Ahdistaa valoisuus, taas kesä edessä läskinä :( epätoivoinen bmi 37
Viime viikolla aloitin 3 kertaa laihduttaa, jokaisena päivänä lopulta repsahdin.
Ei riitä itsekuri edes siihen 1800 kcal päivässä
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Ajattele, porsaalla ollut vuosi aikaa kohentaa elintapoja ja taas mennyt vain vinkuessa netissä. Mahtavaa.
Olen parantanut, mutta en kuitenkaan laihdu. Ruuan himo valtava ja vahva vietti mulla, miten jaksatte taistella ruokaa vastaan? Minulla se voittaa aina.. Ap
Eli et oikeasti edes halua laihtua vaan keksit tekosyitä.
Jos oikeasti haluaisit lopettaa tekosyiden keksimisen ja laihtua, saisit 15 kg veks ennen kesää.
Tarttee vaan jättää herkut kauppaan ja koostaa ateriat salaatista ja vähärasvaisesta proteiinista. Ainoa mitä pitää tarkkailla on se ettei sitä prodea vedä liikaa koska munuaiset ei siitä tykkää. Salaatinkastikkeeksi käy ripaus oliiviöljyä ja sitruunamenua. MItä enemmän vihreää syöt sen parempi.
Saa suorittaa.
Kuinka tuo BMI on aina vaan 37? Yleensä se tuppaa nousemaan noilla syömisillä. Sinäkin olet näitä aloituksia tänne tehnyt jo vuosia ja aina oot samoissa mitoissa
Ala lenkkeillä. Ensin kävellen ja sut vähitellen hölkäten ja lopulta juosten.
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti haluaisit lopettaa tekosyiden keksimisen ja laihtua, saisit 15 kg veks ennen kesää.
Tarttee vaan jättää herkut kauppaan ja koostaa ateriat salaatista ja vähärasvaisesta proteiinista. Ainoa mitä pitää tarkkailla on se ettei sitä prodea vedä liikaa koska munuaiset ei siitä tykkää. Salaatinkastikkeeksi käy ripaus oliiviöljyä ja sitruunamenua. MItä enemmän vihreää syöt sen parempi.
Saa suorittaa.
Syön nykyään hirveästi kasviksia. Mutta ei se sitä ahmintaa estä, se iskee lopulta ja lujaa. Taustalla oksentelua, se auttaa laihtumaan, mutta en halua sitä enää äiti ihmisenä tehdä. Niin en tiedä, mitä vaihtoehtoja mulla enää on. Ap
Täällä ei ole kuin tahdonvoimattomia mammoja joiden läskit sormet taipuvat enää juuri ja juuri näppäilemään tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele, porsaalla ollut vuosi aikaa kohentaa elintapoja ja taas mennyt vain vinkuessa netissä. Mahtavaa.
Olen parantanut, mutta en kuitenkaan laihdu. Ruuan himo valtava ja vahva vietti mulla, miten jaksatte taistella ruokaa vastaan? Minulla se voittaa aina.. Ap
Sä ihan ite päätät mitä sä sieltä kaupasta ostat. Ainoa tapa päästä irti tuosta on oikeasti jättää kauppaan kaikki missä on lisättyä sokeria tai rasvaa.
Kyllä sä sen tiedät.
Kyse ei ole sun ulkonäöstä vaan sun terveydestä. Itsensä rakastaminen ei tarkoita sitä että ahtaa iltaisin sipsejä vaan sitä että tekee jotain hyödylisempää. Lähde kelien parantuessa pitkille kävelylenkeille.
Kalorien laskeminen ei ole tässä se juju vaan se että syöt sopivan kokoisia annoksia etkä puputa niiden välissä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tuo BMI on aina vaan 37? Yleensä se tuppaa nousemaan noilla syömisillä. Sinäkin olet näitä aloituksia tänne tehnyt jo vuosia ja aina oot samoissa mitoissa
Se oli viime keväänä 38.
En tiedä mitä tapahtui, varmaa hellekesä laihdutti vahingossa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa suorittaa.Syön nykyään hirveästi kasviksia. Mutta ei se sitä ahmintaa estä, se iskee lopulta ja lujaa. Taustalla oksentelua, se auttaa laihtumaan, mutta en halua sitä enää äiti ihmisenä tehdä. Niin en tiedä, mitä vaihtoehtoja mulla enää on. Ap
Terapia vois auttaa koska sun pitäis selvittää miksi ahmit.
Mitä sun menneisyydessä on tapahtunut että koet halua suojella itseäsi läskillä? Koska sitähän sä teet.
Helpompi on olla kokonaan syömättä, kuin syödä vain rajatusti. Paastoamisella on muitakin hyötyjä ja terveysvaikutuksia, joista löytyy kattavasti englanninkielistä videomateriaalia youtubesta. Teen joskus niin, jos on nälkä, niin kohdistan mun kaiken huomion siihen tunteeseen. Se menee aika nopeasti ohi niin, vaikka se ei oo ollu mun tarkotus. Kun syö vaikka jotain tiettyä kalorimäärää tai muuten rajatusti, se ylläpitää ruuansulatusta ja suolen toimintaa, jolloin se nälkä ja ruuanhimo voi tulla voimakkaammin kun saa ruokaa muttei silleen miten keho on tottunut. Kokonaan syömättä oleminen on ihmiselle luonnollista.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei ole kuin tahdonvoimattomia mammoja joiden läskit sormet taipuvat enää juuri ja juuri näppäilemään tekstiä.
Oho, oletpa huonossa kunnossa. Toivottavasti saat apua.
Itse olen yrittänyt päästä useamman kuukauden eroon jokapäiväisestä viinan juomisesta ja korvannut tyhjyyden herkuttelulla. Painoa on tullut parissa kk 10 kiloa. On alkanut tulla huomautteluja turpoamisesta, ja vihjailtu rumasti painonousulla. Kommentit on saanut mut pari kertaa repsahtamaan juomaan. Pitäis kai vaan jatkaa juomista, koska silloin en saanut ikäviä kommentteja ulkonäöstä.
Mulla auttoi se että en oikeasti enää välittänyt pätkääkään laihduttaa. Lopetin sen ja aloin elää. Söin mitä huvitti, ja ei ollutkaan enää tarpeen syödä sitä just tänä iltana. Koska voin syödä yhtä hyvin huomenna.
Lisäksi päätin kuunnella kehoani, en ikinä syö kuin nälkääni.
Olin 20v asti ylipainoon taipuvainen, mutta sitten lopetin laihduttamisen ja olen ollut nyt siitä lähtien ihannepainossani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen kun tietäisi. Minullakin ruoka vie voiton aina. Päivät tuntuu saatanan pitkiltä kun odottaa vaan että päivä on lusittu ohi. Tänäänkin sorruin kaksi kertaa ahmimiseen. Ei tästä tuu mitään! Eniten harmittaa se, että kun olen jo sairaaloisen lihava, tiedän että paino putoaa tässä kohtaa todella nopeasti. Ei tarvitsisi kuin syödä oikein. Välillä onnistun, mutta se into lässähtää nopeasti ja sitten lihotaan korkojen kera kaikki laihdutetut kilot takaisin.
Mene kysymään lääkäriltä niitä joitain ruuanhimoa vähentäviä lääkkeitä. Tai sitten pidemmän kaavan kautta hakeudut jollekin syömisklinikalle työstämään ongelmaa.
Mulla on BMI 38.7 ja harmittaahan tämä. Ei kuitenkaan tarpeeksi että tekisin asialle jotain. Parannellaanhan ensin vähän kroppaa ja mieltä ja katsellaan sitten uusiksi tuo painoasia.
Älä laske kaloreita. Aloita pätkäpaasto asap. Syö ensimmäisen kerran aikaisintaan klo 16.
Sanon rämän ilman vinoilua.. Mutta (itse olen tämän tehnyt jo ja tiedän että toimii)
1-2kk joka päivä 15km kävely lenkki... Syö mitä haluat. Laihdut.. PISTE.
Laihdut tuossa ajassa jos kovasti olet ylipanen väh. 20kg jos ei toimi... Laihdutan sun puolesta.
Ja pienen lihaskuntotreenin pitäminen ennen lenkkiä on kans ihan jees.. Saat nopeampaa, näkyvää tulosta kropan kiinteytymiseen.
Vielä ehtii laihduttaa ennen kesää., ainakin muutaman kilon.