Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisunaiset 25.9

25.09.2006 |

tympii.. sama 80kg vaan ilmestyy mittariin joka aamu.. Kuka lähtee mukaan, -500g ensi viikkoon?

Toivottavasti muilla on mennyt paremmin..

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko mennyt enempi liikkuessa, monena päivänä on syödyt kalorit jääneet liikunnan jalkoihin ja olo on upea! Senttejäkin tuntuu lähteneen, sillä tänään mahtui tammikuussa ostetut motivaatiofarkut jalkaan :) :) Ostin ne silloin hiukan tiukkoina, eli ovat täysin käyttämättömät kun en niihin koskaan mahtunutkaan... kunnes nyt. Ai että on ihana fiilis!

Painolukemat olivat la-su (joka siis virallinen punnituspäiväni) 88,9kg!! Niin se 9:llä alkava paino joutaa historian synkimpään romukoppaan!

Mukavaa viikkoa muillekin!

PS. Sininen: sulle iiiso tsemppipotku ja mukaan lähdetään, (väh.) 500g pudotukseen taas tälläkin viikolla!

Emo

Vierailija
2/18 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteenvetoa viime viikolta. Hihkaiskaa, jos näette virheitä.

[size=2]

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite kg, Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa tavoitteeseen kg,

Vkoa edessä että tavoite toteutuu (Arvio tavoitteen saavuttamisesta), BMI muutos

[color=green][b] ht.78 [/b]♥[/color]

67.5 kg, 62.5 kg, 69.5 kg, 1.1 kg, -2 kg, 7 kg,

30 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 25.4 => 26.2

[color=fuchsia][b] Siskonen [/b]♥[/color]

81 kg, 60 kg, 72.6 kg, 0.0 kg, 8.4 kg, 12.6 kg, 50 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ),

BMI: 29.4 => 26.3

[color=green][b] Körömölli [/b]♥[/color]

88 kg, 70 kg, 78.5 kg, 1.0 kg, 9.5 kg, 8.5 kg,

50 vkoa, ( Syyskuu , 2007 ), BMI: 32.3 => 28.8

[color=fuchsia][b] Ria73 [/b]♥[/color]

87 kg, 72 kg, 80.2 kg, 0.0 kg, 6.8 kg, 8.2 kg, 35 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ),

BMI: 29.8 => 27.4

[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]

95.5 kg, 72 kg, 79.9 kg, 1.5 kg, 15.6 kg, 7.9 kg,

45 vkoa, ( Heinäkuu , 2007 ), BMI: 30.1 => 25.2

[color=fuchsia][b] Sininen [/b]♥[/color]

101 kg, 70 kg, 80 kg, 0.0 kg, 21 kg, 10 kg,

37 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: 34.9 => 27.7

[color=green][b] Katti26 [/b]♥[/color]

90.2 kg, 71 kg, ??? kg, -0.6 kg,

[color=fuchsia][b] Soikku [/b]♥[/color]

90.3 kg, 75 kg, 78.3 kg, 0.0 kg, 12 kg, 3.3 kg, 7 vkoa, ( Lokakuu , 2007 ),

BMI: 30.5 => 26.5

[color=green][b] Emonamoha [/b]♥[/color]

92.2 kg, 85 kg, 89.6 kg, -0.6 kg, 2.6 kg, 4.6 kg,

11 vkoa, ( Joulukuu , 2006 ), BMI: 31.2 => 30.3

[color=fuchsia][b] Kitta75 [/b]♥[/color]

95.6 kg, 0 kg, 92.4 kg, -0.8 kg, 3.2 kg, 92.4 kg,

116 vkoa, ( Marraskuu , 2008 ), BMI: 0.0 => 0.0

[color=blue]

Suurin pudotus:

[b]

1. sija => Kitta75 : -0.8 kg

[/b]

Ajallisesti lähinnä omaa tavoitettaan (välitavoite tai lopullinen tavoite):

[b]

1. sija => Emonamoha : 11 vkoa

2. sija => Soikku : 15 vkoa

3. sija => ht.78 : 30 vkoa

Tavoitteen saavuttaneet: Perenna (62 kg, -11 kg), MariLotta (53 kg, - 7 kg)

[/b]

Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:

mukana: Emonamoha, ht.78, Katti26, Kitta75, Körömölli, Minlee, Ria73, Sininen31, Siskonen, Soikku

Laihduttajia: 10

Painomme oli alussa: 1022 kg

Painamme nyt: 920 kg

Tavoitepainomme: 753 kg

Paino tippunut edelliskerrasta: +2.3 kg

Paino tippunut v. 2006: 65 kg

Kokonaispainonpudotus: 103 kg

Matkaa tavoitteeseen: 167 kg

[/color][/size]

- Minlee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi viikko ja uudet kujeet, ainakin toivottavasti. Viime viikko meni aivan myttyyn. Tosin tuo oli odotettavissakin, sillä juhlittiin esikoisen 4 v synttäreitä. Kaiken kukkuraksi unohdin käydä aamulla vaa' alla, no jos huomenna sitten.

Tästä on pakko jatkaa. Paino ensi viikolla toivottavasti alhaisempi kuin huomenna. Lähden mukaan yrittämään 500 g pudotusta.

Kitta75: Ilmoitatko pituutesi ja vaikka jonkun välitavoitteen, niin saan sinunkin tietosi todellisemmaksi tuohon yhteenvetoon? Ei tarvitse kertoa lopullista tavoitetta, laitetaan jokin välitavoite, vaikka -5 kg:n kohdalle ja muutellaan tavoitetta sitä mukaa, kun se toteutuu. Tuo 5 kg tavoite on sikälikin mukava, että sen toetutumiseen ei mene tolkuuttoman pitkää aikaa ja motivaatio säilyy paremmin.

Katti26: Ilmoitatko vielä painosi, niin on helpompi päivittää tietojasi. Esim. ennuste tavoitteen toteutumisesta ja BMI:n laskenta ei onnistu ilman nykypainoa.

- Minlee

4/18 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni myös viime viikko niin myttyyn kuin vaan myttyyn voi mennä syömisten suhteen, joten enpä mä vaakalukemia ees ilmoittele tällä viikolla, mutta nyt taas hirmu tsemppi päälle ja toivotaan kauheeta pudotusta ens maanantaille ;O)!!

Kaikille kovasti tsemppiä ja mukavaa viikkoa!!

köris

Vierailija
5/18 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jo jonki aikaa seurannu teidän laihdutusryhmää, ja huomannu että teillä on kiva tyyli laittaa viikottain tuo yhteenveto. Mietinkin, että olisko mahdollista liittyä ryhmään mukaan? Olen kahden lapsen äiti ja imetän vielä nuorimmaista. Vauva kuitenkin jo puoli vuotias niin vähitellen voisi viimeisiä raskauskiloja alkaa pudotteleen. Eli paino tällä hetkellä 66,8kg tavoitteena olis päästä jouluksi noin 60-62 kiloon.

Eli saanko liittyä messiin?:)

terkuin JMaM

Vierailija
6/18 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Köris, parempaa ensi (=tätä) viikkoa sinulle!! Muista olla lannistumatta, näitä penkin alle -viikkoja kun tulee paremmissakin piireissä ;)

JMam: Tervetuloa mukaan vaan! Tsemppihenkeämme piisaa uusillekin tulokkaille :)

Minlee: Kiitos jälleen ansiokkaasta yhteislistasta, olipas kiva nähdä ensimmäistä kertaa oma nimensä tavoitteiden ykkösenä :D

Emo

7/18 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JMaM:Aina mahtuu mukaan ja Minlee tosiaan jaksaa väsäillä meille tuota hienoa yhteenvetoa aina vaan eli tervetuloa mukaan ja kovasti tsemppiä :o)!!

Emo:Kiitos ihanista sanoistasi..antoi kyllä lisätsemppiä kovasti ja aion kyllä tän viikon olla tiukkana :o)!!

eipä muuta..toivottavasti taas vilkastuis tää meidän keskustelu :o)!!

köris

Vierailija
8/18 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se loppujen lopuksi ollut niin paha, kun mitä viikonloppu antoi odottaa.

Nimi: Minlee

Ikä: 31 v.

Pituus: 178 cm

Aloituspaino: 95.5 kg

Tavoitepaino: 72 kg

Paino viime kerralla: 79.9

Paino nyt: 79.8 kg

Muutos edelliseen: -100 g

Kokonaispudotus: 15.7 kg

Matkaa tavoitteeseen: 7.8 kg

JMaM: tervetuloa minunkin puolestani mukaan. Ilmoita vielä oma pituutesi, niin lisään BMI:n sinunkin tietoihisi.

" Kaikille" : Mikä siinä onkin, että noita juhlia on vähän väliä. Tuntuu, että tämä dieetti tai miksi tätä nyt kutsuisis elämäntapamuutos, tai ainakin sellaisen yritys, on yhtä juhlasta toiseen selviämistä. Ensin oli joulu ja sen tuoman plussat, ne ylimääräiset kilot kun lähti pois ja mahdollisesti vähän enempikin, niin jo oli edessä hiihtolomat ja sitten pääsiäinen ja sitten ja sitten. Missä ihmeen välissä sitä ehtii laihtumaan, kun aina saa karistaa juhlien tuomia liikakiloja pois, että pääsee ensin aikaisempaan lukemaan ja sitten sen alle.

No ehkä tuo nyt oli vähän kärjistettyä, mutta sitähän se on, juhlistakin pitäisi selvitä ilman liikakiloja, joten laihtuminen olisi olisi nopeampaa. Ehkä tuo liikakilojen tuleminen kertoo sen, että en ole ihan vielä sisäistänyt tätä uutta elämäntapaa ja vaarana on, että kaikki jo karistetut kilot ovat tulleet parin vuoden sisällä takaisin. Sitä en halua, joten jatketaan opettelua.

Viikonjatkoja kaikille täältä melkoisen kirpakasta kaakkois-Suomesta.

Mistä päin te muut kirjoittelette?

- Minlee

Vierailija
9/18 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaminen olisi helppoa, jos voisi eristää itsensä " kuplaan" , pois arkielämästä ja maailmasta ja tulla sieltä ulos laihtuneena ja hyväkuntoisena ;) Vaan kun on tosiaan pidettävä ne kilot kurissakin, jolloin juhlien sietäminen pitäisi oppia... äh, en edes halua ajatella vielä joulua, niin monta lisäkiloa se minulle viime vuonna toi :(

Taikasauvaa ei tuohon juhlalihomiseen voi ojentaa, se on vain jokaisen itse kehitettävä. Omalla kohdallani uskon liikunnan pitävän minut kuosissa, kun nyt olen sen makuun taas päässyt. Sen avulla olen pysynyt hoikkana ja sen pois jääminen sai minut lihomaan. Noin niin kuin karrikoidusti. Toki nykyinen " yhden lautasen politiikkani" pitää kaloritkin kurissa, vaan jouluna se ei taida oikein onnistua...

Mitä jos juhlistaisimme kevyemmillä herkuilla? Joulunakin raskaiden laatikoiden sijaan kasvisterriiniä? Kalaa suhteessa enemmän, kinkkua vähemmän? Jälkiruuaksi luumujäädyke tai -rahka ja kahvin kanssa pala-kaksi suklaata koko laatikollisen sijaan...? Ja ruuan päälle reipas kävelylenkki koko perheen kera, se tasaa oloa ja on mukavaakin katsella jouluisia taloja rauhallisena iltana...

No joo, kunhan jutustelen :)

Emo

Vierailija
10/18 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun mukaan mahtuu! Maanantai oli kai se punnituspäivä? Eli mun pituuteni tosiaan on 165cm. Ennen raskauksia painoin 59 kiloa ja olin siihen tosi tyytyväinen, eli jos tuohon 60 kilon hujakoille pääsisi niin hyvä olis:) Ja keinoina tietenki tuo makean välttäminen(vaikein!), ruuan keventäminen muutenkin ja liikunta. Liikunnasta tykkään ja tällä viikolla vihdoin alkoi myös jumppa munkin osaltani. Makean syönti onkin suurin ongelma.. Ei niinkään karkki vaan täällä kotiäitinä ollessa pullat, keksit yms maistuisi ihan liian hyvin. Mut hedelmiä kai olis niiden tilalle otettava

:)

Eli näillä eväillä eteenpäin kohti joulua ja tavoitetta. :)

Tsemppiä kaikille muille sisukkaille!

JMaM

Vierailija
11/18 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meinannu aluks laittaa tältä viikolta mitään tuloksia, kun eipä oo paljon kerrottavaa, vaivaiset -100g lähtenyt. Parempi sekin kai sit ku et olis plussaa tullu. Nyt täytyy lisätä reippaasti liikuntaa, jotta lähtis nuo kilot laskuun. Syömättömyydellä en pysty laihduttaan, sen verran paljon rakastan hyvää ruokaa (ja viikonloppusin pari oluttakin tekee terää). Oon mä tosin vähentänyt kaikki herkut ja rasvaset pitsat yms. aikas minimiin, mut perusruokaa on syötävä mahan täydeltä, koska nälkäsenä en ole muutakun kiukkunen.

Täytyy siis ruveta tekeen tunnin kävelylenkkejä joka päivä, ehkäpä se painokin sit tippuu. Harmi vaan kun on luvattu taas vesisateita. Eipä sillon paljon huvita ulos mennä.

Kyselikös joku joskus että mistä päin me kaikki ollaan? Mä asustelen Pirkanmaalla.

