Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisit nyt pm tai muussa johtavassa asemassa, millaisen vähättelevän taustan sun nuoruuden työkokemuksesta saisi?

Vierailija
14.02.2022 |

Minä olisin "entinen puutarha-apulainen"

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskennellyt nuoruudessaan vuosia maatalouslomittajana ja harhaanjohtanut ihmisiä puhelinmyyjänä.  

Vierailija
22/30 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua koko kysymystä. Kenen ensimmäinen työpaikka on toimitusjohtaja tai projektisuunnittelija? Koko ajatus on ihan naurettava. Jokainen on aloittanut kesätöissä tai osa-aikaisena hommissa, joihin pääsee ilman koulutusta. Itse pidän suuressa arvossa kaikkea saamaani työkokemusta esimerkiksi siivoojana. Koskaan ei ole tullut mieleenkään, että työkokemusta erilaisista hommista voisi käyttää vähättelyn välineenä. Joka semmoista pyrkii tekemään, paljastaa vain oman idiotisminsa. 

T. aineenopettaja

Nykyisen pääministerin opiskeluaikaista työkokemusta tykkää jotkut sedät pilkata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksalla apupoikana.

Olen sen jälkeen ollut kyllä projektihommissa ja -päällikkönä eli oikeissa hommissa monen monta vuotta, toisin kuin jotkut.

Vierailija
24/30 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että nuoruuden työpaikkoihin kiinnitettäisiin huomiota, kun olen sen jälkeen ollut vuosikymmenet vaativassa asiantuntijatyössä opintojen päätyttyä.

Tilanne olisi toki toinen jos ennen pääministerin pestiä minulla ei olisi muuta työkokemusta kuin mansikanpoiminta tai mainosten jakelu.

Vierailija
25/30 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai VR:n ravintolavaunun junaemännän tehtävästä kenkää koeaikana koska ei osannut paistaa wienerleikettä.

Vierailija
26/30 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua koko kysymystä. Kenen ensimmäinen työpaikka on toimitusjohtaja tai projektisuunnittelija? Koko ajatus on ihan naurettava. Jokainen on aloittanut kesätöissä tai osa-aikaisena hommissa, joihin pääsee ilman koulutusta. Itse pidän suuressa arvossa kaikkea saamaani työkokemusta esimerkiksi siivoojana. Koskaan ei ole tullut mieleenkään, että työkokemusta erilaisista hommista voisi käyttää vähättelyn välineenä. Joka semmoista pyrkii tekemään, paljastaa vain oman idiotisminsa. 

T. aineenopettaja

Et sitten ole kauheasti seurannut viimeaikaista, yhteiskunnallista keskustelua? Kun meidän naisten osalta ne ensimmäiset kesätyöt näyttää määrittävän meidän osaamisen tason vuosikymmeniksi, kun taas miesten osalta ne toimii ainoastaan indikaationa siitä, kuinka toimelias ja eteenpäin pyrkivä ko. MIES on ollut?

T. Entinen grillimyyjä ja mansikanpoimija, nykyinen apulaisproffa.

Vierailija
27/30 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keilahallissa keilojen pystyyn nostajana, ns. keilatyttönä, aikana ennen kuin tuokin homma koneistettiin.

Vierailija
28/30 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikanpoimija, eikä selkä kestänyt siinä.

Vierailija
29/30 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelönkiskan tyttönen

Vierailija
30/30 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjätyttönen täältäkin löytyy. Samaan aikaan kirjoitellut ihquja pikku-uutisia paikallislehteen, ihailun toivossa tietysti. Jos olisi ollut instagram keksitty niin varmasti olisi sielläkin jaettu lifestyle-kuvia ja piirakkareseptejä. Voi kysyä että mitä tekee wannabe-influensseri valtakunnan johdossa. Kannattaisi keskittyä hymyilemään nätisti jos vielä sujuu vanhasta muistista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi