Ihanaa! Enää seitsemän minuuttia, niin teinin herätyskello soi ja voin vihdoin keittää kahvia!
Kommentit (43)
Säälittävää mihin sitä on tultu. Lapsi parat on itseään heikomman vanhemman lapsia.
Oot kyllä vässykkä jos pitää hiipiä teinin takia
Ihanaa kun on saanut juoda sen aamukahvinsa ihan rauhassa muun perheen vielä nukkuessa. Kerkeen vielä tästä karkaamaan töihinkin ennen kuin he heräää.
Ai teillä eletään teinin ehdoilla? No mikäs siinä sitten.
Hommaa kahvinkeitin, josta lähtee vähemmän ääntä. Nukkuuko teini keittiössä vai millaista melua kahvinkeittimestä lähtee? Onko kapselikone?
Mitäpä jos vain keittäisit sen kahvisi silloin kun itse haluat. Teini-ikäisen jos saat tuolla kahvinkeittelylläsi hereille aamutuimaan niin melkoinen ihme se on.
Vierailija kirjoitti:
Keität sen kahvis ihan silloin kun mieli tekee,ei se ketään häiritse.
Riippuu koneesta. Mulla on äänekäs kapselikone enkä ainakaan sitä viitsi käyttää heti aamusta, jos on vaikka vieraita, että saavat nukkua rauhassa. Lapsia ei siis ole.
Minä jyräyttelin myllyllä pavutkin jauheeksi aamulla aina kun tarve ole. Kyllä 7 saa jo elämöidä. Ja normaalit kahvit keittää vaikka 6.
Teini tuskin herää vaikka sen kahvin keittäisitkin.
Vierailija kirjoitti:
Hommaa kahvinkeitin, josta lähtee vähemmän ääntä. Nukkuuko teini keittiössä vai millaista melua kahvinkeittimestä lähtee? Onko kapselikone?
Keittiön viereisessä huoneessa, paperiseinä. Tavallinen, poriseva kahvinkeitin. ap
Vierailija kirjoitti:
Teini tuskin herää vaikka sen kahvin keittäisitkin.
On herännyt aiemmin. ap
Yleisesti ottaen nykyään homma menee niin, että kakarat määräävät mitä muut saavat tehdä ja mitä eivät. Nämä kakarat ovat aina huonokäytöksisiä ja suorastaan vajaaälyisiä. Lisäksi heillä on kaikenlaisia mielenterveyshäiriöitä. Osa on "virallisesti" diagnosoituja, osa taas vanhempien itsensä keksimää.
Tätä menoa tämä maa ajautuu tuhoon.
Teini ei herää edes palovaroittimen eikä ovikelloon.
Vierailija kirjoitti:
Minä jyräyttelin myllyllä pavutkin jauheeksi aamulla aina kun tarve ole. Kyllä 7 saa jo elämöidä. Ja normaalit kahvit keittää vaikka 6.
No tuo on kyllä jo itsekästä. Et voi yhtään ennakoida ja jyristellä papujasi edellisenä iltana?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tämä on provo.
Toisen huomioonottamisen pitäisi olla provo? ap
Keität sen kahvis ihan silloin kun mieli tekee,ei se ketään häiritse.