Vierailija
12/18 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina ehdin kyllä vaa' alle, mutten koneelle. Oli raskas viikko ja ilmankos on raskas olokin; vaakakin oli samaa mieltä. Mutta jos tulikin plussaa, niin pääsin hyvin jumpan vauhtiin ja olen kotonakin jumppaillut. Ihana olo tulee, ja jos sitten jaksaisin paremmin tarkkailla noita syömisiäkin...

Ja eikös ne lihakset ;) painakin enemmän?

Kiitos vaan listasta, olikos se Minlee??!

Nimi: Kitta75

Ikä: 31

Pituus: 165

Aloituspaino: 95,6 kg

Tavoitepaino: 70,0 kg

Paino edellisellä kerralla: 92,4 kg

Paino nyt: 93,1 kg

Muutos edelliseen: +0,7 kg

Kokonaispudotus: -2,5 kg

Matkaa tavoitteeseen: 23,1 kg................plääh

*Kitta75*

Vierailija
13/18 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleeni... Kitta: jospa sullekin olis motivoivempaa ottaa välitavoite ensiksi ja vasta sen jälkeen seuraava tai jo lopullinen? Mun laihiksesta ei tullut koskaan mitään kun ajattelin aina yli 20kg laihduttamista ja siihen nähden 500g ei tuntunut missään :( Otin siis tavoitteeksi 85kg ja nyt se tuntuu olevan jo ihan nurkan takana :D

Emo

Vierailija
14/18 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmisen viikkoa laihdutusta takana ja vaikka kuinka monta edessä.

Nimi: K@neli

Ikä: 40

Pituus: 166

Aloituspaino: 79 kg

Tavoitepaino: 65 kg

Paino edellisellä kerralla: 76.8 kg

Paino nyt: 76.9kg

Muutos edelliseen: +0.1kg

Kokonaispudotus: -2.1 kg

Matkaa tavoitteeseen: 11.6 kg

Meinaa usko mennä, kun ekalla viikolla lähti 2.2kg ja nyt sitten kaikki muut punnitukset olleet samassa painossa t. jopa tuon 100g plussaa viime viikolta :(

15/18 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

K@neli:Tervetuloa mukaan..meidän porukkaan mahtuu mukaan aina uudetkin laihduttelijat :o)!!

HT.78:Syötkö reilusti kasviksia joka aterialla myös??Meinaan kyllä minäkin syön kunnon ruokaa reilut annokset, mutta lautasesta vähintään puolet on vihanneksia/salaattia ja nälkä pysyy loitolla silti pitkään ;o)!!

Mitäpäs muuta..nyt en muista mitä piti toisilta kommentoida, mutta omaa napaa sen verran, että mulla on viikko sujunut taasen tosi mukavasti syömisten puolesta..joka päivä oon pysynyt pisteissä, jee!!

Toisaalta yhtään en oo liikuntaa kyllä harrastanut, kun mies on iltavuorossa niin muksujen kanssa ei tuu ees lenkile lähdettyä ;os!

Me asustellaan täällä varsinais-Suomen ja Satakunnan rajamailla pienessä maalaiskylässä siis 02-arealla :o)!!

Eipä muuta kun kaikille poikein mukavaa viikonloppua kera kevyiden herkkujen ;o) ja tietty tsemppiä!!

Vierailija
16/18 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Körikselle: täytyy myöntää että sitä salaattia tai muuta tuoretta ei joka aterian yhteydes lautaselta löydy. Syön enemmänkin hedelmiä ja marjoja, jotta tuo sääntö puoli kiloa päivässä tulis täyteen. Kai sekin on vähän viitsimisestä kiinni, vähän laiska kun olen.

Sorruin torstaina riisikebabbiin, mutta eilen sit kadutti niin paljon että pidin melkein nälkä kuuria koko päivän ja se auttoikin. Aamulla paino 69,4kg eli sama kun alkuviikosta. Jos yrittäis tänään vähän lenkkeillä, ei näyttäis nyt satavankaan. Jos sais nipistettyä ees -400g ens punnitukseen (mä puntaroin aina tiistaisin).

Ei muttakun tsemppiä kaikille meille sisukkaille!

Vierailija
17/18 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin punnita viime viikolla itseni, mutta ilmoittelen maanantaina lukeman.

Viikko on mennyt tosi hienosti liikunnan suhteen; olen treenannut 3 salilla tällä viikolla. Vielä sunnuntaina niin sitten on neljäs kerta täynnä.

Vierailija
18/18 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä laihduttaminen vaan liian tylsää yksinään, mutta porukassa kilot sulaa kuin itsestään (uskoisko tuohon...;D)

Jatketaan jutustelua uudessa ketjussa :)

Emo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi