Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ainakin stressaa, kun töissä yksi, jonka kanssa pitää joskus puhua, on myrkyllisen negatiivinen. Miten te olette suhtautuneet?

Vierailija
14.02.2022 |

Minä olen ollut oma positiivinen itseni, mutta hänen kohtaamisestaan tulee aina outo fiilis, jopa paha mieli. Miten joku voi olla niin negatiivinen kaikessa...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yliystävällinen enkä suostunut tajuamaan rivien välissä oleviä myrkyllisiä sanomia :D

Vierailija
2/23 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin yliystävällinen enkä suostunut tajuamaan rivien välissä oleviä myrkyllisiä sanomia :D

Mutta kun on pakko olla tekemisissä! Mikä on ratkaisu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan siitä joka päivä herjaavia viestejä vaahtopallot pöksyissä aihe vapaalle.

Vierailija
4/23 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taito tulla erilaisten ihmisten kanssa toimeen opitaan jo päiväkodissa.

Vierailija
5/23 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten tuo edellinen jo sanoi eli et ole ymmärtäinäsi rivien välissä olevia myrkyllisiä sanoja. 

Vierailija
6/23 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitan siitä joka päivä herjaavia viestejä vaahtopallot pöksyissä aihe vapaalle.

Kerjään muilta sääliä kun Irmeli on paha paha ihminen joka silkkaa pahuuttaan kiusaa minua kilttiä ja ahkeraa työntekijää, joka notkuu koko päivän palstalla haukkumassa muita.

Jaxuhalit.

Vierailija
7/23 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Putkinäkö. Katse siihen työputkeen.

Vierailija
8/23 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuntee ja hyväksyy itsensä vikoineen päivineen muiden rumat sanat menee sanojan puutteellisuuden piikkiin.

Vierailija
9/23 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuistuminen.

Vierailija
10/23 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimoi kanssakäynti hänen kanssaan. 

Vierailija
11/23 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuistuminen.

90-vuotias mummoni on positiivinen. Onko hän aikuinen?

Vierailija
12/23 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen luultavasti se myrkyllisen negatiivinen henkilö jolle yrität leperellä. Minulla on syy asenteeseeni. Se liittyy pelkästään työhöni ja yksityiselämässä toimin täysin toisin.

Organisaatio on rikkinäinen ja mätä. Asioiden tulisi toimia ehjinä prosesseina mutta johtamiskulttuuri on vienyt toiminnan kauas siitä. Tänne palkataan vääriä henkilöitä jotka pyrkivät korjaamaan asioita pitelemällä ihmisiä kädestä ja lähettelemällä ystävänpäivätervehdyksiä. Yleensä nämä palkatut ovat nuoria, elämää ja erityisesti työelämää kokemattomia tyyppejä joita hehkutetaan "tosi näppäriksi ja fiksuiksi ikäisikseen". Oikeita, osaavia tekijöitä ei pysty palkkaamaan koska ne ovat kalliita ja henkilöstömenoja ei voida lisätä. Miksiköhän? No siksi että sinunlaisesi mitään osaamaton somepersoona oli halvempi. Miksi olet halvempi? Siksi että et muualtakaan töitä saisi.

Vierailija
13/23 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on näitä valittajia työkavereita. Helpotus muutama vuosi sitten, kun yksi negaaja jäi eläkkeelle.

Hoidan näiden kanssa vain välttämättömät asiat. Joskus tilanteesta riippuen puhun jotain yleistä.

On hyvä tulla toimeen, mutta ystävä ei tarvitse olla.

Negatiiviset ihmiset näkevät elämän negatiivisten lasien läpi. Tapa ja tyyli suhtautua asioihin ja elämään.

Negatiivisuus ei tee hyvää aivoterveydelle ja happamoittaa kehoa, sairastuttaa.

Vierailija
14/23 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos kotona on myrkyllisen negatiivinen ihminen. Etsii puolison ja lapsen tekemisistä aina sen mikä on vikana.

Pyykit viikattu väärin, astianpesukone täytetty väärin, koiria ulkoilutettu väärin, imuroitu väärin.

Jos tappaisin itseni, tekisin sen väärin.

Vierailija
15/23 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni perusteella kaikista myrkyllisimpiä ovat ne teennäiset yltiöpositiiviset visertäjät. Kaikki on muka niin ihanaa, mutta todellisuudessa puukkoa tulee selkään minkä ehtii.

Vierailija
16/23 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on sinun mielestäsi myrkyllinen.

Onko myös muiden mielestä?

Oletko niitä myrkyllisiä ihmisiä, jotka tulkitsevat muita ihmisiä päin honkia, ja sitten kulkevat ympäriinsä valittamassa toisen myrkyllisyydestä?

Onko hän oikeasti sanonut jotain ilkeää, vai etkö vain pidä hänestä?

Vierailija
17/23 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kokee negatiivisena ihmisenä sellaisen, joka ei ole aina suu korvissa eikä jaksa hihitellä ja teennäisesti kehua muita. Yleensä nämä ovat kuitenkin niitä järkeviä ihmisiä ja monesti heillä on aivan loistava huumorintaju. Haluavat pitää tietynlaista etäisyyttä muihin eikä ole heti kaulailemassa kaikkien kanssa.

Vierailija
18/23 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos kotona on myrkyllisen negatiivinen ihminen. Etsii puolison ja lapsen tekemisistä aina sen mikä on vikana.

Pyykit viikattu väärin, astianpesukone täytetty väärin, koiria ulkoilutettu väärin, imuroitu väärin.

Jos tappaisin itseni, tekisin sen väärin.

Oletko miettinyt lähtemistä? Kerää jostain voimia, vaikka siitä lähtemisen ajatuksesta, ja tee se.

Vierailija
19/23 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taito tulla erilaisten ihmisten kanssa toimeen opitaan jo päiväkodissa.

Ilmankos minä en oikein tule kenenkään kanssa toimeen vaan viihdyn parhaiten omissa oloissani. En koskaan ollut päiväkodissa!

Vierailija
20/23 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on oikeasti ainoa tapa joka toimii. Loppujen lopuksi käy niin, että se negatiivinen ihminen alkaa häpeämään omaa käytöstään ja muuttuu lempeämmäksi.

Käytän tätä koko elämän ajan harrastamaani taktiikkaa myös vaikeisiin asiakkaisiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi