Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka näyttää seksikkäältä, jos koko on XL

Vierailija
27.06.2015 |

ÄÄK, kaipaisin apua! Olen seurustellut nykyisen mieheni kanssa noin vuoden. Olemme hyvin samanlaisia seksuaalisuudeltamme ja harrastamme seksiä lähes päivittäin, eri paikoissa, eri asennoissa jne. Olemme aiemmin puhuneet ns. roolileikeistä. Ollaan puhuttu asiasta paljon, mutta olemme ajatelleet kokeilevamme jotakin tyyliin 'paha tyttö, jota mies rankaisee' tai toisin päin. Nyt olemme viikonlopun kahden ja ajattelinkin yllättää mieheni kun hän tulee illalla kotiin. Tähän yllätykseen kuuluu ensin strippaus, jonka siis minä suoritan, sylitanssia ja tämän jälkeen mieheni saa sitoa minut ja tehdä minulle mitä haluaakin.
Olen XL kokoa, itsevarmuuteni on parempi kuin vuosiin, koska tämän uuden mieheni ja elämäni myötä laihduin 20 kiloa. Tiedän olevani hyvännäköinen ja haluttu ja baareissa miehet pörräävät ympärilläni. Itsevarmuuteni on kunnossa ja tiedän olevani seksikäs - vaatteet päällä. Nyt kuitenkin valmistin itseäni hieman iltaa varten ja katsoin itselleni vaatteet, regvisiittaa, paikan jne. ja kuvasinpas pienen näytteen strippauksesta. Video oli oikein mukavaa katsottavaa, koska tunsin olevani seksikäs sitä katsellessani, KUNNES käännyin kameraan päin ilman paitaa ja itseäni kovasti häiritsee kahden synnytyksen ja laihduttujen kilojen myötä roikkuva vatsa, joka on kaikkea muuta kuin seksikäs!! Mietin, että peittäisin sen jollain, mutta millä? Mieheni on aina halunnut minua, en jotenkaan osaa ajatella, että se häiritsisi häntä lainkaan, etenkin kun hän aina katselee minua siitä kuvakulmasta kun minä katsoin nyt itseäni. Mutta pelkään, etten osaakaan olla itsevarma ja seksikäs kun se tilanne tulee, jos ajattelenkin vaan sitä, mitä mieheni ajattelee minusta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just XL / plus kokoset kiihottaa. Hieman isommat reidet + peppu ja siihen vielä kauniit kasvot niin nam! T ukkomies34

Vierailija
2/12 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korsertilla saat peitettyä vatsasi, jos haluat. Tarpeeksi alas menevällä. Terveisin läskimaha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 11:04"]

Et mitenkään. Laihuta läski.

[/quote]

Täysin asiaton kommentti. Tiedätkö miten tuommoinen kommenntti vaikuttaa itsetuntoon?. Olisit ollut vaikka vastaamattaM50+.

Vierailija
4/12 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 11:04"]

Et mitenkään. Laihuta läski.

[/quote]

Terapia kesätauolla tai lääkeresepti uusimatta?

Vierailija
5/12 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:06"]

laihduttamalla

karu fakta, alapeukuttakaa rauhassa

[/quote]

Tiedän, ja sitä tässä teenkin. Kuten ehkä kirjoituksestani huomasit. No, ehkä fakta on se, että kokoni on tällä hetkellä L, hyvään suuntaan menossa M, mutta valitettavasti lasten jäljiltä roikkuvaan vatsaani kilojen karistus ei ole vaikuttanut, enkä usko että laihduttamalla vaikuttaakaan enää.

Kiitos teille muille vastauksistanne!! Nyt koittaa h-hetki, ihan parinkymmenen minuutin päästä, jännittää :)
[/quote]

Ei nyt kuulosta siltä, että olet ihan tuota mieltä kropastasi kun kuitenkin epäröit. Totuushan on se, että roikkuva vatsa ei lähde millään muulla kun leikkausoperaatiolla. Tunnen nimittäin erään kauniin ja erittäin hoikan, n.50v naisen jolla vatsa roikkuu melko pahasti vuosia synnytyksen jälkeen.
Mutta mitä pienistä, ei kukaan ole täydellinen ja sehän meistä tekeekin täydellisiä, pienet virheet ja oma persoonallisuus :)
Itsevarmuus se on seksikästä, olen varma että miehesi tykkäsi.
Niin ja vastauksena otsikkoon, hyvännäköisiä plus-kokoisia seksiasuja löytyy pilvin pimein googlaamalla. Vatsan saa piilotettua vaikka korsetilla, jos se itsevarmuus siitä kasvaa.

N21

Vierailija
6/12 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole vaan oma itsesi, älä ryhdy näyttelemään, uskon että kaikki on hyvin. / vilivallaton

Vierailija
7/12 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:52"]

Ole vaan oma itsesi, älä ryhdy näyttelemään, uskon että kaikki on hyvin. / vilivallaton

[/quote]

Mitäpä tuohon on paljon lisättävää. Kun se että korsetti toimii tanssilattialla, mutta ei käytännössä ole vaan oma itsesiM50+.

Vierailija
8/12 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

....regvisiittaa....

REKVISIITTAA

Vierailija
9/12 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kemiat synkkaa, niin makkaroiden ei pitäisi häiritä. Ole oma itsesi, ja huomaat että se kannattaaM50+.

Vierailija
10/12 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot itsevarma ja luotat et osaat homman nii kaikki sujuu :)

Vierailija
11/12 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduttamalla

Vierailija
12/12 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:06"]

laihduttamalla

[/quote]

Tiedän, ja sitä tässä teenkin. Kuten ehkä kirjoituksestani huomasit. No, ehkä fakta on se, että kokoni on tällä hetkellä L, hyvään suuntaan menossa M, mutta valitettavasti lasten jäljiltä roikkuvaan vatsaani kilojen karistus ei ole vaikuttanut, enkä usko että laihduttamalla vaikuttaakaan enää.

Kiitos teille muille vastauksistanne!! Nyt koittaa h-hetki, ihan parinkymmenen minuutin päästä, jännittää :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi