BB:n Tatu... Mitä teet ekaksi kun pääset kotiin.. VIRVON????????? HEI HALOO!!!!
Missä liikkuu oikeesti aikuisen ihmisen mieli jos pitää suorassa tv lähetyksessä omien lastenkin kuulle sanoa noin???
EN voi käsittää!!!!!
Kommentit (66)
jokainen sana ja lause tulkitaan aivan puhki, ja mietitään, mitä se nyt tarkoitti ja onko se vähän tyhmä. Nauhoitapas omia juttujasi (ihan normaaleja arkipäivän juttuja) muutaman päivän ajan ja kuuntele ne sitten. Onkohan kaikki niin fiksua ja järkevää...? Epäilen.
Ja totta, että tuo tilanne on aika ahdistava kuukauden eristyksen jälkeen. Mitenköhän itse selviäisin tuollaisesta haastattelutilanteesta?
Mä toivon, että Tatun lapset ei oo saanu katsoa bb:tä kuin pätkissä jotka äiti on jo ennalta tarkistanut. Aika hurjaa katseltavaa noin pienille. Itse en haluaisi pikkuveljeni katsovan sarjaa, vaikka on 14v.
Mäkin yllätyin Tatun puheista yleisön edessä, kiroilusta ja juuri siitä aikomuksestaan virpoa...toivottavasti ei yleensä ole tapana ilmoittaa lastensa kuullen että aikoo seksiä harrastaa. Ehkä hän tosiaan oli niin pöllämystynyt koko tilanteessa, ettei ehtinyt ajatella sanomisiaan niin paljoa. Kuitenkin tuolla talossa ollessa koko ajan puhuttu juuri noin...
Hyvässä lykyssä lapset unohtivat koko sanan eivätkä muista kysyä mitä isi tarkoitti...
EI sellainen kielen käyttö ole kivaa edes aikuistenkaan kuullen kaikki mitä siellä puhuvat!
Minä mietin myös eilen sitä et miksi ne lapset piti sinne studioon raahata?? Oikein näytille et kaikki varmasti tietää et ne on nyt sen Tatun lapsia??
Mun mielestä siitä puuttui vähän tilanne arviointia?
Mistä sitä tietää vaikka puhuis kotona koko ajan niin. Lapset kyllä näyttivät aroilta ja pelokkailtakin studiossa. Siellä näki suurelta screeniltä kun isä pussas toisen miehen kanssa ja heitti leipiä toisen niskaan...
Halusi varmaan että isä ja lapset näkevät pikimmiten toisensa jos isä saa lähdön talosta, mutta muuten niillä lapsilla ei kyllä ollut järkevää tarvetta olla studiossa. Vaimo varmaan halusi pitää kulissit järjestyksessä ja näyttää että Tatu halusi BB:hen ja olemme sen kanssa sinut, koko perhe. Eli on miehensä tukena no matter what.
Mutta itse aloitukseen; koko v-sanan viljely ja virpomisen sanominen olivat mielestäni turhia!!
Mulle tulee kyllä vaan pääsiäinen mieleen virpomisesta.
Sillä etten voi ymmärtää eilistä suoraa tv lähetystä ei ole miään tekemistä oman seksuaalisuuden kanssa.
Itsellä on useampi lapsi ja hyvinkin tyydyttä seksielämä... se puoli ei vaan kuulu lapsille!!!
ap
Kaikkea sitä telvisiostakin tulle!!
Hermostuiko joku siitä nyt sitten niin paljon, että ihan piti suuttua ja kirjoittaa asiasta tänne. Pestään ne pipot pikkusen haaleammassa vedessä, ettei niin kovasti kiristäisi...jookos?
Hänestä kyllä näki jo ensihuuman loppuhetkillä, että tilanne alkoi nopeasti muuttua hänellä huonommaksi. Viina ei sovi hänelle, sen hän toivottavasti ymmärtää tämän jälkeen. Viina on ollut hänelle se ainoa tapa purkaa paineita, mutta nythän kaikki näkivät, ettei se toiminut. Tatulla on edessään muutoksen aika - jos hän haluaa elää hyvää elämää perheensä kanssa tästä eteen päin. Jos hän ei näe muutostarvettaan ja ala tehdä työtä itsensä ja elämänsä puolesta, on lopputulos arvattavissa ja oikeastaan nähtävissä jo nyt joka ilta Suomen kaikkien baarien murheellisissa miehissä. Älä jatka Tatu samaan malliin.
VIRVON VARVON TUOREEKS TERVEEKS........
HYVÄ TATU!
Tatu please, tee jotain elämällesi!!!!!!!!!!!!!!!
tai se joka kauhisteli miten lapset on " raahattu" studiolle. Ne lapset on varmaan ihan itse halunneet lähteä, isi ollut kuukauden poissa sentään! Ja mitä tulee bb jaksojen katsomiseen... tod. näk. ovat tottuneet näkemään ja kuulemaan vaikka mitä - toisissa kodeissa se nimittäin on ihan normaalia, vaikkei av-mamman ideologialla sitä koskaan voi käsittää.
Huhhuh!! Hän on varmaan aivan tyytyväinen elämäänsä, rahaa vain saisi olla enemmän, niinkuin asian sanoi.
Mistä ihmeestä te tiedätte, että Tatun tarttis muka jotain tehdä?? Hänen vaimonsa vaikutti mukavalta naiselta ja lapset olivat ihastuttavia.
Pitäskö kaikkien miesten ola kuten teidän miehenne??Jos on vähän erilainen, niin " tee jotain itelles..."
Tatun vaimokin sanoi että hienosti on mennyt ohjelmassa, parista asiasta vaan keskustellaan.
Vaikka itse en kiroilekaan eikä meillä kukaan kiroile, ei se nyt niin kummallista ole.
Monen perheen arkea, hyvät ihmiset.
Tulisi lähinnä Pääsiäinen ja noidat mieleen, eikö? Siksipä juuri näille jutuille käytetään peitenimiä.... Tuskin tekään puhutte lasten kuullen, että " Mennääs isi panemaan" vaan jotain himmeää " mennäänkö päivälevolle" ...
Tatu kiroilee tod. näk. vapaa-ajallaan ja kotonaankin samalla tavalla, ei tuollaisesta tavasta noin vain eroon pääse ja lapset tottuneet sellaiseen.
Isin ja sedän pussailut ym. kännijutut on varmaankin selitetty lapsille ja ehkäpä lapsoset ovat sellaista sekoilua nähneet joskus Tatun riekkuessa mökillä kavereineen?
Kyllä on teillä nipottajilla kuivakka ja tylsä elämä, ei voi muuta sanoa!
Vierailija:
Vaikka itse en kiroilekaan eikä meillä kukaan kiroile, ei se nyt niin kummallista ole.
Monen perheen arkea, hyvät ihmiset.
Vaimo ja lapset olivat ihastuttavia. Koko hommassa ei mitään pielessä. Tatulla oli kova ikävä kotiin ja nyt pääsi.
Oletteko tosissanne ettei teidän miehet puhuisi välillä levottomia?? Meillä ainakin puhelee jatkuvasti- ja varsinkin peitenimillä!!!!!! Lapset ei ymmärrä tuon taivaallista.
Ja tuo Kakin kanssa pussailu. SOU??? JOKAINEN mies tekee kännissä joskus jotain höperöä!!!
Pikkuisen on kuivakka elämä ihmisillä, jos tollasesta pitää noin kauhee haloo nostaa.
Mulla alkoi menkat jo 10v ja isonperheen kuopuksena mulle seksiasiat oli hyvin tuttuja 10-vuotiaana ja aijemmin. Ala-asteen ekalla jo pojat puhui ähkimisestä ja käteen vetämisestä.