Pääsisinkö yli siitä, jos miehesi sanoisi että
Perseesi on rumin, jonka on livenä nähnyt?
Mies pahoitteli asiaa (kun todella loukkaannuin ja suutuin) ja hänellä on psyykkisiä ongelmia.
Kommentit (16)
Aika kauhean rumasti sanottu toiselle/rakkaalle ihmiselle.
Mun luonteella tuskin pääsisin yli, mutta mä olenkin sellainen kaikki tai ei mitään ihminen.
Mä en koskaan sanoisi toiselle noin, enkä sietäisi jos mulle niin sanottaisiin.
Vastaus on siis: ei, en pääsisi yli. Helvettiin tollainen mies.
Jos on nähnyt vain kaksi persettä livenä? Onko selluliittia?
Jättäisin. Tosin itselle yksinään psyykkiset ongelmat olisivat jo relevantti peruste jättää.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 09:37"]Jos on nähnyt vain kaksi persettä livenä? Onko selluliittia?
[/quote] ei edes ole. Ap
Pääsisitkö SINÄ yli siitä , että MINUN mieheni sanoisi MINUN persettä rumaksi....no toivottavasti pääset siitä yli nopeasti, niin ehdit keskittyä kirjoittamiseen tarkemmin.
Tökeröä, ja jos tollaisia loukkauksia on jatkuvasti, niin mies vaihtoon.
Hmm no mullakin on löysä lättäperse. Kyllä monesti mies kommentoi sitä et vois treenata, ja roikkuu.. No tiedän se itsekin enkä loukkaannu. Oma perseeni eikä mun itsetunto siitä oo kii. Iteppä on mut valinnu kärsiköön nyt.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 09:38"]
Jättäisin. Tosin itselle yksinään psyykkiset ongelmat olisivat jo relevantti peruste jättää.
[/quote]
Aww miten tekopyhät mammat taas alapeukuttamassa:)
Jos se on iso niin jotkut tykkää isoista.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 09:44"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 09:38"]
[/quote]
Aww miten tekopyhät mammat taas alapeukuttamassa:)
[/quote]
Ei se mitään tekopyhää ole jos ei haluaisi psyykepotilasta mieheksi.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 09:39"]Mikä siinä rumaa?
[/quote] muoto ja roikkuvuus. Ääliö kommentti siltikin, että edellisen kerran mies on nähnyt alastoman perseen - siis eksänsä - 13v sitten.
Mies on muutenkin sanonut kaikenlaista loukkaavaa, jota ei edes aktiivisesti muista jälkeenpäin ennen kuin muistutan ja on itse epäillyt, onko mulla kaunaa jo niin paljon, ettei suhde enää voi korjaantua. Itse uskon että voisi, jos huomaisin miehenkin yrittävän.
Ikävien kommenttien lisäksi mies on kyllä kehunutkin jne. Mutta tuollainen möläyttelyriski on aina olemassa. Nykyään ajattelen että mies on ääliö kun tuollaisia puhuu, minussa ei ole mitään sellasta ulkoista vikaa, josta olisi oikeutta ivata jne. Ap
En pääsis yli.Suhteen tarkoitus ei ole vittuilu eikä toisen nujertaminen.Etsisin miehen joka arvostaa mun persettä.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 09:43"]Pääsisitkö SINÄ yli siitä , että MINUN mieheni sanoisi MINUN persettä rumaksi....no toivottavasti pääset siitä yli nopeasti, niin ehdit keskittyä kirjoittamiseen tarkemmin.
Tökeröä, ja jos tollaisia loukkauksia on jatkuvasti, niin mies vaihtoon.
[/quote] ei ole jatkuvasti. Ja on alkanut enemmän kehua kun ollaan käyty kehityskeskusteluja aiheesta. Ap
Itsepähän olet suhteeseen haukuttavaksi jäänyt ja tähän asti hyväksynyt kaikki mitä mies ikinä keksii sanoa. Jotakin sairautta on ihan turha syyttää, tiedät sen oikein mainiosti itsekin. Jos siis haluat vastaisuudessakin paskaa niskaasi ja olematon itsetuntosi antaa puheet anteeksi kerta toisensa jälkeen, niin onnea matkaan vain.
Olen sanonut etten enää sulata sellaista. Eikö mies ole onnistunut itsetuntoani nujertamaan, itse asiassa se on parempi nyt kuin nuorena. Ap
Kyllähän tuo loukkaisi. Varmaan toteaisin, että voi etsiä nätimmän pepun jostain muualta ja heihei.