Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nainen! Milloin hävettää olla nainen?

Vierailija
27.06.2015 |

omassa elämässä tai kun joku muu nainen tekee jotain hölmöä?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:21"]

En oikeastaan koskaan. Lähinnä harmittaa. Maailma olisi niin paljon helpompi paikka jos olisi komea mies.

[/quote]

LOL, saat silti tavisnaisena moninkertaisesti helpommin ja enemmän seuraa kuin komeana miehenä. 

Mitä etuja sinusta komeilla miehillä on? Ei ne saa palkankorotusta ottamalla suihin, kukaan ei maksa heidän ylläpitoaan.... eiköhän se ole kaunis nainen mikä kannattaa olla jos helpolla haluaa päästä. 
[/quote]taas noita miesten juttuja.. Harvoin komean miehen pitää esimerkiksi pelätä että tulee raiskatuksi ja voin sanoa että komea mies saa naisen kun naisen jos on vielä itsevarmuuttakin.

Vierailija
22/42 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:44"]

Esimerkiksi silloin hävetti, kun satui olemaan baarissa kun siellä esiintyi Hunksit (en tiennyt tästä esiintymisestä etukäteen, valitsin vain sen kylän suurimman baarin, jossa tuttuja todennäköisimmin olisi kun olin kotikonnuilla käymässä pitkästä aikaa). Se tunne kun kolmikymppiset naiset kiljuu kehnosti tanssiville limaisen näköisille perusjuntturoille ja yrittää läääppiä ja ovat ihan sekaisin. Jestas että hävetti niiin paljon edes olla paikalla.

[/quote]Minua hävettäisi naisena noin jyrkkä suhtautuminen miesesiintyjiin. Niiden kiljujien suhtautuminen taas on hellyyttävää, kun osasivat antaa itsestään.

-Mies 29v + 1v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:49"]

taas noita miesten juttuja.. Harvoin komean miehen pitää esimerkiksi pelätä että tulee raiskatuksi ja voin sanoa että komea mies saa naisen kun naisen jos on vielä itsevarmuuttakin.

[/quote]

Haha :D

Kukas sinusta on esimerkki tällaisesta miehestä, joka saa naisen kuin naisen?

Vierailija
24/42 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:21"]

En oikeastaan koskaan. Lähinnä harmittaa. Maailma olisi niin paljon helpompi paikka jos olisi komea mies.

[/quote]

LOL, saat silti tavisnaisena moninkertaisesti helpommin ja enemmän seuraa kuin komeana miehenä. 

Mitä etuja sinusta komeilla miehillä on? Ei ne saa palkankorotusta ottamalla suihin, kukaan ei maksa heidän ylläpitoaan.... eiköhän se ole kaunis nainen mikä kannattaa olla jos helpolla haluaa päästä. 
[/quote]

Sulla on todella outo käsitys naiseudesta. Ja miksei komea mies voisi suihin ottaa, pomo voi laittaa silmät kiinni.

Vierailija
25/42 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:55"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:44"]

Esimerkiksi silloin hävetti, kun satui olemaan baarissa kun siellä esiintyi Hunksit (en tiennyt tästä esiintymisestä etukäteen, valitsin vain sen kylän suurimman baarin, jossa tuttuja todennäköisimmin olisi kun olin kotikonnuilla käymässä pitkästä aikaa). Se tunne kun kolmikymppiset naiset kiljuu kehnosti tanssiville limaisen näköisille perusjuntturoille ja yrittää läääppiä ja ovat ihan sekaisin. Jestas että hävetti niiin paljon edes olla paikalla.

[/quote]Minua hävettäisi naisena noin jyrkkä suhtautuminen miesesiintyjiin. Niiden kiljujien suhtautuminen taas on hellyyttävää, kun osasivat antaa itsestään.

-Mies 29v + 1v-
[/quote]

Hah! Oon varmaan vähän outo, mutta mun mielestä tässä asetelmassa on huvittavaa ja vähän hellyyttävää vähän kaikki: ne pölhöt tanssijat, kiljuvat naiset, kommentoijanaisen häpeä ja tämä palstamiehen näkemys.

Vierailija
26/42 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:31"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:27"]

No joskus hävettää, kun jossain menee iso lössi "kantturoita". Ymmärrän, että kaikille tulee ikää ja useimmille painoakin eikä kunto voi olla huippu läpi elämän, mutta silloin pitäisi sitä muodostelmaa vähän liikkuessa miettiä, että vastaantulijat ja ohittajatkin pääsisi jostain. Mutta kun ei leikkaa, niin kantturoidaan käytävien ja teiden leveydeltä eikä huomata mitään kun omat tissit hölskyy näkökenttää rajoittaen.

[/quote]

Kato!!!Vanha kunnon tissi vihaajakin tul joukkoomme!Tervetuloa.Kuis keskustellaanko lisää nautaeläimistä?Utareet?

[/quote]

Olen melko uusi kirjoittaja, mutta voihan olla, että jossain on sielunsisareni. Pidetään keskustelu kuitenkin aiheessa.

Vierailija
27/42 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen hävetti Helsingin keskustan Sokoksen ruokakaupassa, kun vapaa kassa avautui, ja nainen puski täysinäisen ruokakärryn kanssa ensimmäisenä sille kassalle. Hän pystyi estämään kärryllään jonkun junalle kiirehtivän kolmioleivän ostavan tyypin. Tiedän, koska tyyppi pyysi lupaa saada ohittaa mut, kun hänellä oli vain yksi ostos ja kiire junalle. Päästin, mutta ihmettelin jälleen kerran, miksi naiset on niin joustamattomia ja itsekkäitä. Liikenteessä ja kaupassa. Ei toki kaikki, mutta usein juuri sillä naisella ei ole pelisilmää.

Toinen mikä omassa sukupuolessa ärsyttää on naiset, jotka haluaa valtavasti huomiota eikä kaihda keinoja saadakseen sitä. Ja koko elämä pyörii ulkonäön ja tavaroiden ympärillä. Silloin joskus ymmärrän, miksi jotkut miehet kohtelee naisia huonosti. (Yleensä kuitenkin juuri niitä naisia, jotka ei sitä ansaitsisi.)

Vierailija
28/42 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 18:24"]

No joskus hävettää, kun jossain menee iso lössi "kantturoita". Ymmärrän, että kaikille tulee ikää ja useimmille painoakin eikä kunto voi olla huippu läpi elämän, mutta silloin pitäisi sitä muodostelmaa vähän liikkuessa miettiä, että vastaantulijat ja ohittajatkin pääsisi jostain. Mutta kun ei leikkaa, niin kantturoidaan käytävien ja teiden leveydeltä eikä huomata mitään kun omat tissit hölskyy näkökenttää rajoittaen.

[/quote]

Kato!!!Vanha kunnon tissi vihaajakin tul joukkoomme!Tervetuloa.Kuis keskustellaanko lisää nautaeläimistä?Utareet?

[/quote]

Olen melko uusi kirjoittaja, mutta voihan olla, että jossain on sielunsisareni. Pidetään keskustelu kuitenkin aiheessa.

[/quote]

Aiheessa?Tissit hölskyy näkökenttää rajoittaen..just tällänen pistää häpeen sitä että on nainen..

Vierailija
29/42 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 18:32"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 18:24"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Aiheessa?Tissit hölskyy näkökenttää rajoittaen..just tällänen pistää häpeen sitä että on nainen..

[/quote]

Kyllä, hävettää kuulua naissukupuoleen, jos osalle naisista liikkuminen muita huomioivasti on tissien takia mahdotonta.

Voihan syy olla tietysti tyhmyyskin, mutta sitähän minä en voi tietää. Näen vain ylisuuret tissit ja ylileveän levittäytymisen kulkureitille.

Vierailija
30/42 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen joka hakkaa pienet lapsensa ja huutaa vielä partsilla olevansa voittaja. Sillon kun joku imppaa liimaa raskaana ja ottaa päälle vielä särkylääkkeitä. Sillon kun joku kertoo että sitä hakataan aina ja se ei muutu siitä vaan jatkaa ja hakee huomiota ja sääliä sillä miten pahasti se on hakattu. Viranomaisille sellanen kertoo aina kaatuneensa oli miten veressä tahansa. Sellanen joka vaatii kaikkia ottamaan silarit ja botoxia. Sellanen joka pelkää kaikkea.

Vierailija
31/42 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:21"]

[/quote]

Vielä helpompaa se olisi jos olisit kaunis nainen.

Vierailija
32/42 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole urhriutuvaa sorttia, mutta näitä naisia riittää. Klassisestihan rikoksen tekevä nainen on aina uhri.

Vierailija
33/42 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muiden naisten tekemiset ole minun vastuulla. Jos joku tekee jotain tyhmää, niin hävetköön itse. Omalla kohdalla koen joskus häpeää siitä, että jätän sanomatta mielipiteeni ääneen, jos paikalla on miehiä. Jotenkin olen omaksunut tällaisen tavan ja siitä on hankala päästä eroon.

Vierailija
34/42 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun kuljen jossain mieheni kanssa joka on tosi lihava sika. Mitähän muut minusta ajattelee kun olen tuollaisen läskin vaimo. Luulevat että harrastamme seksiä jota emme todellakaan harrasta koska mies ei pysty.

Vierailija
35/42 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:40"]Silloin kun kuljen jossain mieheni kanssa joka on tosi lihava sika. Mitähän muut minusta ajattelee kun olen tuollaisen läskin vaimo. Luulevat että harrastamme seksiä jota emme todellakaan harrasta koska mies ei pysty.
[/quote]

Miksi olet tuollaisen kanssa?

Vierailija
36/42 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:10"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:21"]

[/quote]

Vielä helpompaa se olisi jos olisit kaunis nainen.
[/quote]niin olenkin.

Vierailija
37/42 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihastun mieheen niin pahasti, että kikattelen hänen seurassaan kuin nuori tyttö...:-(

Vierailija
38/42 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei milloinkaan. Olen aina ollut ylpeä naiseudestani.

Vierailija
39/42 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:40"]Silloin kun kuljen jossain mieheni kanssa joka on tosi lihava sika. Mitähän muut minusta ajattelee kun olen tuollaisen läskin vaimo. Luulevat että harrastamme seksiä jota emme todellakaan harrasta koska mies ei pysty.
[/quote]

Miksi olet tuollaisen kanssa?
[/quote]
Niinpä. Oli urheilija kun menimme yhteen. Ei tajua kuinka lihava on vaikka sanon siitä ja niin muuten lääkärikin. Jos joku sanoo että ota mukaan lenkille ja innosta terveelliseen ruokaan niin kaikki on tehty ei auta. Perheessä isoa muita huolia jotka pitää saada kuntoon ennenkuin voin lähteä. Nimittäin lähden jos ei voi itseään ja minuakin arvostaa sen verran että olisi edes alle satakiloinen. Miehen terveys huolettaa ja toisaalta emme kyllä ole mikään avioparinkaan kun kaikki on ystävyystasolla koska mies ei tosiaankaan pysty kun on niin lihava. Ja turha kenenkään tulla haukkumaan pinnalliseksi että sisin on tärkeintä. En ikipäivänä esim aloittaisi minkäänlaista suhdetta miehen kanssa joka on niin lihava kuin minun mieheni on.

Vierailija
40/42 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää vähän väliä. Aina kun näen naisen pukeutuvan tyrkysti tai sen näköisesti, että vaatteet on haalittu Haloselta tms. ja silti viipotetaan korkkareissa nokka pystyssä. Näitä on pilvin pimein. Olen itse aika tarkka tyylistä.

ja alapeukkuja sataa yhtä monta kuin em. lehmiä tunnistaa tuosta oman "stailin" ;D