Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on angiina, vaikka aloitin perjantaina antibiotit poskiontelutulehdukseen?

Vierailija
25.09.2006 |

Olen ollut enempi vähempi flunssassa jo monta viikkoa. Sain poskiontelotulehdukseen perjantaina antibiotit. Päivän mittaan huomasin,e ttä kurkku on vähän kipeä.

Sunnuntaina kuume vain kohosi ja pyysin miestä katsomaan kurkkuun. Hän vanhana angiinapotilaana sanoi heti, että ilman muuta on se on angiina.

Miten tämä voi olla mahdollista, että se tulee samaan aikaan? Vai onkohan tämä angiina virustauti? Vai voiko bakteeri jotenkin matkata " alas" poskionteloista?

Minulla ei ole koskaan ollut angiinaa. Olo on vähän heikko, mutta töihin pitäisi mennä.. onko ketään asiasta tietävää paikalla?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angiina on bakteerin aiheuttama, ja siihen antibiootit auttaa. Jos sinulla ei ole aiemmin ollut angiinaa, niin todnäk on viruksen aiheuttama tulehdus, johon ei mikään muu kuin lepo ja aika auta.

Vierailija
2/2 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yksi antibiootti ei tepsi kaikkiin bakteereihin. Sinun nykyinen antibiootti ei ole niin laaja kirjoinen että tappaisi monia bakteereja tai sitten sinulla on pusutauti joka on viruksen aiheuttama ja oireet ovat samat kuin angiinassa.

-laboratoriohoitaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla