Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi korvaa ei saa kaivaa pimpulipuikolla?

Vierailija
14.02.2022 |

Olen lapsesta asti hoitanut korvan kutiamiset sillä, että olen varovasti puikottanut korvan ja samalla poistanut sieltä vaikkua. Nyt sitten kuulin, että tämä ei olekaan hyvä asia. Osaako joku sanoa, että miksi ei?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi pUmpulipuikon pumpulit korvaan, enkä saanut pois, vaan piti käydä terveyskeskuksessa. Sairaanhoitaja laittoi isolla ruiskulla lämmintä vettä korvaan ja sai sen pois. Nolotti hieman. Korvaan ei saisi työntää mitään, sanoi hän. Olen "liimakorva" ja mulle kerääntyy vaikku syvälle, eikä tule itsekseen pois kuten normaalisti kuuluisi.

Vierailija
2/25 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimpulipuikko on tarkoitettu jonnekin muualle kuin korvaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yli 50-vuotias enkä ole kertaakaan elämässäni työntänyt pumpulipuikkoa korvaan. Ei ole tähän päivään mennessä selvinnyt, miksi sinne pitää tunkea puikkoja.

Vierailija
4/25 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumpulin haiventa voi tarttua aivojen pintaan. Etkö oikeasti tiennyt?

Vierailija
5/25 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että saatat vahigoittaa korvan sisäosia ja viedä puikolla pöpöjä sinne. Parempi on huuhdella keitetyllä sopivasti jäähdytetyllä vedellä ja isolla apteekki ruiskulla, ikään, kuin paine pesuri.

Näin korvat putsataan lekurilla/sairaanhoitajalla.

Vierailija
6/25 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia ettei sitä työnnä liian syvälle ja puhkaise vahingossa tärykalvoa.

Vierailija
7/25 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikun ylituotannosta kärsivä kirjoitti:

Siksi, että saatat vahigoittaa korvan sisäosia ja viedä puikolla pöpöjä sinne. Parempi on huuhdella keitetyllä sopivasti jäähdytetyllä vedellä ja isolla apteekki ruiskulla, ikään, kuin paine pesuri.

Niinpä, 40 vuotta sitten!

Vierailija
8/25 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikun ylituotannosta kärsivä kirjoitti:

Niinpä, 40 vuotta sitten!

Ihan tänä vuonna viimeksi, noi pumpulipuikot tuli joskus 60-70 luvulla,

Vierailija
9/25 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla jäi pUmpulipuikon pumpulit korvaan, enkä saanut pois, vaan piti käydä terveyskeskuksessa. Sairaanhoitaja laittoi isolla ruiskulla lämmintä vettä korvaan ja sai sen pois. Nolotti hieman. Korvaan ei saisi työntää mitään, sanoi hän.

Samoin on käynyt minulle.

Vierailija
10/25 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vahatulppa menee vaan syvemmälle, kun puikon työntää korvaan.

Vierailija
11/25 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta apteekista remowaxia korvien puhdistamiseen.

Vierailija
12/25 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla jäi pUmpulipuikon pumpulit korvaan, enkä saanut pois, vaan piti käydä terveyskeskuksessa. Sairaanhoitaja laittoi isolla ruiskulla lämmintä vettä korvaan ja sai sen pois. Nolotti hieman. Korvaan ei saisi työntää mitään, sanoi hän.

Samoin on käynyt minulle.

:D 

Vierailija
13/25 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvalääkäri sanoi, että korvaa ei saa kaivaa halolla pienemmällä välineellä. Hänen tapansa ilmaista, että ei saa kaivaa millään.

Terveyskeskusten sairaanhoitajat tekee korvahuuhteluita, jos apteekin tuotteet ei auta.

Jos kuuluu työterveyshuollon piiriin, varmaan pääsee työterveyshoitajan vastaanotolle.

Vierailija
14/25 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se tuntuu liian hyvältä ;)

Vierailija
15/25 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

O n se kumma että tälle pa lstalle ei pyst y mitään kirjoi ttamaaan. Ih an tavallista  komm enttia olen koittanut julkaista jo viidesti vaan koko ajan tulee ilmoitus että kom mentti julk aistaan hyv äksynnän jäl keen.

Vierailija
16/25 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kin käy tän pu m pu l ip ui. ko. ja aina kor vien ku iv aa mis een....

Vierailija
17/25 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Su. i hkussa ja u id essa kor viin m enee v että ja jos niit ä ei kui vaa...

Vierailija
18/25 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin alkaa hi llit ön k ut ina. Ko en että pu mp ulip uikois ta on ene mmän hyö ytyä kuin hait taa...

Vierailija
19/25 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korvalääkäri sanoi, että korvaa ei saa kaivaa halolla pienemmällä välineellä. Hänen tapansa ilmaista, että ei saa kaivaa millään.

Terveyskeskusten sairaanhoitajat tekee korvahuuhteluita, jos apteekin tuotteet ei auta.

Jos kuuluu työterveyshuollon piiriin, varmaan pääsee työterveyshoitajan vastaanotolle.

Juu, ja kun ja jos menet terkkarin tätille korvahuuhteluun, niin pistä remowaxit korvaan sitä ennen. Ettei tarvi sen tätin sitte huutaa ja kiukutella...

Tosin jos ostat remowaxia niin kyllä sä sitte voit sillä kumipumpulla ittekin korvas huuhtoa. Jos korvat ovat muuten terveet.

Vierailija
20/25 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riski h än niissä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän