ovat helpot ja kivat, siksi pidän niitä. ap
mä törmäsin tohon elumen juttuu jollain palstalla? mistä se elumen nimitys tulee?
Sopii mm.monille hiusväriallergikoille. ap
Jorma34 kirjoitti:
Ilmeisesti ap akat on näin kateellisia kun joku laittautuu kauniiksi vielä pitkän yhdessä olon jälkeen omalle miehelleen. :) Todennäköisesti kaikki alapeukuttajat jotain mätisäkkejä joilla sivusiili ja punainen rasvainen letti. Ennemmin ap kuin joku av-mätinki.
Justhan tuo kirjoitti, että miehensä mielestä ainakin ripsenpidennykset on ihan turhat.
Jorma34 kirjoitti:
Voih! Vuonna 1934 syntynyt Jorma valitsee mieluummin ap:n kuin minut. Toivunkohan tästä koskaan?
Jorma34 kirjoitti:
Ilmeisesti ap akat on näin kateellisia kun joku laittautuu kauniiksi vielä pitkän yhdessä olon jälkeen omalle miehelleen. :) Todennäköisesti kaikki alapeukuttajat jotain mätisäkkejä joilla sivusiili ja punainen rasvainen letti....
Ja mitään välimuotoa ei taaskaan ole ?
Monestakin naisesta on kiva laittaitua, mutta miksi kaikki pitäisi vetää överiksi...
Ja makunsa tietysti kullakin, mutta liiat "lisäosat" tekevät ihmisestä luonnottoman ja jopa ääliön näköisen.
Jos kaikenkukkuraksi on täysi idiootti ihmisenä ( luonteeltaan) niin ei kovin hyvin mene.
Ja kuka kadehtii idioottia / ilkeää ja vain omaan napaansa tuijottajaa ?
Tuollainen kampaamokäynti maksaa ehkä parisen sataa. Rehellisesti sanottuna keksin sille rahalle aika paljon parempaakin käyttöä, sekä itseni että parisuhteen kannalta.
Kuinka paljon tuollainen käynti maksaa? Paljonko siihen menee aikaa?
Edelleen ; MIKSI kerrot tämän, etkö saanut tarpeeksi huomiota muualta ?
Itselläni ei ole rahapulaa, mutta tuollaiseen en rahaa silti laittaisi. Omat hiukset laitatan kyllä kampaajalla ja ovat ihan kauniit näin, vaikka toki Darcy ja Stacey vievät voiton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella kuluttavaa päänahalle yms.
Jossain välissä kyllä huomaa...Ei muuten ole kunhan huoltaa riittävän usein ja hoitaa hyvin. Oma hius ja päänähka kuluu sopimattomasta pidennystekniikasta sekä siitä että antaa huoltovälin mennä liian pitkäksi. Itselläni ollut pidennykset 16 vuotiaasta lähtien, toki ollut vuosienkin taukoja välillä mutta puolet elämästä ollut pidennykset käytännössä oikeastaan koko ajan. Ikää nyt 38v.
On mahtanut mennä rahaa.
On se kun jotkut ihmiset mieluummin laittavat rahaa kynsiin, tekohiuksiin, kumitisseihin ja kumihuuliin, yms loputtomiin vaatteisiin, kuin johonkin järkevään.No minä näen tärkeänä sen että pitää itsestään huolta. Minulle se tarkoittaa säännöllisiä kampaajalla käyntejä. Hiukset kuitenkin kertoo ihmisestä aika paljon. Kumitissejä, kumihuulia eikä mitään botoxia tms ole, ainakaan vielä. Ei tarvetta. Kynsiä olen kyllä laittanut mutta ne on töissä vähän hankalat.
On äärimmäisen typerää hokea tuollaisia kestolauseita, kuin esim. juuri tuo, että näkee tärkeänä pitää itsestään huolta. Ihan kuin muut olisivat jotenkin niin tyhmiä, etteivät tajuaisi pitää itsestään huolta ja siksi kulkisivat ympäriinsä vähemmän puunattuina. Yhtä typerä lause on myös se, että terveyden suhteen ei pidä säästää. Näin sanovat ihmiset, jotka käyvät yksityisellä tutkimuksissa ja hoidoissa, että ei tarvitse jonottaa. Ihan kuin terveys olisi heille paljon merkityksellisempi asia kuin heille, joilla ei ole mahdollisuutta yksityiseen hoitoon. Jos on rahaa, sen kun laittaa sitä itseensä, mutta on turha väittää, että köyhempien laittamattomuus johtuisi siitä, että he eivät koe tärkeäksi pitää itsestään huolta.
On mahtanut mennä rahaa.
On se kun jotkut ihmiset mieluummin laittavat rahaa kynsiin, tekohiuksiin, kumitisseihin ja kumihuuliin, yms loputtomiin vaatteisiin, kuin johonkin järkevään.