Ei on ei myös mieheltä!
Miksi jotkut naiset eivät tunnu ymmärtävän, että ei on ei myös mieheltä?
Lähestyvät baarissa ja alkavat hinkuttaa itseään miestä vasten. Mies pyytää lopettamaan, mutta nainen vaan sanoo, että: "Älä viiti ku kuitenki tykkäät." Ja nauraa päälle. Sitten sama meno jatkuu. Mies vaihtaa paikkaa, mutta muija vaan seuraa perässä jatkaen sitä, minkä aloitti jo aikaisemmin.
Oli sitten kyseessä kumpi sukupuoli tahansa niin ei on EI.
En sano, että tätä tapahtuu usein, mutta jos kuvatussa tapahtumaketjussa sukupuolet käännettäisiin toisinpäin olisi nainen jo valittanut seksuaalisesta häirinnästä, päällekäymisestä, ahdistelusta...yms...yms...
Kommentit (27)
Olen itse todistanut muutaman kerran tuota samanlaista toimintaa baarissa. Nainen kopeloi röyhkeästi miestä, mies sanoo useaan otteeseen ei. Nainen kimpaantuu, haukkuu miehen homoksi ja menee pokelle valittamaan, miten mies muka kähmi ja käpälöi.
Pari kertaa olen puuttunut tilanteeseen ja sanonut pokelle miten asia oikeasti meni. Niin hupsheijaa, eukko lentäny ulos ja mies saanut jatkaa baarissa oloaan. Ja yhden kerran mies jopa halusi mulle tarjota juoman kiitoksena siitä, että poken uskomaan sen miten tilanne ihan oikeasti meni.
En osaa muuta sanoa, kuin hävettää tuollaisten naisten käytös ihan ylikaiken. Ite kunnioitan kyllä, jos toinen sanoo kiitos, mut ei kiitos. Enkä todellakaan käy käsiksi miehiin ilman lupia.
Ja kyllä, olen nainen, joka ei siedä muiden naisten naurettavaa ja noloa käytöstä baarissa.
Ei kannata juoda niin paljon ettei itse pysty puolustamaan itseään.
Annat ymmärtää mutta et ymmärrä antaa.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:11"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 11:58"]
"En sano, että tätä tapahtuu usein, mutta jos kuvatussa tapahtumaketjussa sukupuolet käännettäisiin toisinpäin olisi nainen jo valittanut seksuaalisesta häirinnästä, päällekäymisestä, ahdistelusta...yms...yms..."
Miehen kuuluu itse valittaa siitä häirinnästä, ei sitä kukaan muu tee. Vähättelyä toki on seurauksena usein, oli valittajana mies tai nainen. Ainahan siitä on ylimääräistä vaivaa jos joutuu puuttumaan hankaliin tilanteisiin, esim. portsari. Mutta ei se käy syyksi olla pitämättä kiinni oikeuksistaan.
[/quote]
En viitsinyt kirjoittaa itsestäänselvyyksiä, anteeksi. Hain tuossa viimeviikolla eräälle naishenkilölle lähestymiskiellon koskien minua ja lapsiani. Ei mennyt perille, kun sanoin etten tarvitse naista elämääni. Kaksi 4v. tytärtä riittää aivan hyvin. Ensimmäisen kerran, kun ilmoitin häirinnästä poliisille minulle naurettiin. Että sellasta. -AP
[/quote]
Samalla lailla ne poliisit nauraa hakatun naisen mustalle silmällekin.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:11"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 11:58"]
"En sano, että tätä tapahtuu usein, mutta jos kuvatussa tapahtumaketjussa sukupuolet käännettäisiin toisinpäin olisi nainen jo valittanut seksuaalisesta häirinnästä, päällekäymisestä, ahdistelusta...yms...yms..."
Miehen kuuluu itse valittaa siitä häirinnästä, ei sitä kukaan muu tee. Vähättelyä toki on seurauksena usein, oli valittajana mies tai nainen. Ainahan siitä on ylimääräistä vaivaa jos joutuu puuttumaan hankaliin tilanteisiin, esim. portsari. Mutta ei se käy syyksi olla pitämättä kiinni oikeuksistaan.
[/quote]
En viitsinyt kirjoittaa itsestäänselvyyksiä, anteeksi. Hain tuossa viimeviikolla eräälle naishenkilölle lähestymiskiellon koskien minua ja lapsiani. Ei mennyt perille, kun sanoin etten tarvitse naista elämääni. Kaksi 4v. tytärtä riittää aivan hyvin. Ensimmäisen kerran, kun ilmoitin häirinnästä poliisille minulle naurettiin. Että sellasta. -AP
[/quote]
Samalla lailla ne poliisit nauraa hakatun naisen mustalle silmällekin.
[/quote]
Enpä ole koskaan kuullutkaan poliisien nauravan hakatulle naiselle, mutta mies jos menee poliisille tekemään rikosilmoa aggressiivisesta naisesta niin johan naureskellaan. Samoin kuin hätäkeskuspäivystäjätkin naureskelee miehelle joka saa naiselta turpiin.
Miksi?
Miestäkö muka saa pahoinpidellä? Ei saa! Ja tommoset ilmotukset tulee ottaa yhtä tosissaan kuin naisen pahoinpitelyt.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:30"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:27"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:23"]
Koska ap on provo.
[/quote]voi ei ottiko tunteisiin
[/quote]
Kannattaa aina miettiä loppuun sepiteetyt tarinansa ennen kuin alkaa täällä niitä jakamaan ;)
[/quote]
Millä perusteella ei voisi olla totta että nainen kähmii miestä baarissa? Valitettavasti sitä tapahtuu ja se on ihan yhtä väärin kuin se kun mies kourii naista. Tai mies miestä. Nainen naista. Oikeus koskemattomuuteen kuuluu kaikille.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:27"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:23"]
Koska ap on provo.
[/quote]voi ei ottiko tunteisiin
[/quote]
Kannattaa aina miettiä loppuun sepiteetyt tarinansa ennen kuin alkaa täällä niitä jakamaan ;)