Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun se päätökseen johtanut tunne hiipuu...

Vierailija
27.06.2015 |

Mieheni teki jotain joka sai minut ajattelemaan viileän loogisesti parisuhteestamme ja hetken mielen täytti varmuus siitä mitä tehdä. Ikäänkuin kuin olisin nähnyt kokonaisuuden ilman vääristyneitä laseja.

kysymys kuuluu: miksi se tunne ei pysy? Olisi niin helppoa pysyä päätöksestä kun sama kristallisoitunut varmuus kulkisi käsikynkkää, mutta ei...

Alkaa taas se mutittelu ja jossittelu ja loukkaukset hälvenevät yms yms...

En tiedä mitä tehdä :( Seuratako äkillistä kristallisoitumista vai ns. pitkän harkinnan seurausta. Olen luonnetyypiltäni tempperamenttinen ja äkkipikainen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä harkinta kannattaa aina. Poikkeuksena väkivalta suhteessa - jos siitä kyse niin sitten ei jäädä jossittelemaan vaan juostaan heti.

Vierailija
2/7 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska asiat eivät ole mustavalkoisia ja yksiselitteisiä. Koska asioilla ja ihmisillä on hyvät ja huonot puolensa.

Kehoittaisin sysäämään tunteet sivuun ja käyttämään järkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vaiheessa en edes tiedä mitä oikeasti tunnen tai ajattelen. Intuitio ehkä kuiskii että tämä suhde on huono kauppa mulle, on aina ollut. Mutta toisaalta, miehessä on erittäin hyviä ominaisuuksia ja hän kai yrittää.
Kyseessä ei ole väkivaltaa, pettämistä yms vaan ihan muita pienempiä epäkohtia jotka ehkä vaan kasautuneet liikaa yhteen suhteeseen.

Vierailija
4/7 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa harkita pitkään, nimeenomaan harkita. Tunnepuoli pitää ratkaisuissa aina unohtaa. "Kristallisoituminen", "Järjen ääni" tai "Herääminen" ovat juuri tällaisia tilanteita, joissa mikään ylimääräinen ei häiritse rationaalista ajattelua. Tunnepuoli peittää helposti ajattelun ja siksi "kristallisoituminen" ei kestä pitkään. Joskus on mentävä ulos nähdäkseen sisään. 

Vierailija
5/7 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama vika monenkin ihmisen suhteen: mulla auttaa kun ottaa etäisyyttä, sitten näkee selkeämmin.

Vierailija
6/7 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko että ottaa ihan fyysistä etäisyyttä?

Vierailija
7/7 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi fyysinen etäisyys. Mies lähti reissuun pariksi viikoksi. Ei tullut edes kovin ikävä, ja nautin suunnattomasti yksinolosta. Kun mies on lähellä menen sekaisin, mutta silti olen koko ajan onneton. Olin aina jotenkin väärä, mies halusi muuttaa minua vähän joka osa-alueella. Nopea irtoaminen tuon reissun jälkeen tuntui oikealta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi