Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa! Enää seitsemän minuuttia, niin teinin herätyskello soi ja voin vihdoin keittää kahvia!

Vierailija
14.02.2022 |

Aina pitää hipsiä hiljaa aamulla.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHANAA :

- meidän teini oli keittänyt kahvin klo 6.50,

ja kattanut kahvipöydän.

Sitten hihkaisi eteisessä " siellä ois kahvia ja purtavaa" ja kävi sitten lakeaisemasssa rappuset lumesta. Ja lähti kävelemään pysäkille ( 800 m) ja kouluun 💞

Näin silloin tällöin 🤩.

Teini on aina ollut aamuvirkku .

Vierailija
42/43 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituinen äiti ja omituinen teini. Mä olen kolme teiniä kasvattanut ja niitten ympärillä olisi voinut vaikka seinät kaatua eikä ne olisi herämneet 😅 Mä oon aina ollut aamuvirkku ja keittänyt kahvit ja käynyt suihkussa, silloin kun haluan. Aamu-tv on saanut pauhata ja koirat haukkua, kun olen niitten kanssa ulos lähtenyt. Teineillä ei ole siitä metelistä edes luomet värähtäneet 😁

En minä kyllä laittaisi telkkaria pauhaamaan jos toiset nukkuvat.Sen verran huomaavainen pitää olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituinen äiti ja omituinen teini. Mä olen kolme teiniä kasvattanut ja niitten ympärillä olisi voinut vaikka seinät kaatua eikä ne olisi herämneet 😅 Mä oon aina ollut aamuvirkku ja keittänyt kahvit ja käynyt suihkussa, silloin kun haluan. Aamu-tv on saanut pauhata ja koirat haukkua, kun olen niitten kanssa ulos lähtenyt. Teineillä ei ole siitä metelistä edes luomet värähtäneet 😁

En minä kyllä laittaisi telkkaria pauhaamaan jos toiset nukkuvat.Sen verran huomaavainen pitää olla.

Eli olet viikonloppuisinkin hissunkissun kunnes ne teinit joskus klo 14 päättävät alkaa heräilemään? Tuo on nimenomaan vallan antamista. Ja toivottavasti teinit muistavat olla sinua kohtaan yhtä hienotunteisia ja ajattelevaisia, kai olet senkin opettanut sitten?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi