Kenen mies oli Kallessa lauantaina?
Mulla oli tosi hauskaa sun miehesi kanssa, kiitos lainasta!! Toivottavasti sekin on nyt hyvällä tuulella, ja saat nauttia siitä!
Kommentit (10)
mitä se haittaa jos joku haluaa pitää hauskaa, sä halusit ja jonkun mies.
No pääasia on ettei kukaan pettäis ketään, niin tyhmän ihmisen kuin sinä olet, kanssassi. parasta on ettei kukaan lähtenyt tähän sun vuoden tyhmimpään juttuun mukaan. ja vielä parempaa on se että sä olet aivoton amis.
t. m30 ja olin kallessa ja alkaa vokaalilla.
huono yritys... olet kyllä tasan tarkkaan nainen....
olen ihan normaaliälyinen, normaalin näköinen (eli en todellakaan sinun iloksesi ole mikään isotissinen älykaunis blondi).
Ja sinä se et tosiaankaan ollut... Vaan kyseessä oli siis mies (eikä nainen...) ja eri ikäinen kuin sinä olet. JA mitään älykkyystestiä ko. mies ei tehnyt, ja paljoa ei edes juteltu... joetn älykkyydestäkään tämä mies ei mitään voi sanoa.
Ja ikävä kyllä mulla ei ole amistutkintoa (vaikka olis hyvä ola kellä tahansa) vaan olen tuikitavallinen farmaseutti.
ja on jopa ollut hyvällä tuulella. Mutta kiva jos piristit meidän elämää
sehän mua harmittaa, että en tiiä sen sukunimeä, vain etunimen ja asuinpaikan....
Valitettavasti ei ole ollut hyvällä tuulella :(. Sai ihan luvan kanssa lähteä vieraisiin ja sillä potuttaa nyt, kun oli kuulemma oikea lahna se eukko. Kehuskeli kyllä, että se nainen varmaan virnistelee vieläkin ;)
sukupuoliyhdynnässä ;)
Mutta miksi sä annat miehesi lähteä vieraisiin ihan luvalla?
...niin ei ainakaan tartte mietiskellä mitä hommailee :). Vastakysymys: Miksi sä " pidät hauskaa" varattujen miesten kanssa?
Vierailija:
sukupuoliyhdynnässä ;)Mutta miksi sä annat miehesi lähteä vieraisiin ihan luvalla?
eli pid' n hauskaa varattujen miesten kanssa, koska olen itsekin varattu, enkä halua mitään ylitsevuotavaa rakastumissessiota, vaan haluan vain pitää hauskaa. Kyll sinkutkin käy... mutta nyt vaan sattu niin makea varattu...
Nimi ei ala M-kirjaimella, vaan vokaalilla.
?