Ulkoillaanko teillä päivittäin?
Meillä ulkoillaan.Naapurin lapsia ei ulkona näy koko kesänä koska ovat niin allergisia.Mitä ne tekee siellä sisällä?
Kommentit (9)
No kyllä kiinnostaa oikeasti ihan pirusti koska meidän villikoita ei voi pitää sisällä tai ne juoksee vaan ympyrää ja tappelee..
..että mitä pirun tekemistä ne keksii kahdelle pojalle sisällä joka päivä kesällä..
On harvinaisen pahat allergiat, useimmille riittää lyhyempi aika ulkoilun välttämiseen. Tiedätkö mille lapset ovat allergisia?
Meillä ulkoillaan päivittäin, erityisesti kesällä. Keväällä lapset ulkoilee arkisin 2 kertaa päivässä 3 allergialääkkeen voimin, koska päiväkodissa ei riitä henkilökuntaa vahtimaan sisälle jääviä. Tuona aikana kotona tyydytään yhteen ulkoiluun, paitsi sadepäivinä, kun ei ole siitepölyä ilmassa niin paljon.
Kai ne kaikelle mahdolliselle siitepölylle ovat.En siis pahalla sanonut vaan just siksi että raahaan meidän lapset kesällä jopa tosiaan 2 kertaa ulos tunniksi kahdeksi ja sittenkin niillä riittää vielä energiaa.
Kateellinen olen niille vähän kun keksivät sisällä kai niin hyvin teklemistä ja lapset rauhallisempiakuin meillä....
Muksu ulkoilee tarhassa kaksi kertaa päivässä arkisin. Viikonloppuna ollaan ~tuntin päivässä tuossa omalla pihalla, ellei lähdetä kauemmaksi esim. Nuuksioon metsäilemään. Mutta yleensä se on tunnin verran tuossa omalla pihalla.
Miehen kanssa molemmat sitten ulkoilevat käymällä lenkillä vuorollaan kerran päivässä, mutta se taitaa olla vähän eri asia.
Jos ei olisi omakotitaloa ja omaa pihaa, tuskin tulisi oltua edes tuota tuntia päivässä. Tuossa se on helppoa tehdä itse samalla pihahommia ja antaa muksujen telmiä sivussa.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 16:39"]
Kai ne kaikelle mahdolliselle siitepölylle ovat.En siis pahalla sanonut vaan just siksi että raahaan meidän lapset kesällä jopa tosiaan 2 kertaa ulos tunniksi kahdeksi ja sittenkin niillä riittää vielä energiaa.
Kateellinen olen niille vähän kun keksivät sisällä kai niin hyvin teklemistä ja lapset rauhallisempiakuin meillä....
[/quote]
TV, iPad ja Playstation. Kyllä siinä lapset viihtyy sisällä.
Minäkään en voi urheilla ulkona siitepölyaikaan ja tuuletus pannassa sisällä. Ehkä saaneet ohjeet lääkäriltä?