Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Näkeekö pomoni minut Teamssissa jos olen kokouksessa yksin?

Vierailija
14.02.2022 |

Näkeekö? Vai eikö näe?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muka voi olla YKSIN Teams-kokouksessa? Joskus olisin halunnut testata jotain ominaisuutta noin, mutta pakkohan siinä oli vaikka kutsua itsensä kotisähköpostiosoitteella.

Voi linjoille jäädä yksinään, mutta ei nyt oikein avaudu, miksi ap niin tekee. Paina sitä punaista luurinkuvaa kun miitti päättyy vai jäätkö aina työpäivän loppuun saakka kokoustilaan?

Vierailija
22/25 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö kamera päälle jacaloit harrastamaan itsetyydytystä? Mutta ei näe jos hän poistui kokouksesta. Jos kokous oli sinun järkkäämä, niin näet osallistuja yhteenvedosta milloin hän tuli ja milloin poistui kokouksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on Move Mouse -sovellus, jotta näkyisin aina Teamsissä vihreänä enkä oranssina. Sovellus nytkäyttää kursoria aina parin minuutin välein automaattisesti.

Vierailija
24/25 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas on Move Mouse -sovellus, jotta näkyisin aina Teamsissä vihreänä enkä oranssina. Sovellus nytkäyttää kursoria aina parin minuutin välein automaattisesti.

Kyllä sua voidaan vakoilla, jos epäillään että olet lusmu.

Näppäimistön käyttöä jne. Mitä teet työpäivän aikana?

Vierailija
25/25 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sua voidaan vakoilla, jos epäillään että olet lusmu.

Näppäimistön käyttöä jne. Mitä teet työpäivän aikana?

En tee läheskään aina töitä läppärillä (joka on kyllä auki siinä vieressä), mutta haluan että tiimi saa minut kiinni tarvittaessa. Jos pallo on oranssina, eivät välttämättä vaivaudu - puhumattakaan, että joku varmasti luulisi lusmuksi. Puhelimeeni tai henkilökohtaiselle desktopilleni en ole Teamsia asentanut enkä asenna. Kyseessä IT-ala.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan